1. leht 1-st
4 Runner?
Postitatud: L Jaan 22, 2005 2:16 pm
Postitas Jansa
Tere!
Tahaks maasturit soetada ja arvan, et see foorum on kõige õigem koht nõu saamiseks. Nimelt jäi silma Toyota 4 Runner. Paluks nüüd asjatundjatelt abi. Kuidas on sellise masina kütusekuluga (3,0 B)?
Millised on nõrgad kohad? Masinat oleks vaja rohkem selliseks igapäevaseks kulgemiseks ehk siis "mahukaks pereautoks" millega ka seenel saaks probleemideta käia.
Ettetänades
Jansa
vt seda linki
Postitatud: L Jaan 22, 2005 2:30 pm
Postitas tuff
Postitatud: L Jaan 22, 2005 9:04 pm
Postitas Jansa
Tänud Tuff'ile, ei taiband ise nagu otsidagi.
Aga uus küsimus: palju siis ikkagi on sellise isendi küttekulu, nii maanteel kui linnas? Ja kui palju erineb kütuse kulu rattalukkude sisse lülimise korral?
Kas oleks mõttekas kaaluda diisel mootoriga masinat?
Postitatud: L Jaan 22, 2005 9:10 pm
Postitas jr
http://www.catalog.auto.ru/toyota/4runner/
Veendu et Text Encoding on Cyrillicy peale pandud, muidu võib venekeelse teksti asemel kreeka-EEE olla

Postitatud: E Jaan 24, 2005 10:46 am
Postitas ahti159
Mul on 92a. väljalase ja olen väga rahul, ainult mul ei ole 3,0i vaid vähetuntud 2,4(karbussiga). Sõita kannatab küll, mõne koha peal tundub, et mootor jääb natuke nõrgaks aga muidu ajab asja väga hästi ära. Kütusekulu pole ka teab mis suur ja ronib see tank väga hästi(sai just see nädalavahetus Saaremaal proovitud).
Jõudu otsustamisel!
Postitatud: T Veebr 01, 2005 12:24 pm
Postitas ahti159
Huvitav kas Runneri mehi on nii vähe Eestis, et kedagi ei ole siin kes oskaks rohkem sõna võtta!
Postitatud: T Veebr 01, 2005 9:16 pm
Postitas bantid
Päris hea masin, isal oli kunagi 3,0 V6 bens võttis küll palju. Aga libeda peal sõitsid nagu asfaldil. Mägedes ei saandu käia, liiga väike oli. Aga hea masin oli 89 aasta oma ainult.
Postitatud: E Veebr 07, 2005 4:12 pm
Postitas rommi
Metsaoludes on TD loomulikult etem, kuid seda mootorit raske leida ja kapremont väääga kulukas (suht vähelevinud mootor). 4Runnerite tipuks on täistala esisillaga variant, eestis neid pole, mõned üksikud hiluxid vaid. Põhiliseks murekohtadeks on eesti oludes soolade käes kiirelt kõdunevad kereplekid. Samuti pole eriti asendusplekke saada. Tagaluuk ja ukseääred on enamikel <92a masinatel sandis olukorras. 3.0i on väga hea vaikne mootor, momenti on piisavalt ja 300-400K peaks küll probleemivabalt läbima. Bena võtab mõistliku sõidu korral maanteel 12-13, linnas 15-16 l/100. Metsas mütates muidugi hoopis teised arved.
Japanparts pakub päris laia valikut juppe mõistlikku hinnaga (Hall Auto, Pärnu mnt.526) Keredetaile pakub ka veng.ee(sobivad Hiluxi asjad). Samas näiteks pidurisupportit otsisin mitu kuud ja lõpuks sain romulast hingehinnaga mingi poolkatkise
Tsekkama peaks vahekasti seisukorda ja tõenäoliselt on kulunud ka tagasilla poollibisev lukk. Mingit pidamist oleks sinna vaja, süütu sennelkäik on nii mõnelgi korral abitu kiikumisega lõppenud. Ise kaalun lockrighti ostmist. Jõudu ja edu, funi saad selle autoga piisavalt kaasa!
Postitatud: E Veebr 07, 2005 5:01 pm
Postitas ahti159
Kas 2,4 karburaator mootori kohta oskab keegi midagi öelda?