lihtne vintsi paigaldus eest-taha või tagant-ette
Postitatud: R Jaan 28, 2005 10:21 pm
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
taha t6stad sa selle vintsi ilmselt siis kui aparaat ikka väga uppunud on või esiots sügava vee all vms , siis ilmselt ei ole eriti mugav seda sealt eest ära koukima hakata või taha installima kui tagastanget näha pole enam .igiliikur kirjutas:Vintsi paigalduseks infot otsides leidsin ühe väga vana teema, mida targad sellisest nn paigaldusest arvavad?
TR1 klassis on lubtud üks vints,pole kirjas kus sul see vints asuma peab kas ees või taga ja ümber tõstmine pole ka keelatud võistlus käigus.seff kirjutas:taha t6stad sa selle vintsi ilmselt siis kui aparaat ikka väga uppunud on või esiots sügava vee all vms , siis ilmselt ei ole eriti mugav seda sealt eest ära koukima hakata või taha installima kui tagastanget näha pole enam .igiliikur kirjutas:Vintsi paigalduseks infot otsides leidsin ühe väga vana teema, mida targad sellisest nn paigaldusest arvavad?
Nats õlle pealt kokku hoida, taara ära viia ja praeguste hindade juures siis oleks juba targem 2 vintsi paigaldada.
Oih vabandust ma ei lugenud küsimust korralikult läbi ,küsiti ju targemate arvamust
hädapärast saab ka nii aga kalkulatsioon:igiliikur kirjutas:TR1 on teine teema, ma pidasin silmas tänavasõidu 4x4 autot. Kuskilt on jäänud kõrva ka selline varjant, et panna ette ka kärukonksu munak. Vints pagassis, vajadusel siis tõstad ette-taha. Ühendused pistikutega. Oluline on ju, et vints oleks jäigalt tugeva plaadi peal, või olen ma millestki valesti aru saanud...
Edit: kui oled silmini muda sees, siis konksu ikka peaks üles leidma
Ei ole jah, ja olen isegi seda varianti kaalunud.tarmo kirjutas:Kui on TR1 autole suur soov vints ette-taha saada, siis pange 1 vints ja tehke trossikäik eest-taha või tagant-ette, kuidas parem tundub.
See ei ole ka minu meelest keelatud?
Konksud olemas, klemmide pärast ka ei muretse(vastava teemaga igapäevane kokkupuude), vintsile plaat vaja ainult leiutadaseff kirjutas:hädapärast saab ka nii aga kalkulatsioon:
konks taha 1k
konks ette koos korraliku materjaliga 1k (kinnitada nii et vintsiga tõmmamisel ei eemaldu)
mingid topelt yhendusklemmid , ei kujutagi ette millised neid sadu ampreid vastu peaks pidama +oksüdeerimine pakun et vähemalt tonn paar.
Mingi x vintsiplaadi tootmine mis konksu otsa sobituks
juba peaaegu 6000lbs vintsi raha koos..
Ühendusvarjante on mitmeid, kuna töötan elektrikuna, siis olemas igasugu klemme(kõrgepinge samamoodi)seff kirjutas:No kui ikka silmad ruutus kuhugi jõkke sõidetud on ja edasiminekuvõimalus olematu, siis on juba nagunii aega küllaga ka see vints taha tassida ,teemaalgataja milliseid kontakte plaanisid kasutada siis ?
kas see pudrumudru kokku osta ja keevitada sama hinna ei tee kui taha mingi 6000lbs vints osta näiteks ?4x4JIM kirjutas:Ehk siis olen mõelnud samale asjale pikalt lisan siis info mis olen leidnud.
Lahendus on suht koht peaaegu poest ostetav olenevalt autost.
Ostad ette USA konksu kinnituse
Paned taha ka samasuguse USA tüüpi konksu knnituse
Ja siis on lisa seadmeid nagu putrumida saab panna sinna lombi taga on olemas sahad nii, ette kui taha sellele kinnitusele. Ratta hoidjad kanuu toed jne.
Siis soetad või teed
Vead juhtmed ja kõik.
Tublid oskajad mehed keevitavad ise kõik valmis mis vaja aga ma ei tea kuidas nende paberite ja tee legaalsusega on.