1. leht 3-st

Nüüd siis jälle maasturite kallale

Postitatud: L Aug 09, 2008 10:46 pm
Postitas rmann

Postitatud: L Aug 09, 2008 10:53 pm
Postitas rmann
vaadatakse ikka oma "poliitilisest vaatenurgast".

Järjekordne poliitmull

Postitatud: P Aug 10, 2008 12:38 pm
Postitas tanel
Ise kriban, ise vastan? :D

Tegelt, ma ei tea kas seda mõtet siin juba väljendanud olen või kas see üldse kuigivõrd originaalne on, aga luksusautomaksu võib kehtestada küll IMO. Ka maasturitele. Aga kriteerium peaks olema lihtne - kui poest välja sõites (või korralisel ülevaatusel käies) sõidad oma maasturiga 20 meetrit läbi pöidlajämeduse pajuvõsa (või mingi plasttorudest sarnase butafooria), siis on tarbesõiduk. Kui põdema hakkad ja keeldud, siis on luksussõiduk ja võib kirvest väänata. Suhteliselt lihtne oleks blingi- ja riistapikenduse tegelased välja sõeluda.

Mingid kilovatid ja margid jms - mõttetu.

Postitatud: P Aug 10, 2008 12:49 pm
Postitas Landy
Mulle on alat imeeldinud maasturit luksusesemeks hüüdvate kodanike käest küsida:
1)Kas ma 0,9L Susuki SJ410 ostmise järel kuuluksin kohe 10 rikkama Eestlase hulka ja seega riivaksin miljonite kaasmaalste õiglustunnet?
2)Lisades maasturitele 100.000 EEK nn. lukusmaksu, kas äkki ei või tekkida veidkenegi ebaterve olukord, et riiklik lõiv moodustab 45% maasturi hinnast (Landa Niva):
http://www.evereston.ee/?id=1134

Postitatud: P Aug 10, 2008 12:58 pm
Postitas kopakutt
Kas ma tõesti pean hakkama oma 2.5 tonnist käru VW pologa vedama?

Postitatud: P Aug 10, 2008 1:26 pm
Postitas Stupiduser
Proua Kõva vastaks ilmselt Su küsimesele järgnevalt:" Ei ole see 2,5 tonnine käru nii raske midagi, et seda Pologa vedada ei saaks!"

Eriti sürrealistlik oleks muidugi kui tõepoolest 6000.- maksva romu omanikevahetus 10 000.- maksma hakkaks. :lol:

Postitatud: P Aug 10, 2008 2:53 pm
Postitas kopakutt
[quote="Stupiduser"]Proua Kõva vastaks ilmselt Su küsimesele järgnevalt:" Ei ole see 2,5 tonnine käru nii raske midagi, et seda Pologa vedada ei saaks!"

:D Mul on 14 tonni tänavakive ka olnud gaz-53 kastis. Ainuke mure oli, et ei tahtnud ringteel Väo viaduktist teise käiguga ülesse minna.Aga esimene loopis välja. Hea oli, et kive seal laiali ei puistanud. Tänase päeva seisuga ma muidugi seda normaalseks ei pea- nagu ka Pologa 2,5t käru vedamist ja ka sellist automaksu.

Postitatud: P Aug 10, 2008 6:57 pm
Postitas Stupiduser
Sotside visiooni järgi vead oma 14 tonni tänavakive edaspidi VW Pologa. ja Sul ei ole midagi viriseda sest sellel ju läheb esimene käik sisse.

Ja üleüldse: kui poliitikast ja rahva heaolust midagi ei taipa ei tasu sõna võtta!
Tahad regionaalpoliitikat või mitte!
Inimesel on põhiseaduslik õigus elada kuskil pärapõrgus ja eeldada, et tema maja ees peatuvad bussid ja rongid ja tiiburlaevad!
Lisaks asfalteeritakse automaksu raha eest kõik metsasihid!

Või tahad, et tulumaksu alandamine külmutataks?????? :shock:

Postitatud: P Aug 10, 2008 9:07 pm
Postitas tiitv
Seda lugedes tekkis kangesti küsimus, kas Hilux ja Navara ja D-Max jne liigitatakse maasturite või veoautod või sõiduautode alla? Kui maasturite alla, siis ma olen ülimalt õnnelik, et Eesti Energia tõstab pärast maksu kehtestamist 300% elektrihinda, kuna peavad 100 000 kroonist automaksu maksma hakkama iga auto pealt. Praktiliselt kogu RMK liigub ringi ainult maasturitega, neile ka iga auto pealt kohe 100 000.- maksu. Mobiilside operaatorid on sunnitud mastide hooldamise tõttu minutihinda kohe tõstma jne. Enne kui poliitikud midagi välja ütlevad, võiksid ikkagi mõtlema hakata, keda see nende ütlus puudutab. Toyota Land Cruiser ja Honda CR-V ei ole ju ainsad maasturid.

