1. leht 1-st

L200

Postitatud: T Jaan 25, 2005 3:49 pm
Postitas bantid
Nii küsin, et mida arvate Mitsubishi L200? Komenteerige seda masinat?
http://www.4x4x4.com/vehicles/mitsubishi_l200.htm

Re: L200

Postitatud: T Jaan 25, 2005 3:54 pm
Postitas Landy
bantid kirjutas:Nii küsin, et mida arvate Mitsubishi L200? Komenteerige seda masinat?
http://www.4x4x4.com/vehicles/mitsubishi_l200.htm
Alates eelmisest suvest võistleb TR1 kassis tiim "Ratturid" just sellisel masinal. Kui esimesele võistlusele tuldi sõna otses mõttes paljakäsi (isegi tungrauda polnud) ja tavaliste asfalti rehvidega, siis tänaseks on nad masinale küljerauad, vintsi, mudarehvid ja kõik muu vajaliku lisavarustuse hankinud. Järelikult on sobiv masin, sest muidu sellesse ei investeeritaks.
Nemad ehk oskad ise kõige paremini selle auto lastehaigustest rääkida.

Postitatud: T Jaan 25, 2005 4:04 pm
Postitas jr
4 silindriga mootor maasturi peal ... phyi :?

Postitatud: T Jaan 25, 2005 4:35 pm
Postitas Urvo
Oo jaa...

Siimaani pilt silme ees, kuidas HMM vedas lumetormil seda mitsukat vintsiga :) eriti ilusti tuli kumm maha ja rauad võtsid ka endaga kõik kaasa, mis võtta oli. Kuigi oli vints peal ja mudakumm, oli see auto nii abitult kinni. Muide ta võttis parasjagu TR3 punkti vist :term
Võistlemiseks minu arust vale auto, aga kui maal tööd teha ja niisama safaaril käia siis on täiesti sõidetav

Postitatud: T Jaan 25, 2005 4:58 pm
Postitas Landy
Offy-roady kirjutas:Oo jaa...
Siimaani pilt silme ees, kuidas HMM vedas lumetormil seda mitsukat vintsiga :) eriti ilusti tuli kumm maha ja rauad võtsid ka endaga kõik kaasa, mis võtta oli. Kuigi oli vints peal ja mudakumm, oli see auto nii abitult kinni. Muide ta võttis parasjagu TR3 punkti vist :term
Võistlemiseks minu arust vale auto, aga kui maal tööd teha ja niisama safaaril käia siis on täiesti sõidetav
Ärme teeme nüüd autot kohe maatasa, sest ega tihendil neid sõidukogemusi ka just üleliia pole. :roll:
kastikatega varemgi sõidetud.
Pilt

Postitatud: T Jaan 25, 2005 5:27 pm
Postitas Urvo
Ega ma ei teinudki autot maha vaid lihtsalt avaldasin om arvamust auto sobivusest erinevatesse olukordadesse.

Minu arust on kastikad nagu hilux, navara ja l200 väga normaalsed autod kui vaja teha tööd metsas ja käia nt. suusatamas või rattaga sõitmas. Ühesünaga väga head vabaaja autod. Isegi on navara kastis vedanud 4 jalgratast ja suvel on hea sinna nt. grill sisse panna ja muu matka varustus jne.

Võistlemiseks ei ole minu arust kõige parem, tänu pikale teljevahele ja ründe- ning langusnurgale.

Loomulikult saab ka sellega sõita ja võib-olla isegi edukalt. Isegi Audi Quattroga on ju võisteldud. Lihtsalt mõne asja jaoks sobib see masin paremini.

Postitatud: K Jaan 26, 2005 3:38 pm
Postitas bantid
Ehk siis mingi naljakas masin.Ei ole hea ega pole halb.

Re: L200

Postitatud: N Jaan 27, 2005 12:49 am
Postitas Külaline
bantid kirjutas:Nii küsin, et mida arvate Mitsubishi L200? Komenteerige seda masinat?
http://www.4x4x4.com/vehicles/mitsubishi_l200.htm
Masin töö tegemiseks suurepärane, tagab vajadused ka suurema osa hobide korral (rattad, purjelauad jne). GLS varustus hea, GL väheke napima varustusega. Võimeline sõitma suhteliselt kehvas seisus teedel. Kuuldavasti Soomes tehutud testides kastikatest parim sõitmiseks metsateedel (hea stabiilsus). Kütusekulu võrreldes uuemate Toyota ja Nissani mootoritega suurem. Võrreldes Fordiga näeb nägusam välja ( maitse küsimus :lol: ) Kui huvi suurem võib sideleda arto.kynnapas@erland.ee või 5090585.

