1. leht 2-st

Vints või diffrilukk!?

Postitatud: E Aug 11, 2008 11:30 am
Postitas AntiR
Nüüd siis pool aastat oma maasturit otstarbe- ja mitteotstarbekohaselt kasutanud. Parem ikka kui sõiduauto. Sellegi poolest olen suutnud 3-l korral ennast mõnusalt kinni sõita. Aitab vaid teine auto. Suure tuhinaga müüsin autoga kaasa saadud vintsi maha ... arvasin, et sellistes kohtades sõitma ei hakka. Nüüd selgub, et ka suhteliselt süütu põllu peal võib mõnuga kinni jääda.

Siit küsimus, kas parema läbivuse saamiseks on mõttekam investeerida vintsi või diffrilukku? Mõlemat väga ei taha. Endale tundub, et vints oleks mõistlikum, samas maru nutune vaadata, kui üks ratas mudas ringi „vurrab“ ja teine niisama „ootab“. Paigalduse osas vist ka vints lihtsam ja odavam?

Re: Vints või diffrilukk!?

Postitatud: E Aug 11, 2008 11:36 am
Postitas suzi
AntiR kirjutas:Nüüd siis pool aastat oma maasturit otstarbe- ja mitteotstarbekohaselt kasutanud. Parem ikka kui sõiduauto. Sellegi poolest olen suutnud 3-l korral ennast mõnusalt kinni sõita. Aitab vaid teine auto. Suure tuhinaga müüsin autoga kaasa saadud vintsi maha ... arvasin, et sellistes kohtades sõitma ei hakka. Nüüd selgub, et ka suhteliselt süütu põllu peal võib mõnuga kinni jääda.

Siit küsimus, kas parema läbivuse saamiseks on mõttekam investeerida vintsi või diffrilukku? Mõlemat väga ei taha. Endale tundub, et vints oleks mõistlikum, samas maru nutune vaadata, kui üks ratas mudas ringi „vurrab“ ja teine niisama „ootab“. Paigalduse osas vist ka vints lihtsam ja odavam?
kindlasti vints toob su koju tagasi. Difrilukk viib võrreldes praegusega kaugemale ning sügavamale kuid kinni jääd ikka ja veelgi korralikumalt kui praegu.
Vintsi koos paigaldusega uuri kasutaja v6rrimees käest.

Postitatud: E Aug 11, 2008 11:58 am
Postitas rommi
muidugi vints! :)

Re: Vints või diffrilukk!?

Postitatud: E Aug 11, 2008 12:16 pm
Postitas heeringas
AntiR kirjutas:Nüüd siis pool aastat oma maasturit otstarbe- ja mitteotstarbekohaselt kasutanud. Parem ikka kui sõiduauto. Sellegi poolest olen suutnud 3-l korral ennast mõnusalt kinni sõita. Aitab vaid teine auto. Suure tuhinaga müüsin autoga kaasa saadud vintsi maha ... arvasin, et sellistes kohtades sõitma ei hakka. Nüüd selgub, et ka suhteliselt süütu põllu peal võib mõnuga kinni jääda.

Siit küsimus, kas parema läbivuse saamiseks on mõttekam investeerida vintsi või diffrilukku? Mõlemat väga ei taha. Endale tundub, et vints oleks mõistlikum, samas maru nutune vaadata, kui üks ratas mudas ringi „vurrab“ ja teine niisama „ootab“. Paigalduse osas vist ka vints lihtsam ja odavam?
Sinuküsimuse vastuseke on difrilukk,
aga kui läbivus on paranenud siis on vaja ka vintsi :lol:

Postitatud: E Aug 11, 2008 12:29 pm
Postitas AntiR
Niisiis ikkagi vints ...

Aga millist võtta ja kui võimast?

Kriteeriumid vintsile:
1. Peab sobima LC RJ70-le (mahtuma ära tühimikku, mis jääb radiaatori ja kere vahele)
2. Lihtsasti paigaldatav (võimalikut vähe ümberehitamist sh. elekter)
3. Võimalikult hooldusvaba

Postitatud: E Aug 11, 2008 12:31 pm
Postitas tt
AntiR kirjutas:Niisiis ikkagi vints ...

