1. leht 1-st
Patroli sidur jamab
Postitatud: K Jaan 26, 2005 7:00 pm
Postitas kala
Mure selline,et ei lahuta mingi hetk korralikult ja siis mingi hetk on nagu täitsa ok!
auto ise 88a patrol 3,3d
Postitatud: K Jaan 26, 2005 8:49 pm
Postitas jr
Sidurisilindri mansett ehk?
Postitatud: K Jaan 26, 2005 9:48 pm
Postitas GC
Kunagi oli omal sihuke jama, et pedaali ja pumba vaheline lõtk oli nii suur, et osa matsu ei jõudnud kohale. Ehk siin sõrm oli ära kulunud ja avad ovaalsed.
Postitatud: N Jaan 27, 2005 7:22 am
Postitas kala
GC kirjutas:Kunagi oli omal sihuke jama, et pedaali ja pumba vaheline lõtk oli nii suur, et osa matsu ei jõudnud kohale. Ehk siin sõrm oli ära kulunud ja avad ovaalsed.
selle vea tegin korda,aga asi selles,et kui pumpad mingi paar korda siis jälle nagu käib!
Postitatud: N Jaan 27, 2005 8:57 am
Postitas GC
Sellisel juhul võib ehk õhk sees olla süsteemis.
Kui mansett läbi laseks, siis vist immitseks õli ka varda poolsest otsast välja. Varda pikkus vist ka mängib rolli.
Postitatud: N Jaan 27, 2005 12:08 pm
Postitas Rtuning
jr kirjutas:Sidurisilindri mansett ehk?
Oli sama jama, mansett õhtal laseb matsu läbi.
Uus komp. miski 120.-eeku
Postitatud: N Jaan 27, 2005 1:17 pm
Postitas kala
aga õline kusagilt ei ole nagu!
Ja kopressoriga sai õli ära vahetatud ja sellega ei jätta õhku ka vahele!
Postitatud: N Jaan 27, 2005 1:19 pm
Postitas jr
Äkki tasub vaadata siiski kõige viimast toimingut sidurisüsteemiga, kui peale seda hakkasid vead ilmnema. Mis aga õhku puudutab, siis viimast oli kuradima jama sealt lõplikult välja ajada.
Postitatud: N Jaan 27, 2005 1:23 pm
Postitas kala
aga kui kompressoriga õhutad siis on näha läbi vooliku kas tuleb mulle või tuleb puhast õli!
Postitatud: N Jaan 27, 2005 1:26 pm
Postitas jr
No aga õhuta igaks juhuks manuaalselt üle. Kõigepealt peasilinder, siis alumine silinder.
Kahe mehega saab seda hästi teha. Pedaal alla -> toru lahti (kui just eraldi õhutusniplit pole) -> toru kinni -> pedaal üles.... Sedasi on alati igasugune õhk välja saadud.
Postitatud: N Jaan 27, 2005 5:16 pm
Postitas kala
Proovin,aga eriti ei usu sellesse,sest sai ju terve siduri vedelik ära vahetatud ja olen üpris kindel,et õhk sai sealt välja!
aga ex ma annan teada kas mõjus või mitte!
Postitatud: N Jaan 27, 2005 9:15 pm
Postitas al
Tooks näiteks scania veoauto, millel siduritoru teeb umbes 10 cm looke ülespoole ja sidurist õhku kätte ei saa. Ainus kiire ja toimiv lahendus on süsteemi täitmine altpoolt, survega. Spets asjandus on valmis tehtud. Sisuliselt 2 sisendiga purk+kompressor.
Kui spets.abinõud ei ole, siis saab täita ka kompressoriga survet MÕÕDUKALT siduripotti lastes ja alt õhutusniplit lahti keerates.
LC ja teiste sidurite õhutustamine on siiani muretult sujunud, viimane õhk kaob muidugi alles mõninga sõidu järel.
Postitatud: N Jaan 27, 2005 9:21 pm
Postitas kala
al kirjutas:Tooks näiteks scania veoauto, millel siduritoru teeb umbes 10 cm looke ülespoole ja sidurist õhku kätte ei saa. Ainus kiire ja toimiv lahendus on süsteemi täitmine altpoolt, survega. Spets asjandus on valmis tehtud. Sisuliselt 2 sisendiga purk+kompressor.
Kui spets.abinõud ei ole, siis saab täita ka kompressoriga survet MÕÕDUKALT siduripotti lastes ja alt õhutusniplit lahti keerates.
LC ja teiste sidurite õhutustamine on siiani muretult sujunud, viimane õhk kaob muidugi alles mõninga sõidu järel.
ma selle samaga asjaga tegingi ja sellel on veel üx pluss et õli ei lähe kaotsi

Postitatud: T Veebr 08, 2005 12:11 pm
Postitas kala
Nüüd viga teada!
Laseb õli läbi pedaali varda ja selle kummi vahelt!
Mis tegema peax?
Aga siis kui pedaali lõtku kerda tegin siis 100% sealt õli läbi ei tulnud

Postitatud: T Veebr 08, 2005 12:48 pm
Postitas isakene
kala kirjutas:Nüüd viga teada!
Laseb õli läbi pedaali varda ja selle kummi vahelt!
Mis tegema peax?

See tähendab seda, et siduri peasilinder on peetis. Pealeselle võisid Sa vabakäigu regullimise ajal varda liialt pikaks keerata, nii et kolb ei tulnud tagasi õigesse asendisse, seda saab lihtsalt kontrollida, tõmmates käega pedaali tagasi. Kui siis sidur töötab, on asi vales kolvikäigus. Aga kui ta nüüd lekkima ka hakkas, siis on mansetivahetus. Vaata igaks juhuks lahti võttes silindri pinda, kui see on tuhm ja kriimuline, on mõttekas silinder vahetada, siis uus mansett ka kaua ei pea.