1. leht 1-st
Chero 5,9LXi 98 a hakkas `hüppama`
Postitatud: P Aug 31, 2008 11:03 am
Postitas mariimarii001
Selline mure, et maanteel sõidan tavaliselt autopiloodiga. Pidurdasin kiiruspiirangu juures ja panin siis uuesti resume acceleration. Hakkas alguses normaalselt kiirendama, kusagil 85 juures hakkas jõnksutama või hüppama, ühesõnaga kiirendas katkendlikult. Pärast sõitis normaalselt edasi. Pärast kordus sama asi veel kord. Korra on nagu hüpanud koha pealt minema hakkamisel ja järsul pööramisel. Milles võib olla asi? Õlid on vahetatud, sillad tasakaalustatud jne. Kusagilt ei kolise. Olen kuulnud, et 4,0il pidi midagi taolist olema ja võeti siis esimene kardaan vahelt ära, et vajalik jupp pidi mitukümmend tuhat maksma, aga 5,9l pidi olema mingi teine variant, kus seda viga ei saa olla. Mõni siin ütleb, et asi suportites, et roostetavad kinni. Hakkab tulema 140000 hooldus, aga ei usalda nagu väga Silberautosse selle murega minna. Autot mul ikka väga vaja pidevalt. Oleks kena, kui keegi nõu oskaks anda ja ehk seda ka, mis see mul maksma võiks minna. Kas ongi mõtet remontida või peaks autot vahetama? Ega ta mul päris sõitmast ei lakka?
Postitatud: P Aug 31, 2008 1:03 pm
Postitas yanekk
Kas mootori töö hakkas hüppama,või auto veermik?
Re: Chero 5,9LXi 98 a hakkas `hüppama`
Postitatud: P Aug 31, 2008 2:55 pm
Postitas reimo
mariimarii001 kirjutas:Olen kuulnud, et 4,0il pidi midagi taolist olema ja võeti siis esimene kardaan vahelt ära, et vajalik jupp pidi mitukümmend tuhat maksma, aga 5,9l pidi olema mingi teine variant, kus seda viga ei saa olla.
Hüppamise kommenteerimiseks ootaks ära Sinu vastuse yanekku küsimusele, aga see mitmekümnetuhandene jupp on ilmselt viskosidur ja just 5,9 puhul on ta kindlasti olemas (kui ei ole ise vahekasti vahetatud), 4,0 Laredol seda ei ole.
Postitatud: E Sept 01, 2008 9:07 am
Postitas speedbird1229
Oled sa masinat tõstnud?
Lihtsalt infoks, et mul endal oli kohapealt minnes hüppamine käigukastivea tõttu.
Arvan, et kui õigest kohast otsida, siis ei tohiks ükski jupp sellel sõidukil maksta mitukümmend tuhat krooni.
Postitatud: E Sept 01, 2008 1:38 pm
Postitas mariimarii001
Ikkagi veermik minu arust. Kui gaasi anda siis pöörded tõusevad ja tühikäigul ka Ok, töötab ühtlaselt ja võtab tuurid üles. Ainult, et tühikäigul on mingi vibra sees . Nüüd hakkab nagu veel madalama kiiruse pealt jukerdama. Väristab ja jõnksutab, aga kiirust ei kogu kuidagi - nagu jõudu ei saaks. Nii järsku tekkis see viga kiirendamise pealt. Ja miski ei kolise.

Kuhu oleks targem pöörduda? Et kiiresti abi saaks ja päris vaeseks ka ei jääks. Kui palju selline nali üldse maksma võiks minna? Või on seda võimalik ka nn kodustes tingimustes ära vahetada, kui enne jeepi ei ole lahti kiskunud? Mul see auto töövahendiks ja pikki vahemaid vaja sõita. Ikka väga valus, kui lihtsalt seisma jääb.

Ja veel, kas päris seisma võib ka lihtsalt jääda?

Postitatud: E Sept 01, 2008 8:29 pm
Postitas reimo
See tundub käigukasti moodi olevat...
Georg oskab siin ilmselt värskeid kogemusi jagada, 44RE ja 46RE on üsna sarnased.
Postitatud: T Sept 02, 2008 10:04 am
Postitas mariimarii001
Soovitage palun, kuhu oleks kõige targem pöörduda selle murega. Kas US-Parts on Ok koht või on midagi paremat ja kindlamat soovitada
Kas võin praegu selle autoga edasi sõita või võib veel midagi tuksi minna?
Postitatud: T Sept 02, 2008 10:48 am
Postitas kama
Us-Parts on okei koht, olen ise oma autotega seal käinud ja tööga rahule jäänud.
Postitatud: T Sept 02, 2008 11:09 am
Postitas speedbird1229
Kirjutasin sulle need detailid privasse, kellega ühendust võtta jne.