1. leht 2-st

land rover landy 3

Postitatud: T Sept 23, 2008 9:15 am
Postitas RAMBO
nonii.kas keegi sellest autost oskab ka midagi head,halba kosta?kas sellele on osasi ka saada?
laduge kõik välja,mis te sellest teate. :!:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Re: land rover landy 3

Postitatud: T Sept 23, 2008 9:38 am
Postitas Landy
RAMBO kirjutas:nonii.kas keegi sellest autost oskab ka midagi head,halba kosta?kas sellele on osasi ka saada?
laduge kõik välja,mis te sellest teate. :!:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
1) Sellist autot nagu Land Rover Landy 3 2.2 51 kW pole olemas.
See auto on Land Rover Series III STW 88" ja mootoriks 2,25L
2)Konkreetse mudeli headest ja halbadest külgedest rääkimiseks helista amulle, ei viitsi nii pikalat siib kirjutrtada,
3)Mõningate juppide saadavusega on probleeme. Näiteks ei saa enam tellida puitkäepidemega käivitusvänta (NLA alates 2005 aasta), ka kütusepaagi korki saab vaid B-varuosana. Muude uute osadega aitab sind www.allmakes.ee ja pruugitutega Inseneer.
4)Liigub omal jõul ja on tagasihoidliku läbisõiduga. Viimti osales LR klubi suurel juubeliüritusel Alansil. Tahab veidi iluravi ja kõpitsemist.

Re: land rover landy 3

Postitatud: T Sept 23, 2008 10:11 am
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas: 3)Mõningate juppide saadavusega on probleeme. Näiteks ei saa enam tellida puitkäepidemega käivitusvänta (NLA alates 2005 aasta)
Paanika publiku leeris - aga kas miskist muust materjalist käepidemaga vänta ikka toodetakse :roll:

Re: land rover landy 3

Postitatud: T Sept 23, 2008 10:14 am
Postitas Landy
MahviaDeTyrk kirjutas:
Landy kirjutas: 3)Mõningate juppide saadavusega on probleeme. Näiteks ei saa enam tellida puitkäepidemega käivitusvänta (NLA alates 2005 aasta)
Paanika publiku leeris - aga kas miskist muust materjalist käepidemega vänta ikka toodetakse :roll:
Plastik käepidemega vända kohta peab tegema päringu. Ehk saab... :twisted:

Postitatud: T Sept 23, 2008 2:59 pm
Postitas rajaleidja
Huvitav,et see auto oli alles mõned kuud tagasi müügis.

Postitatud: T Sept 23, 2008 3:49 pm
Postitas Landy
rajaleidja kirjutas:Huvitav,et see auto oli alles mõned kuud tagasi müügis.
Ei läinud kaubaks järelikult. Pigem hobi ja uunikauto, kui igapäeva liikuriks sobilik.

Postitatud: T Sept 23, 2008 7:34 pm
Postitas RAMBO
tegelt oligi mõte igapäeva autuks(esialgu) ja huvitab mootori jupid ja ültse see mootor. tulevikus on küll mõte metsa minna.
kui ültse muidugi kaubaks läheb.uurin seda siit enne kui ültse vaatama lähen.niiet antke tulla.

rajaleidja kirjutas:
Huvitav,et see auto oli alles mõned kuud tagasi müügis.

huvitav,et ma seda mõned kuud tagasi ei märgand.

ps:helistan landyle kindlasti ka.
:twisted:

Postitatud: T Sept 23, 2008 8:32 pm
Postitas Landy
RAMBO kirjutas:tegelt oligi mõte igapäeva autuks(esialgu) ja huvitab mootori jupid ja ültse see mootor. tulevikus on küll mõte metsa minna.
kui ültse muidugi kaubaks läheb.uurin seda siit enne kui ültse vaatama lähen.niiet antke tulla.
Paar sõna mootorist
Toodetud: 1963-1980 (1980-1984 veidi muudetud kujul)

2,25 Diesel liitrit

Mootori töömaht:
2286 cm3

Silindrit:
4 -ne rida

Klappide asend:
rippuvaded

Silindri läbimõõt:
90.47 mm

Kolvi liikumine:
88.90 mm

Maksimum surveaste
23:01

Sissepritse tüüp:
indirecta with bomb CAV

Võimsus (SAE):
63 bhp @ 4000 rpm

Väändemoment (SAE):
103 lb ft @ 1800 rpm


Õnneks on sel autol juba täissünkroniseeritud käigukast peal. (JEEE!)

