1. leht 1-st

Tugevad poolteljed ja liigendid

Postitatud: R Sept 12, 2008 11:15 am
Postitas tarmo
Vaja oleks Cruiserile tugevamaid pooltelgi koos püsikiirusliigenditega. Foorumis on juttu olnud (sh pirates) Longfield'i omadest. Kas need on ainukesed, mida valmiskujul Toyotale müüakse või on veel mõni tootja?
Kas kellelgi on Longfield'ist tellimisega kogemusi?

Postitatud: R Sept 12, 2008 11:23 am
Postitas inseneer
Poordu kasutaja Viido poole...

Postitatud: R Sept 12, 2008 2:46 pm
Postitas tarmo
Esialgne plaan on need ise kohvris US & A-st ära tuua. Sellepärast ka Longfield'i kohta uurin.
Ehk siis - kas on keegi tellinud või teab mõnda muud USA tegijat, kes sarnaseid asju müüb?

Postitatud: R Sept 12, 2008 8:02 pm
Postitas jr
Longfieldi saan pakkuda. Seal on paar aga ainult. USA Toyota'l on sisemised assi mõõdud erinevad, seega tasub enne üle mõõta oma sisemistea asside pikkused. Eriti kui tahetakse upgradeda 27 nuudilt 30 nuudi peale pöörise sees või ka 27 nuudist ChroMo sisemist assi.

Sisemised 30 ja 27 nuudised poolassid 4340 ChroMo on olemas pikkusega 31 7/16, 29 1/8, 17 1/4, 15 1/4 (tollides).

27 nuudised pöörised 4340 ChroMo, mille sisemine separaator on 300M
materjalist (paar) on hinnaga: 9266.- ja kui sinna juurde võtta ka
4340 ChroMo hubide sisemised hammakad (paar), siis need on 1900.-
Tarne 14 päeva. Hinnad koos KM.

Meie tingimustes ainuke asi mida Longfieldilt võtta saab kindla sobivuse peale on 27 nuudised ChroMo pöörised.

Edit: USA's oled siis saan lasta Terral assid sinu antud aadressile ära saata. Kehtib siis nende enda weebis olev hind.

Postitatud: R Sept 12, 2008 8:29 pm
Postitas tarmo
Varsti lammutan laiali ja mõõdan kõik täpselt ära, siis saab edasi vaadata. See oleks abx küll kui saad ise Terra käest ära tellida.

Postitatud: R Sept 12, 2008 9:08 pm
Postitas Tom 73
Mis rehv siis alla läheb ? :shock: :)

Postitatud: L Sept 13, 2008 10:19 pm
Postitas Viido
Ka selline võimalus on:
http://www.offroadtarvike.net/index.php ... duct-flyer

Sa vist otsid neid LC 75 silla jaoks, kas 75 korpust peab õgvendama või ei – ma ei tea. Igatahes LJ 70 ( 90 ja üles ) ei ole seda vaja teha, sobivad otse ja kasutatakse edukalt.
Poolteljed on 75´l vist täiesti omas mõõdus.

Postitatud: P Sept 14, 2008 10:44 am
Postitas tarmo
Viido kirjutas:Ka selline võimalus on:
http://www.offroadtarvike.net/index.php ... duct-flyer

Sa vist otsid neid LC 75 silla jaoks, kas 75 korpust peab õgvendama või ei – ma ei tea. Igatahes LJ 70 ( 90 ja üles ) ei ole seda vaja teha, sobivad otse ja kasutatakse edukalt.
Poolteljed on 75´l vist täiesti omas mõõdus.
See soomlaste püsikas tundub päris huvitav variant, ka hinna poolest.
Mu soome keel on nagu on - kas ma saan õigesti aru, et välisläbimõõt on 5 mm suurem (ehk 2,5 mm paksem serv) ja kausi sein 4 mm paksem originaalist?
Mis moodi korpuse õgvendamine käib?

Otsin jah 75 sillale ja rehv tuleb 38,5".

Postitatud: P Sept 14, 2008 10:08 pm
Postitas Viido
Tundub, et sul on sild juba osadeks võetud. Võta ühendust ja astu läbi. Mul on neid "HD vetoniveleid" Toyotale 4 tükki riiulis. Siis saab juba silmaga vaadata, millised erinevused on. Ja silla õgvendamise uurin ka homseks välja. Miskipärast arvan, et 75 seda tegema ei pea.
Viido 56 638 006.

Postitatud: N Sept 18, 2008 9:48 pm
Postitas 777
Ma ostsin kunagi Longfieldi otsad. Projekt veel pooleli ja otsad riiulis. Kui sa neid näha tahad ja teistega visuaalselt võrrelda, siis anna teada.

Kui juba Longfieldi peale lähed, siis kindlasti tasuks võtta 30 nuudised, st vahetada otsad koos võllidega. Võlle kohvris ära tuua on muidugi mingil määral keerulisem kui ainult püsikiirusliigendeid.

Ma ostsin HJ60/61 sillale, läks vabalt sisse ilma midagi modifitseerimata. Samuti läks sisse 75 silda (va pikkus).