1. leht 1-st
Uus Jeep Patriot 2.4 Dual VVT CVT (Aut) Sport
Postitatud: T Aug 26, 2008 1:02 pm
Postitas Landy
Ülemus on 2W pealt 4WD usku pöörams ja leidis sellise pakkumise:
Patriot 2.4 Dual VVT CVT (Aut) Sport nüüd soodus -100 000.-
http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... 2&topic=34
Mida sellest elukast nende andme
http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... &item=tech
Põhjal arvata?
On kellegi otsene sõidukogemus? Mis on nõrgad/tugevad küljed?
NB!
Offima ei hakata, pigem "suurtallinna" äärealdel liiklemiseks talvel ja muidu lägasel ajal ning perega reisimiseks.
Postitatud: K Aug 27, 2008 11:51 am
Postitas Landy
Tõesti nii kehv auto, et kellelgi pole sellega kogemusi?
Postitatud: K Aug 27, 2008 12:14 pm
Postitas atdoom
Landy kirjutas:Tõesti nii kehv auto, et kellelgi pole sellega kogemusi?
Minu töökaaslane soetas sellise... hind minu arvates on soodne, kui on sellise auto järele vajadus.
Väga hea mulje jättis sujuv automaatkast ja arvestades suht tagasihoidliku mootorit... ma ütleks suht ergas minek:) See ekonoomsuse jutt on nüüd veits üle pingutatud;)
Tegelikult uue auto puhul on oluline ka, kes garantii teenindust teeb...
Mina julgen Silberis viia oma autot (viimases hädas) vaid ühe mehe juurde... ja varasematest kogemusest võiks raamatu kirjutada
Ja nõrkadest külgedest ehk saab rääkida täpsemalt paari aasta pärast;)
Ühte võin kohe öleda... kõik silla osad (kuidas nüüd ilusti öelda) vähem maastikusõbralikud, kui uutel cherodel (need sõltumatu vedrutuse ja ümarate tuledega)... ja vanade cherodega võrrelda oleks päris kohatu.
Postitatud: K Aug 27, 2008 12:42 pm
Postitas hulkur
on olnud õnn (või siis pigem õnnetus) seda ühe testiürituse raames katsetada liivas. Minu meelest jumala mõttetu auto, ausõna... Peale mõnekümne meetri läbimist liivas, kus teised katsetada olnud autod (umbes samasse klassi olid nad kõik, ei võrrelnud päris maasturitega) ikka veel enam-vähem ilusti liikusid, hakkas Patrioti variaator suitsema, kuigi olid kasutusel kõik ta elektroonilised abimehed, aramatuuris vilkus mustmiljon punast tulukest ja auto väljus karjäärist paela otsas. Minu meelest häbistab see aparaat täiega Jeep'i marki... aga see on ainult minu ülimalt subjektiivne arvamus...
Postitatud: K Aug 27, 2008 1:06 pm
Postitas Kilpkonn
hulkur kirjutas:Peale mõnekümne meetri läbimist liivas, kus teised katsetada olnud autod (umbes samasse klassi olid nad kõik, ei võrrelnud päris maasturitega) ikka veel enam-vähem ilusti liikusid, hakkas Patrioti variaator suitsema, kuigi olid kasutusel kõik ta elektroonilised abimehed
Iga autoga on võimalik kinni jääda, eriti, kui istutakse esimest korda selle rooli taga. Sõltub ainult tahtmisest ja oskustest. ESP saab välja lülitada, samuti traction-kontrolli, neliveo saab 50:50 lukustada, lisaks on sel olemas tagasillas lukustus (mis kahjuks mõtleb küll ise). Erinevalt tavalistest AWD-linnamaasturitest ei tööta sel tagasild (lukustamata režiimis) põhimõttel, et kui läbi libiseb, siis lülitame tööle. Tagasild lülitatakse normaalrežiimis sisse juba gaasipedaali järsemal vajutamisel, ilma läbilibisemist ootamata, mistõttu auto käitub näiteks lumel peaaegu nagu tagaveoline.
Rohkem infot:
http://www.jeepforum.com/forum/showthread.php?t=512380
Minul on kuuekäigulise manuaalkastiga diisel Compass ning Mustjõel liivast teed pidi mäkke minekul probleeme ei olnud seni, kuni rattad maani ulatasid. St. "järvepoolsest" tagumisest nurgast läks üles,

"järvepoolsest" esimesest nurgast tuli ainult alla (raskusjõu mõjul

)

Lühidalt, linnamaasturi kohta on sel ikkagi piisavalt hea läbivus.
Atdoom sikutas mu korra liivast välja, temalt saad uurida, palju seda liiva pidi kinnijäämiseks seal olema.
Postitatud: K Aug 27, 2008 2:02 pm
Postitas atdoom
hulkur kirjutas:Minu meelest häbistab see aparaat täiega Jeep'i marki... aga see on ainult minu ülimalt subjektiivne arvamus...
Noh... kui tõele au anda, ega ka juba cherokee aastast 2002 on juba... selline käbimaasturi klassi

ja wrangler on jäänud ainukeseks tõsiselt võetavaks metsaautoks..., mida laias uute jeepide valikus leida võib
Enda oma (chero 2002) olen küll veidi metsasõbralikumaks järele aidanud..., aga võimalused on siiski suht piiratud...
aga tegelikult mitte sellest ei tahtnud ma rääkida
kui me antud isendi hinnast ikka -100.000 teeme, siis minu teada konkurente kõrvale ei jää... ja me räägime siiski pigem linnaautost...
p.s minul pole küll ehk seda laadi autodega miskit arvestatavat kogemust..., aga see Kilpkonna compass mind üllatas (seal Mustjõel)!
Postitatud: K Aug 27, 2008 2:05 pm
Postitas atdoom
Landy kirjutas:Tõesti nii kehv auto, et kellelgi pole sellega kogemusi?
tegelikult, mis siin ikka jahuda
Võta ja tee proovisõit!!! Eks siis proovid, mis sulle huvi pakud... prooviautol on kasko ka peal

Postitatud: L Dets 13, 2008 5:53 pm
Postitas Lundve
järgmine ndl lähen antud aparaadiga proovisõitu tegema, annan siis teada, kuidas oli:)
Postitatud: L Dets 13, 2008 11:17 pm
Postitas jr
Jaa...jaa...ning USA mandril on saada 5.7Hemi selle auto peal...
Postitatud: E Dets 15, 2008 9:13 am
Postitas Kilpkonn
jr kirjutas:Jaa...jaa...ning USA mandril on saada 5.7Hemi selle auto peal...
Kahjuks mitte

Postitatud: E Dets 15, 2008 10:05 am
Postitas jr
Kilpkonn kirjutas:jr kirjutas:Jaa...jaa...ning USA mandril on saada 5.7Hemi selle auto peal...
Kahjuks mitte

Oh kurja, ajasin Nitroga sassi asja.
Iseenesest kena aparaat linnasõiduks:

Postitatud: E Dets 15, 2008 11:10 am
Postitas RD
USA-s sõitsin sihukese rendikaga, igavesti mugav masin oli, ainult, et rool tundus ebatäpne, maanteedel pidi veidi suunda aegajalt korrigeerima jne. Aga eks maitse asi, minekut oli küllaga.