Aga millist võtta ja kui võimast?

Kriteeriumid vintsile:
1. Peab sobima LC RJ70-le (mahtuma ära tühimikku, mis jääb radiaatori ja kere vahele)
2. Lihtsasti paigaldatav (võimalikut vähe ümberehitamist sh. elekter)
3. Võimalikult hooldusvaba
pane sama marki mis enne oli, kui vintsiplaat veel alles siis ainult külgekruvimise vaev

Postitatud: E Aug 11, 2008 12:37 pm
Postitas AntiR
Ei ega varem polegi vintsi peal olnud. See mis oli sain uuena kastis kaasa.

Postitatud: E Aug 11, 2008 12:46 pm
Postitas AntiR
Diffrilukust veel ... kas on alternatiivi 12k lukule ja siis veel 4k pumbale ja Xk paigaldusele?

Postitatud: E Aug 11, 2008 12:47 pm
Postitas Valge Hiir
MileMarker, Warn, Come-Up jne
Ühesõnaga vaata ja vali www.jrmotors.ee/shop
Või tule 16.08.2008 Alansi Offroad Parki ise kaema.
JR Motors peaks oma autolavkaga kohale tulema.

Postitatud: E Aug 11, 2008 1:41 pm
Postitas jr
AntiR kirjutas:Niisiis ikkagi vints ...

Aga millist võtta ja kui võimast?

Kriteeriumid vintsile:
1. Peab sobima LC RJ70-le (mahtuma ära tühimikku, mis jääb radiaatori ja kere vahele)
2. Lihtsasti paigaldatav (võimalikut vähe ümberehitamist sh. elekter)
3. Võimalikult hooldusvaba
9000lbs alates on sobiv küll. Selles osas saan pakkuda nii Mile Markerit kui Warni ja Come Up'i. Igat elektrivintsi on samakeerukas/lihtne paigaldada, seega pole erilist vahet, millise võtad. Kui aga võimalikult hooldevaba otsid, siis ehk Warn 9.5xp? Päris hooldevaba pole ükski, aga seal on vähemalt eeldused loodud selleks läbi tihendite, mis muudavad vintsi veekindlaks.

Nagu juba eelpool öeldud, siis www.jrmotors.ee/shop
Paigaldusega saame ka hakkama. Või kui sul on oma lemmiktöökoda, siis saad meilt vintsi ja saad seal ikka külge lasta panna.

Postitatud: E Aug 11, 2008 1:55 pm
Postitas Stupiduser
AntiR kirjutas:Diffrilukust veel ... kas on alternatiivi 12k lukule ja siis veel 4k pumbale ja Xk paigaldusele?
16 kEEK odavam on keevislukk.
Aga see on rohkem treileriga metsaveetavate masinate teema.

Btw, 12 k on kuidagi kahtlaselt madal hind :roll:

Postitatud: E Aug 11, 2008 2:00 pm
Postitas AntiR
Millise summa ja ajaga (päevades) peab arvestama, et asi korralikult külge saaks.

Postitatud: E Aug 11, 2008 2:14 pm
Postitas jr
Lukust on võimalik ka valida mehaaniline Lock-Right, mille hind jääb ~6K ringi, kui sul on esisild 8", 8.875" või 9" taldriku läbimõõduga.

Postitatud: E Aug 11, 2008 2:31 pm
Postitas tarmo
Kuna rehvidest ei olnud midagi juttu, siis esiteks parem vaatagi üle mis mustriga rehvid sul on (vajadusel asenda nt AT või MT rehvidega). Seejärel vaata vintsi suunas ja kõige viimasena lukud.
Lukud on küll head asjad, aga kinni jääd nendega lihtsalt hiljem, kui ilma ja siis on ikka jama majas :twisted:

Postitatud: E Aug 11, 2008 2:48 pm
Postitas suzi
Vaata ka siit:
http://www.esttools.ee/index.php?option ... Itemid=164

paigaldusplaat kaasas ning komplekshinda koos paigaldusega uuri kasutajalt v6rrimees