1. leht 2-st

Suzuki sj413 tagasillalukk?

Postitatud: N Sept 04, 2008 10:24 pm
Postitas väike-niva
Plaan siis soetada oma masinale tagasilda lukk,kuid küsimus tekkis millist?
ARB muidugi hea variant aga sellele ei hakka hammas peale,siit ka küsimus,kas keegi on oma sukile pannud tagasilda Lockright luku ning kuidas masin sellepeale käitub,mismoodi lockright üldse toimib,kas temaga ka tänavapeal sõita kannatab ning kes nende maaletoomisega tegeleb?Masin siis niiöelda pool metsaauto,pool tänavasõiduauto.
Sry kui segane jutt tuli-raske tööpäev seljataga :wink:
Ette tänades
Martin.

Postitatud: N Sept 04, 2008 11:20 pm
Postitas R.Laansalu
Mis kuradi pool tänavasõiduauto? Pidi teid ju varsti võistlustelgi näha olema :?:

Postitatud: N Sept 04, 2008 11:39 pm
Postitas Movistar
Tule Pirita-Koselt läbi.Paigaldame su silda Migatronic lockeri.
Igati töökindel ja alati 100% lukus :D

Postitatud: R Sept 05, 2008 9:41 am
Postitas tarmo
Keevislukku nüüd küll ei soovita tagasillas kasutada, kui selle autoga ka tänaval sõidetakse.
Isegi metsas oli see üks paras nuhtlus puude vahel keeramisel. Samuraile omane hea manööverdamisvõime halvenes märgatavalt.

Postitatud: R Sept 05, 2008 10:20 am
Postitas Stupiduser
Mina arvan, et ei ole vahet, kas Migatronic keevislukk või Lockright.
Peale hinna muidugi....

Postitatud: R Sept 05, 2008 6:16 pm
Postitas väike-niva
ühesõnaga lockright linnasõiduks ei sobi :?
Keevislukku panna kohe kindlasti ei taha,kuna eelmisel autol oli ning jättis väääga halva mulje.
Ühesõnaga siis raha koguma ja ARB tellima-krt nutune on see metsaauto ehitamise pisik,aga malet ka mängima ei hakka :D

Postitatud: R Sept 05, 2008 10:14 pm
Postitas jr
Lock Right sobib linnasõiduks küll. Ta ju läheb kurvis lukust lahti, kui gaasi meeletult peale ei talla.

Samuti ei olnud ka keevislukuga hullu midagi igapäevaselt linnavahel Broncoga sõita. Mõnus rehvivilin ja konkreetne haardumine pinnasega oli garanteeritud. Aga et seda nautida, peab mingi kiiks geenides sees olema :twisted:

Soovitan: Proovi kevislukk ära. See odav lahendus ja kui ei meeldi, siis juba kas ARB, OX või mõni muu. Kui aga ~5000eek pole palju välja käia, siis saab ka Lock Right'i juba sisse pista.

Postitatud: R Sept 05, 2008 11:56 pm
Postitas kala
ma pikalt ei mõtlex,sõida nüüd mäest ülesse ja paar tänavat edasi ja keevita kinni,ning siis ette arb ;)

Postitatud: P Sept 07, 2008 2:46 pm
Postitas hmm
Mina keevislukku küll ei teeks. Olete te Samurai poolassi näinud- see on ju nagu pliiatas. Ei võta kaua aega, et ass keevislukuga sõlme keerata.

Postitatud: P Sept 07, 2008 3:48 pm
Postitas ehitusmasin
Lockright oleks parem lahendus kui keevislukk ja kerge sukisuki kurvides,
see muidugi minu arvamus.
Lockrightiga :driving veits parem kui kurvid selgeks saada :)

Lockright oma igapäevaautol tagasillas :roll: ja ei kurda linnasõidu üle.