Postitatud: P Aug 10, 2008 11:15 pm
Postitas Raitz
Huvitav, kas tulevukus tuleb Päästeteenistus sündmuskohale Polo või Getziga? Keskkonnainspektsioon piirdub ainult asfaltee äärsete objektidega ja Keskkonnateenistusest samuti keegi ei lähe kunagi objektile, mis põhimaanteest eemal on, eriti talvel.
Aga seda tahaks küll näha, kuidas poliitikud ette kujutavad RMK inimesi talvel Pologa metsas või Eesti Energia avriibrigaadi talvel tuisu ja Getziga.

Postitatud: E Aug 11, 2008 1:56 am
Postitas Landy
Kui nad seda maksu tõega tahavad teha (ja see kujuneks tõsiselt jaburalt suureks), siis tuleb Toompeale hulk (kastiga) maasturitega kodanike, kellel kõigil kärud sabas.
Mõnel kastis põhupall, mõnel tellisekoorem või kaablirull ja haagisel bobcat või tellisekoorem. Üks käru saab kindlasti olema värske sõnnikuga täidetud, et see hoomamata ei jääks. Ka mõni sahaga masin kulub ära.

Ka plakatid ei jää olemata "Milline neist sobib kõibe premini lukususkaksu alla?", "Kas ainult tillipikendused?" , "Millisega eputaksid sina?" "Kas sinult rikkurite eralõbu?" "Miks ei lase te meil tööd teha?", jne.

Postitatud: E Aug 11, 2008 1:59 am
Postitas vtl
Kui ikka ON vaja veel üks täiendav maks kehtestada, küll siis leitakse ka võimalus, kuidas PA, EE, RMK jt. töömasinad ja muidugi ka riigikogu liikmete Hummerid maksuvabastuse saavad. Ärge selle peale küll lootke, et seetõttu maks kehtestamata jääb.

Postitatud: E Aug 11, 2008 1:12 pm
Postitas Myrgel
Tegemist on mingi, seni tundmatuks jäänud, erakonnaliikme meeleheitliku katsega vähegi tuntust koguda. Idee on täielikult läbimõtlematta ja lihtsalt sulest välja paisatud. Kõige hullem mis te talle teha saate, on lihtsalt reageerimatta jätta. Seda maksu ei tule niikuinii.

Võin veel ühe näite tuua sotside ogaratest ideedest. Nad tahavad tarbimist ja keskkonnasaastet vähendada, seega soovivad igasugu luksauto, maasturi vm makse kehtestada. SAMAL AJAL tahavad nad tööauto kasutamise niivõrd keeruliseks teha ja sellised maksud peale panna, et inimesed on sunnitud KAHTE autot pidama. Nad on ka selle välja öelnud, et eesmärk on inimesi sundima erasõite oma autoga tegema. Iga auto, isegi seisev auto - tähendab mingil määral keskkonnasaastet (tootmine ise, varuosade tootmine, õlid, akud jne jne). Ja no tarbimise koha pealt .. no comments..

Olles tööalaselt nende inimestega kokku puutunud ja veidi vestelnud ka antud teemadel võin öelda, et nad täpselt ei kujuta endale ettegi milline korralik sõidupäevik välja nägema peab või kuskohast algab luksauto või mõni muu auto. Minu küsimuse peale, miks on tööauto väljaspool tööaega kasutamine erisoodustus vastati, et see on eraasi ja selle kasutamine on suur maksupettus. Ehk siis võtad oma palka välja auto kaudu.. Sellepeale uurisin, et siis võiks ju ka maksustada töölaptopid (loed ju isiklike meile ka, võiks ju ka kaks laptopi olla), kohvinurga kasutamise ja otseloomulikult WC - ei ole ju suuremat eraasja kui kaastöötajate rõõmuks toodedud haisurull.. :shock: Selle peale ei osatud midagi kosta.

Sotside eesmärk hetkel on, Robin Hood'i mängida. Ehk siis võtame "rikastelt" (ettevõtjad, tööauto kasutajad, suurema auto ostjad) ja anname vaestele. Või siis näidata pensionäride ja miinimumpalga saajatele, et nad üritavad seda vähemalt teha. Kunagi kuulus selline taktika ühe teise erakonna arsenali hulka. Kahjuks on sotsid selle üle võtnud ja see paneb mind väga pettuma neis.

Jutt sai pikk ja kergelt poliitiline, aga püüdsin veidikese asjade tagamaid seletada.

Urmas

Postitatud: E Aug 11, 2008 3:41 pm
Postitas Landy
Teatud tingimustel olesin selle maksuga nõus (Seda eriti Gruusia sündmuste valguses). Osades riikides sõlmitakse riigiga leping, et kui oled nõus andma eriolukorra või sõjaseiskukorra ajal auto (loe maastur) tasuta riigi kasutusse, siis (sõiduki)maksu ei pea maksma.

Postitatud: E Aug 11, 2008 3:47 pm
Postitas rmann
Et siis mitte enam "Inetu Pardipoeg" vaid "militaarpart" või ?