Kiirendus 0-100km/h peaks olma kusagil 56 sekundit. (Kui õietei mäletan)

Kui igapäevasõidu autoks ostad, siis saad kõvasti raha jõusaali arvetelt kokku hoida. Füüsiline vorm saab sul hea olema. (Pidevalt sinise vasku küünrnuki saad ka ).

Enne talve tulekut spoovitan saaniteki ka kohe ära osta ja ilma naljata. Mul 12 aastat saranse autoga sõidukogemust.
Jääkraabitsa kingin ise (seespoolseks kasutamiseks mõeldud variandi.)

Seevastu suvel on ima mingite erandite "über" stiili masin. ja tõeline funkruiser.

Offrioad autona on tänapäevamõistes kesnine.

Kuis ul ikka veel himu üle ei läinud ja hirm ei hakanud, siis helista hirmustan veel veidi.

Ja kui peale seda ka ostu isu üle ei lähe, siis teretulemast tõeliste LR omanike sekka! 8)

Postitatud: T Sept 23, 2008 8:39 pm
Postitas Olle
Landy kirjutas: (1980-18980 veidi muudetudkujul)
Landi omab ligipääsu tehase strateegilistele tulevikuplaanidele 8)

Postitatud: T Sept 23, 2008 8:43 pm
Postitas mrt
ei ole mõtet jah uunikumi metsa viia. Pigem tõmbaks tähelepanu kusagil raja serval täielikult restaureerituna.

Postitatud: T Sept 23, 2008 9:21 pm
Postitas Landy
mrt kirjutas:ei ole mõtet jah uunikumi metsa viia. Pigem tõmbaks tähelepanu kusagil raja serval täielikult restaureerituna.
Sellisteks mõnustakse linnautode safariteks ja softroadiks igati sobiv masin.
Hardcore jaoks mitte just väga sobilik.

Suvel tibidega metsa piknikule või talvel kelgutama-suusatama sõita igati popp masin.

Samas suudab ka veidi karmimaid välajakutsed vastu võtta:
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... suvi01.htm

Postitatud: T Sept 23, 2008 10:01 pm
Postitas Kjen
Müügis oleval autol on küll erinevalt Landy kirjeldatust bensiinimootor.
Mis on diislist mõnevõrra tervam, kuid kiirendusaeg 0-100 on ikkagi samasse kanti.
Samas on minul oma kogemuse põhjal küll mulje jäänud, et selle 2,25 bensiinimootoriga series teeb 2,5 turbodiisliga discoveryle, mille all on 33'' rehv, joonele pannes ära. Ja jaksab maastikul ilma aeglustita ka liikuda. Maanteekiirustel möödsõitu tehes muidugi enam mitte.
Minu lühikese kabiiniga isend suudab linnakiirusel salongi soojana ka hoida.
Ja Assaku kandis on 1 koht, kus teatakse, kuidas roolivõimu saab peale aretada.

Postitatud: T Sept 23, 2008 10:43 pm
Postitas Landy
Kjen kirjutas:Müügis oleval autol on küll erinevalt Landy kirjeldatust bensiinimootor.
Tegu sisuliselt sama mootoriga. Diisel tehti bensiini ploki sisse.


Tppdetud:1958-1980

2,25 liitrit bensiini

Mootori töömaht:
2286 cm3

Silindrit:
4 -ne reas

Klappide asend:
rippuvad

Silindri läbimõõt:
90.47 mm

Kolvi liikumine:
88.90 mm

Maksimum surveaste:
7.0:1 (later 8.0:1)

Karburaator:
Solex 40PA (later Zenith 36IV)

Jõud(SAE):
77 bhp @ 4250 rpm

Väändemoment (SAE):
124 lb ft @ 2500 rpm

Postitatud: K Sept 24, 2008 9:05 am
Postitas RAMBO
roolivõimu pole :shock: klunks...
siis tuleb lihtsalt defendrit vaatama hakata.
aga tänud igaljuhul. :wink:

Postitatud: K Sept 24, 2008 9:30 am
Postitas Kjen
Defender on poole kallim lihtsalt. Aga mõnevõrra mugavam ja turbodiisel mootoriga isendi puhul märgatavalt ökonoomsem ka.
See roolivõimu puudumine häiris tegelikult ainult asfaldil, eriti kuhugi parkimiskohale nikerdades. Sest lisaks roolivõimu puudumisele on seriese pöörderaadius üüratu.