Re: L200

Postitatud: N Jaan 27, 2005 12:52 am
Postitas Külaline
Landy kirjutas:
bantid kirjutas:Nii küsin, et mida arvate Mitsubishi L200? Komenteerige seda masinat?
http://www.4x4x4.com/vehicles/mitsubishi_l200.htm
Alates eelmisest suvest võistleb TR1 kassis tiim "Ratturid" just sellisel masinal. Kui esimesele võistlusele tuldi sõna otses mõttes paljakäsi (isegi tungrauda polnud) ja tavaliste asfalti rehvidega, siis tänaseks on nad masinale küljerauad, vintsi, mudarehvid ja kõik muu vajaliku lisavarustuse hankinud. Järelikult on sobiv masin, sest muidu sellesse ei investeeritaks.
Nemad ehk oskad ise kõige paremini selle auto lastehaigustest rääkida.
Senini probleemiks olnud esimesed poolassid - kattekummid riknevad metsas nobedasti - pooassi vahetus kiire tulema kui silma peal ei hoia.

Postitatud: N Jaan 27, 2005 12:54 am
Postitas Külaline
jr kirjutas:4 silindriga mootor maasturi peal ... phyi :?
Selge see, et nn"poolplokk" autoga pole meeldiv sõita, kuid palju on siis maastureid kus on "täisplokk peal" ? :P

Postitatud: N Jaan 27, 2005 1:02 am
Postitas Külaline
Offy-roady kirjutas:Oo jaa...

Siimaani pilt silme ees, kuidas HMM vedas lumetormil seda mitsukat vintsiga :) eriti ilusti tuli kumm maha ja rauad võtsid ka endaga kõik kaasa, mis võtta oli. Kuigi oli vints peal ja mudakumm, oli see auto nii abitult kinni. Muide ta võttis parasjagu TR3 punkti vist :term
Võistlemiseks minu arust vale auto, aga kui maal tööd teha ja niisama safaaril käia siis on täiesti sõidetav
Õige on, täname Reinu (loodan, et nimi õige), et meid sealt välja aitas - eks me ole viimaste võistluste ajal nii mõnigi kord kellelegi ette jäänud - meil siiani võistlemine rohkem lõbu pärast, ning eks see tõsiseid tegijaid segab. Luban, et kui siiski haigus süveneb vahetame auto kobedama vastu välja ega ole enam jalus! :burnout

Postitatud: N Jaan 27, 2005 9:47 am
Postitas jr
Anonymous kirjutas:
jr kirjutas:4 silindriga mootor maasturi peal ... phyi :?
Selge see, et nn"poolplokk" autoga pole meeldiv sõita, kuid palju on siis maastureid kus on "täisplokk peal" ? :P
Räägin isiklikul tasandil, ega suru kellelegi oma mõtteid peale. Aga...6 silindrit diisel või 5L bens V8 on nagu miinimum mootorid, mis maasturi peal peavad olema. Alla selle on mõtetu...

Postitatud: N Jaan 27, 2005 11:24 am
Postitas Külaline
jr kirjutas:
Anonymous kirjutas:
jr kirjutas:4 silindriga mootor maasturi peal ... phyi :?
Selge see, et nn"poolplokk" autoga pole meeldiv sõita, kuid palju on siis maastureid kus on "täisplokk peal" ? :P
Räägin isiklikul tasandil, ega suru kellelegi oma mõtteid peale. Aga...6 silindrit diisel või 5L bens V8 on nagu miinimum mootorid, mis maasturi peal peavad olema. Alla selle on mõtetu...
Õigus - mina kahjuks esialgu ainult unistan V8 4l diislist! :(

Postitatud: L Jaan 29, 2005 9:29 am
Postitas Külaline
L-200 on töötegemiseks suht hea auto,kuid offroadimiseks on 2 väga suurt miinust. 1.Elektrooniliselt juhitav kõrgsurvepump.Tähendab seda,et gaasi vajutades peab väga kaua ja kannatlikult ootama millal mootor sellele reageerib.(väga,väääga kaua).2.Pöörderaadius.Et metsas sellist autot ringi pöörata,on vaja ikka korralikku lagendikku.

Postitatud: E Jaan 31, 2005 10:38 am
Postitas bantid
Käisin proovimas, päris hea mulje jättis. Turbo varjandiga maanteel hätta ei jää.