1. leht 1-st

Discovery I/RR/Defender sillakäik

Postitatud: T Aug 05, 2008 10:14 pm
Postitas tarmo
Neil kõigil on eksole samad "lääbad" (radius arm).
Mis võiks olla nende lääbade puhul max sillakäik cm?

Postitatud: T Aug 05, 2008 11:02 pm
Postitas erik
Millist vastust sa sellisele küsimusele ootad? :lol: Ma vastaks et sitaks, või et see sõltub amortide vedrude pikkusest ja sellest, kui jäigad on puksid reaktiivvarraste sillakinnitustes, millal kere ette jääb, jne jne

Ps mida rohkem on silla kinnitused difri pool, seda suurem käik on sillal ja seda vedelam juhitavus.

Postitatud: K Aug 06, 2008 7:41 am
Postitas tarmo
Tegelikult ma mõtlesingi puhtalt silla enda käiku nt originaalseades Discol juhul kui me jätame vedrud/amordid (nende mõju) kõrvale. A'la kui vedrud-amordid oleks küljest ära.
Ühe olulise asja jätsin muidugi täpsustamata - auto pikkus, mis mõjutab ka ju käiku. Ja tõepoolest ka kinnitus difri suhtes, aga see kaugus on Disco puhul teada ja saab arvesse võtta.
Aga küsiks siis umbes nii, et mis võiks olla ühe sellise silla originaalseades liikumise maa üles-alla?

Küsimus inspireeritud sellest, et enda autol sillakäik paika panna. Rehvi kõrgust, kere kõrgust ja lääba pikkust arvestades sai ta ka enamvähem välja arvutatud, aga igaks juhuks tahtsin kontrollida kas vastab umbes sellele, mis ta ka originaalis olema peaks.

Postitatud: K Aug 06, 2008 8:10 am
Postitas rommi
No nagu Erik ütles, siis on seda tõesti sitaks ja sõltub amordi pikkusest.
Enda omal kasutasin disco lääbasid: http://www.zone.ee/4Runner/photos/35_IMG_0061.jpg
Tõstsin stangest ca 70cm, siis hakkas kinnitusest puksi peale.

Kuna enamus letiamortide käik jääb sinna kuni 30cm, siis julgeks arvata, et disco sillakäik on 35-40cm.

PS! Raamipoolsed kinnitused jäta ükstesele lähemale kui sillapoolsed, see annab flexi juurde.

Postitatud: K Aug 06, 2008 8:43 am
Postitas totu
Sillakäiku (paraleelset) vast 300 välja ei vea. Kunagi tegin katse- tõstsin kahveltõstukiga ühte tagaratast, 650 peal hakkas diagonaalis rattaid maast lahti tõstma. See siis Disco I originaalvedrustusega ja koos rehvide deformatsiooniga (rõhk ca 2 bar.). Pole paha.