Postitatud: P Sept 07, 2008 7:18 pm
Postitas jr
hmm kirjutas:Mina keevislukku küll ei teeks. Olete te Samurai poolassi näinud- see on ju nagu pliiatas. Ei võta kaua aega, et ass keevislukuga sõlme keerata.
Eee... väiksemad rattad alla? :roll:

Postitatud: P Sept 07, 2008 8:51 pm
Postitas boob
Meite võistlusmasinal Suzuke Jimny on ka taga keevislukk ja 31" SuperSwamper aasta algusest peale. Sõitnud nii maanteed, külavahet kui metsa ja muda. Poolassidega pole probleemi siiani olnud. Esimese keevituse vajutas muideks laiali, ju siis polnud piisavalt kõva keevitus. Detailid olid kõik terved. Uus keevitus kestab siiani.
Niipalju on muidugi jama, et asfaldil järsemalt keerates tunned kannikaga, kuidas rehv mööda asfalti lohiseb.

Postitatud: P Sept 07, 2008 10:19 pm
Postitas rommi
Soovitaks ka siiski lülitatavat lukku. Väiksem rehv pole nagu väga mõistlik variant. Hakkan mingi hetk enda omadele tellima, võin soovitada kust saab alla 10K õhuga lülitatava luku koos kompressoriga ;)

Re: Suzuki sj413 tagasillalukk?

Postitatud: T Okt 21, 2014 11:13 am
Postitas HenriKristo
Kaevaks vana teema uute küsimustega taas üles.

Nimelt on soov Samurail/SJ413-l teha vähemalt üks sild lukustatavaks. Kuigi ARB oleks väga hea lahendus, ei ulatu rahakotirauad seda praegu hammustama. Keevislukk ei tule aga kõnealla seetõttu, et paratamatult on vaja regulaarselt ka asfalti mööda sõita.
Eelnevat silmas pidades oleks kompromissiks just nimelt Lock Right. Siinjuures tahaksin aga teadjamatelt ning kogemustega isikutelt pisut nõu küsida. Nimelt pakutakse Lock Righti toodangust Samuraile kahte mudelit:
1510 - ilma siduri/haakijata (ingl. coupler) ehk kasutab orginaal küljehammasrattaid!? (ingl. side gears)
1530 - asendab kõik küljehammasrattad (ingl. spider gears)

Kuna ise ei ole sildade osas veel piisavat pädevast suutnud saavutada, uuriksin teadjamatelt milles nende kahe mudeli vahe ning erinevus on, või juhul, kui mõlemad sobivad orinaalsildadesse, kumb on parem variant? Olen küll vaadanud videoid, mis osad lock right lukku kuuluvad, kuid täpselt ei saa siiski nendest inglisekeelsetest mõistetest hetkel aru. Plaan on tellida sobiv asi neti teel, ning seetõttu ei taha ka mõnesaja euro eest valet juppi tellima hakata.

Autoks on 1988 aasta Suzuki Samurai SJ413 laiemate (muutus peale 1987 aastat) orginaalsildadega ja 1.3 bensumootoriga.

igaks juhuks mainin ära, et lähiaastatel pole plaanis võistlema minna ning auto kasutusalaks on hobioffroad ja jahil käimine.

Ette tänades

Re: Suzuki sj413 tagasillalukk?

Postitatud: T Okt 21, 2014 4:18 pm
Postitas LauriJ
See on vist nii, et kui sul äkki on LSD-ga sild, siis on vaja koos side gearsidega tellida, kuna sinu auto diffris neid pole. Kui tavaline differ, siis peaks see esimene variant sobima.
Lockrighti kohta niipalju, et minuarust ei kõlba see kuskile. Ostsime ka eelmine aasta Jimnyle selle, kuna ei tahtnud difrit kinni keevitada. Paar sõitu asi vist isegi toimis, et pöörates vaba hooga läks lukust lahti. Mingi aeg jäi ainult lukku asi. Võtsime siis lahti luku ja seal olid vedrud jms suht räbalad aind. Kui kurvis kiirendad (pöörad nt ristmikul kiirendades välja) siis on differ ikka lukus. Lockright on koguaeg lukus, kui vedu on taga. Lisaks võivad tekkida löökkoormused, kui lukk üle "hüppab" ja siis lähevad poolteljed juba katki.
Me keevitasime ka oma diffri kinni, asfaldil veidi libiseb läbi aga pole hullu midagi. Manööverdada saab ka ilusti. Säästa aega ja raha ning jäta see Lockrighti asi vahele.