1. leht 2-st

Millist neist??

Postitatud: K Juul 30, 2008 7:54 pm
Postitas SaeSiim
Jõudu!
Sooviks soetada praeguse suht-koht linnamaasturi asemel midagi, millest aretada tõsist muda ja metsamaasturit. Mõttes mõlguvad Defekas D90, Land Cruiser2, Patrol ja UAZ. Kuidas on nende töökindluse ja modifikatsioonide keerukuse ja hinnatasemega? Millist valida?

Tänud!

Postitatud: K Juul 30, 2008 9:05 pm
Postitas Neuser

Postitatud: K Juul 30, 2008 9:33 pm
Postitas uputaja
Minu soovitus oleks : Osta keerdvedrudega auto , ehk siis LC või defekas . Keerukateg lihtsam aretada ja tõsta ning supermugav sõita.

PS : Mis asi see länd kruiser2 on . :?:

Postitatud: K Juul 30, 2008 10:37 pm
Postitas jr
Patrol ... rohkem ei ole vaja kommenteerida

Postitatud: K Juul 30, 2008 11:08 pm
Postitas hulkur
Isiklik pingerida oleks:

1. MB G (kuigi puudus nimekirjast) :lol:
2. Toyota HJ7 (spiraalvedrudega)
3. Nissan Patrol y60
4. Jeep Wrangler TJ (kuigi polnud taaskord nimekirjas) :oops:
5. ülejäänud....

Postitatud: K Juul 30, 2008 11:36 pm
Postitas Neuser
Kui vaadata TR1 tulemusi, siis Toyotad võidutsevad seal juba pikemat aega, viimasel suvesõidul suisa 4 esimest kohta. Tegu ju ikkagi suht-koht, enam-vähem stock autodega.

Postitatud: N Juul 31, 2008 9:49 am
Postitas tai
Hinna poolest oleks kõige soodsam LR disco 1. Ja kui hiljem veel isu asjaga tegeldeda saab pulgad defekale ümber lapata. Tooriku hind jääb umbes uaz hinnaga samasse auku. Igasugused G ja muud raketid on oluliselt kulukamad. Soodsaim varjant on kindlasti osta kellegi valmis auto, kus kooliraha on juba makstud.

Postitatud: N Juul 31, 2008 10:03 am
Postitas uputaja
Toyodega on see teema ,et nad kestavad superhäst , Ükskord teed masina korda ja peale võistlusi pesed auto puhtaks , vaatad õlid üle ning saad garaage asemel kodus kah olla.

Minu arvates on G natuke liiga raske , et TR 1 edukalt sõita , aga eks see ole maitse asi . :wink:

Postitatud: N Juul 31, 2008 7:30 pm
Postitas SaeSiim
Tänud vastuste eest! Vaatasin ka vana analoogset teemat ja vastuste põhjal kaldun LC ja Toyota poole. Yks tähelepanek oli veel ,et keegi ei maininud Pajerot :D

Postitatud: R Aug 01, 2008 12:07 am
Postitas Maasturid
SaeSiim kirjutas:Tänud vastuste eest! Yks tähelepanek oli veel ,et keegi ei maininud Pajerot :D
Aga miks peaks mainima kui sa küsid tõsist off-road autot?(PS.Omal nahal kogenud,et ei sobi selleks hobiks!)

Postitatud: R Aug 01, 2008 12:10 am
Postitas jr
Tegelikult kui hakata mõtlema sügavuti metsamasina peale, siis D90 ja UAZ on päris huvitavad valikud. Mõlemad on kerged, lühikese kerega, mis on maastikul päris oluline. UAZ on ainult kordades odavam, ainult tahab ka kordades rohkem tähelepanu saada.

Postitatud: R Aug 01, 2008 12:33 am
Postitas Tony
jr kirjutas:UAZ on ainult kordades odavam, ainult tahab ka kordades rohkem tähelepanu saada.
Usu mida Jr räägib :wink:
UAZ'iga on nii metsas kui ka kodus "lõbus"

Tony

Postitatud: R Aug 01, 2008 8:59 am
Postitas Landy
jr kirjutas:Tegelikult kui hakata mõtlema sügavuti metsamasina peale, siis D90 ja UAZ on päris huvitavad valikud. Mõlemad on kerged, lühikese kerega, mis on maastikul päris oluline. UAZ on ainult kordades odavam, ainult tahab ka kordades rohkem tähelepanu saada.
Leidsin webist pärsi huvitava UAZ/LR iseloomustuse:
MAASTIKUAUTO UAZ
UAZ 469, hilisema markeeringuga UAZ 3151 on klassikaline, algselt armee tarbeks valmistatud maastikusõiduk, mis on landroverlikult askeetlik ja kuhu mugavalt mahub sõitma 5 inimest.

Allikas:
http://polygonimatkad.ee.welisa.com/?id=4537

LR 90 on muidugi üsna kallis auto, jäädes maha vaid G-klassi mersust, kuid see-eest hoiab hinda hästi ja on probleemivabalt arendatav lõpmatuseni. (vt. Q-kulgur).
Ka on see auto üks väheseid, millele stock seades 33" rehv alla läheb ja 35" vaid kerge tõstega. (Chero mehed peavad juba 31" puhul higistama ).

Postitatud: R Aug 01, 2008 5:31 pm
Postitas nohik
Mugavalt sõitma? Eks selliste autode puhul on mugavus suhteline mõiste, seda eriti Uazi puhul. Juhul kui rooli valesti hoiad võid ka sõrmeluudest lahti saada...


madis

Postitatud: R Aug 01, 2008 5:35 pm
Postitas Landy
nohik kirjutas:Mugavalt sõitma?
Sõltub taustsüsteemist ju.
UAZ on tetavastu ju 7-kohaline, tagumistel klappistmetel tõesti hulga ebamugavam sõita, kui esimestel taburettidel.

Keskmine Defekas on ju UAZ-ikuga võrreldes lausa luksusauto.