1. leht 1-st

M: Line-x Pinnakattematerjal Pihustatav

Postitatud: E Aug 25, 2008 2:02 pm
Postitas linex
www.line-x.ee

LINE-X katted on vastupidavad enamusele lahustitele ja hapetele, mis teeb need ideaalseks tööstuslikes ja ärirakendustes, kus valdab korrosioon. LINE-X'i kasutamine pikendab tunduvalt seadmete ja sõidukite eluiga. Sellel on kõrge „Shore D skaala“ kõvadusnäitaja, viidates suurepärasele löögikindlusele ja kõrgele tõmbetugevusele (kuni 6600 psi), mis kokku annab silmapaistva kulumiskindluse. Kuna materjali pihustatakse, siis on see täiesti tihe, moodustades veekindla ja kulumiskindla katte.

http://www.youtube.com/watch?v=zmfQWxFa_PA

tel: 5184083

Postitatud: E Aug 25, 2008 7:12 pm
Postitas Rax888
No siis peaks see kõlbama ka väga hästi auto põhja alla.

Postitatud: T Aug 26, 2008 7:20 am
Postitas linex
Rax888 kirjutas:No siis peaks see kõlbama ka väga hästi auto põhja alla.
Enamik eestis sõitvatest rallyautodest, nedel on lisa põhjad kevlarist mis kaetud siis meie poolt. Tulemuseks pika elueaga põhi. Offroadi autodel oleme teinud põrkeraudasid, koopa servad. ja ühelmasinal seestpoolt salongi põhi. Korrosiooni kindlus on eluaegne.

Postitatud: T Aug 26, 2008 9:13 am
Postitas Veiko
Kas see on see sama asi millega Olympiku Peep autode detaile pihustab üle?
Veiko

Postitatud: T Aug 26, 2008 10:04 am
Postitas tango
Veiko kirjutas:Kas see on see sama asi millega Olympiku Peep autode detaile pihustab üle?
Veiko
Sama asi.

Postitatud: R Aug 29, 2008 5:21 pm
Postitas KimmoL
Hakkan asja vastu huvi tundma.

Kas toode sobib värvi asendajaks? Jätab sileda või apelsinikoore taolise pinna?

Oma XJ Cherokeel vajavad külgede alumised servad kaitset kivipesu vastu, võib-olla põhi ka.

Kuidas oleks plekkvelgede katmisega?

Millist ettevalmistust auto vajab – või teete teie seda?

Arvatavasti on nende ebamääraste andmetega üpris võimatu mingit hinda välja mõelda, aga kui sul juhtub samalaadne töö juba selja taga olema, oleksin väga tänulik isegi ligikaudse hinnaklassi eest.

Ah, ja veel üks küsimus: kui ainet on pandud kuskile, kust on hiljem vaja juppe vahetada, kas selliste väiksemate detailide üle pihustamist on võimalik ise teha, st. on ainet aerosoolipurkides vms. saadaval?

Postitatud: T Sept 02, 2008 1:03 pm
Postitas tango
Tule näita mis ja kuidas tahad teha,siis saab ka ülejäänud asju arutada.
Tel.56200666.

Postitatud: T Sept 02, 2008 2:12 pm
Postitas atdoom
KimmoL kirjutas:Hakkan asja vastu huvi tundma.
ftp://link:link@ftp.printcenter.ee/xline.jpg

veidi kehva pilt, aga siin on Peebu töö!

Postitatud: T Sept 02, 2008 11:29 pm
Postitas Rax888
Kui saladus ei ole,siis kas kusagilt nende komponentide kohta ka rohkem lugemist on. Kas seda möksi on võimalik ka kusgilt ilma peale kandmiseta saada? :D

Postitatud: T Sept 02, 2008 11:29 pm
Postitas KimmoL
To atdoom:

Aitäh piltide eest. Täpselt sarnast pidasin silmas. Hetkel on väikseid roostekahjustusi ("mullid" värvis) seal, kuhu rattad kruusateel kivisid paiskavad. OK, seda saab ka porikummidega vältida, aga kuna kahjustused on juba olemas, tuleb nood niikuinii parandada, ja kui parandama hakkata, miks mitte mingi Line-X-i tüübi materjaliga. Peaks olema ju praktiliselt igavene (no nii auto eluiga arvestades).

Postitatud: T Sept 02, 2008 11:38 pm
Postitas KimmoL
To rax888:

Võta ühendust kasutaja linex-iga ja/või klõpsa tema antud lingile. Kindlasti saad oma küsimustele vastused.

Mulle vähemalt tundub, et siin võiks off-roaderitele midagi kasuliku olla (ei ole firmaga kuidagi seotud).

Postitatud: K Sept 03, 2008 7:58 am
Postitas tango
Rax888 kirjutas:Kui saladus ei ole,siis kas kusagilt nende komponentide kohta ka rohkem lugemist on. Kas seda möksi on võimalik ka kusgilt ilma peale kandmiseta saada? :D
Selle mõksiga pole sul ilma aparaadita midagi teha,sest see kuivab viis sekundit ja kivistumisaeg on 24 h.See aparaat soendab selle 66 kraadini ja alles siis kantakse see peale.
Tel.56200666 Peep.