1. leht 1-st
tiffer lukus
Postitatud: E Aug 25, 2008 7:44 pm
Postitas MarkM
tere..mure siis selline et cherokeel tagumine tiffer lukus ja lahti ei tule kuidagi. kas tal taga üldse tiffri lukk on aeglustiga? ja kui on siis äkki mingi hoovastik kinni jäänud vms. äkki keegi oskab kuidagi aidata?
Postitatud: E Aug 25, 2008 7:56 pm
Postitas orejaP
Parandage spetsialistid aga mul küsimus kes selle diferentsiaali luku sinna taha silda pani? Mu teada seda algselt seal küll ei ole. Või olen ma millestki valesti aru saanud.
Mis Cherokee see on (aasta vms)?
Re: tiffer lukus
Postitatud: E Aug 25, 2008 8:30 pm
Postitas yanekk
MarkM kirjutas:tere..mure siis selline et cherokeel tagumine tiffer lukus ja lahti ei tule kuidagi. kas tal taga üldse tiffri lukk on aeglustiga? ja kui on siis äkki mingi hoovastik kinni jäänud vms. äkki keegi oskab kuidagi aidata?
Ilmselt tegu LS-i sisalduva sillaga.Endal oli mingiaeg sama olukord,pooltelje ja laagri "meeldivast" koostööst tekkis piisavalt rauapuru,et LS ennast kinni pooks.Ei aidanud muud kui kogu krempel lahti ja puhtaks teha.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 3:55 pm
Postitas aivo28
otsisisn küll aga suurt miskit esimese hooga ei leidnud.
küsims selline, et kui Cherol tagadifrisse n.ü. "kempi lukk" tekitada, kuidas sellega pärast sõita kannatab? kui auto igapäevases kasutuses. kas lammutab midagi kole kähku laiali asfaldi peal??
kõnealusel aparaadil hetkel 33" ka all.
ilma sillalukkudeta on ikka kole nutune ja korraliku asja jaoks pole kõnealuse aparaadi omanikul ressursse.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 4:01 pm
Postitas yanekk
aivo28 kirjutas:otsisisn küll aga suurt miskit esimese hooga ei leidnud.
küsims selline, et kui Cherol tagadifrisse n.ü. "kempi lukk" tekitada, kuidas sellega pärast sõita kannatab? kui auto igapäevases kasutuses. kas lammutab midagi kole kähku laiali asfaldi peal??
kõnealusel aparaadil hetkel 33" ka all.
ilma sillalukkudeta on ikka kole nutune ja korraliku asja jaoks pole kõnealuse aparaadi omanikul ressursse.
Saab suht kähku teada kuidas käib pooltelje vahetus ja palju selleks aega kulub.
Kui parem jalg on ainult ON või OFF asendis.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 4:44 pm
Postitas kpihus
yanekk kirjutas:aivo28 kirjutas:otsisisn küll aga suurt miskit esimese hooga ei leidnud.
küsims selline, et kui Cherol tagadifrisse n.ü. "kempi lukk" tekitada, kuidas sellega pärast sõita kannatab? kui auto igapäevases kasutuses. kas lammutab midagi kole kähku laiali asfaldi peal??
kõnealusel aparaadil hetkel 33" ka all.
ilma sillalukkudeta on ikka kole nutune ja korraliku asja jaoks pole kõnealuse aparaadi omanikul ressursse.
Saab suht kähku teada kuidas käib pooltelje vahetus ja palju selleks aega kulub.
Kui parem jalg on ainult ON või OFF asendis.
Isegi kui parem jalg ei ole ON/OFF asendis, võiks rehvivahetuse numbri telefoni kiirvalimise alla panna või kogunisti suurelt armatuuri sisse kraapida.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 8:36 pm
Postitas hans
aivo28 kirjutas:otsisisn küll aga suurt miskit esimese hooga ei leidnud.
küsims selline, et kui Cherol tagadifrisse n.ü. "kempi lukk" tekitada, kuidas sellega pärast sõita kannatab? kui auto igapäevases kasutuses. kas lammutab midagi kole kähku laiali asfaldi peal??
kõnealusel aparaadil hetkel 33" ka all.
ilma sillalukkudeta on ikka kole nutune ja korraliku asja jaoks pole kõnealuse aparaadi omanikul ressursse.
eriti tore on praeguste ilmadega luksus sillaga sõita.igas kurvis on masin risti ja manööverdaminegi suht keeruline tegevus.igapäevaseks ei ole seda küll mõistlik teha.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 11:56 pm
Postitas urmas
Dana 35 on nõrguke sild ja aasta pärast tead seda isegi. Aga me võime ju rääkida ja rääkida siin kõik, aga sa keevitad ta ju ikka lukku. Onjuu
Kõik lõtkud reguleeri välja ja kontrolli sagedamini kui tavaliselt.
Rehvi märgatavalt rohkem ei kulu minu kogemuse põhjal. Tavaline chero kulu. Sul ikka 4,0 ju?
Libedaga nutune, isegi väga.
Kui peas asjad korras, siis võlle väga tihti ei lähe. Ses mõttes 32" on parem valik.
Öli võib maanteel maanteel keema minna.
Mul igal cherol olnud kas kemppi või lock-right ( kasutaja jr annab praegu viimast hea hinnaga) Lock-rightiga saab ka talvel hakkama, kui A/T kast.
Kui keevitad, siis nii, et sateliidipulk oleks vajadusel eemaldadatav Muidu sa ei saa veovõlle vahetada
P.S Pooled cherod linna peal vuravad kemppi lukuga
Pooled võllid murtakse asfaldil.
Postitatud: T Veebr 02, 2010 1:38 pm
Postitas aivo28
4.0 on se jah, aga jutt pole minu autost. mul ainult 31"
krt siis vist ikka jääb se keevitamine ära. mis raha LSD kettad maksavad muidu? kui ta ikka KORRAS on, siis võiks sellest nagu kasu olla? kui metsas ikka üks ratas sillani sisse vajub, on tal niipalju võimu et teise ka järgi veab või hakkab läbi libisema?
Postitatud: T Veebr 02, 2010 1:49 pm
Postitas yanekk
aivo28 kirjutas:4.0 on se jah, aga jutt pole minu autost. mul ainult 31"
krt siis vist ikka jääb se keevitamine ära. mis raha LSD kettad maksavad muidu? kui ta ikka KORRAS on, siis võiks sellest nagu kasu olla? kui metsas ikka üks ratas sillani sisse vajub, on tal niipalju võimu et teise ka järgi veab või hakkab läbi libisema?
Kui peaks valima LSD ja Lock right-i vahel,siis LSD on suht saast.
Tavarehviga veel midagi teeb aga 33" ja Dana 35 LSD suht mõtetu kooslus.
Tead et sul on LSD tagasillas olemas aga kui teda vaja on,siis ei tee ta ikkagi midagi tarka.
Postitatud: T Veebr 02, 2010 4:12 pm
Postitas urmas
Just. Korras LSD käitub libedaga, nagu kemppi lukk ja mudas, nagu lahtine differ.
Kui vaja, siis teda pole ja kui ei ole vaja, siis ta on.