1. leht 1-st
Roolivõimu pumba rem
Postitatud: E Juul 28, 2008 8:40 pm
Postitas Tony
Ahoi
oskab /saab keegi mulle öelda roolivõimu pumba laagrite mõõte ?
Ei tahaks enne laiali kakkuda kui õiged laagrid käeulatuses pole ja kohe külge ka keerata saaks.
Autoks siis patrol Y61 99a.
Best
Tony
PS ! Kui keegi seda tööd teinud ja seal mingid "ime nipid" (nagu parktule vahetus

)olema peaksid, siis võiks ta sellest siia kirjutada.
Postitatud: T Juul 29, 2008 4:09 pm
Postitas Tony
igatahes
kiidan sellist firmat nagu topserv
http://www.topserv.ee/
Magasini 31 aadress ja pump tehti korda ootetööna
laagrivahetuse ja muu "nipet näpet" eest maksin 500.- kohalikku
Best
Tony
Postitatud: N Juul 31, 2008 2:41 pm
Postitas Tony
ahoi
omab keegi infot, et mis tüüpi ATF käib siis Y61 99a Patroli roolivõimendisse ?
Tony
Postitatud: N Juul 31, 2008 10:20 pm
Postitas Tony
ise küsin, ise vastan
Soovituslik on ATF III dextron,
kuid kõlbab ka ATF II dextron.
Küsimus nüüd aga järgmine.
pump on madalamal kui rooli karp ja avastasin karbi pealt mingi nipli,
tundub see olevat õhutus nippel kuid kas see on ikka seda ???
teoorias peaks roolivõimul õhk ise välja tulema, kuid hääle ja tunde järgi tundub mul seda süsteemis sees olevat.
Esimese hooga sai see nippel muidugi puruks keeratud
Best
Tony
Postitatud: N Juul 31, 2008 10:33 pm
Postitas jr
Tony kirjutas:ise küsin, ise vastan
Soovituslik on ATF III dextron,
kuid kõlbab ka ATF II dextron.
Küsimus nüüd aga järgmine.
pump on madalamal kui rooli karp ja avastasin karbi pealt mingi nipli,
tundub see olevat õhutus nippel kuid kas see on ikka seda ???
teoorias peaks roolivõimul õhk ise välja tulema, kuid hääle ja tunde järgi tundub mul seda süsteemis sees olevat.
Esimese hooga sai see nippel muidugi puruks keeratud
Best
Tony
Jah ei näinud su küsimust. Ikka ja ainult ATF tüüpi õli Dexron, mitte Mercon. Võib ka sünteetilist Dexroni panna.
Jah nippel on õhutuse oma ja kui on ühele poole Full Lock keeratud rool, nii et pump vingub käes, siis keera nippel lahti, lase õhk välja ja kinni tagasi. Nii ühele ja teisele poole mitu korda. Kui ei aita, siis korrata.
Postitatud: N Juul 31, 2008 11:11 pm
Postitas Tony
jr kirjutas:Jah nippel on õhutuse oma ja kui on ühele poole Full Lock keeratud rool, nii et pump vingub käes, siis keera nippel lahti, lase õhk välja ja kinni tagasi. Nii ühele ja teisele poole mitu korda. Kui ei aita, siis korrata.
Ja see tuleb välja siis nüüd, kus ma 2 päeva olen oma ajusid n******d, pumpa n korda peale/maha kakkunud, imestanud miks alla 1500 rpm ei võimenda ja proovinud õhku süsteemist välja saada
vahepeal tunne küll selline olnud
VOI VITTU nagu soomalne üttleb
laup puurin siis selle niblaka lahti, õhutan ära ja vaatan mis siis juhtuma hakkab.
Best
Tony
Postitatud: R Aug 01, 2008 12:06 am
Postitas jr
Nippel kinni roostetanud? Võid õhutada ka roolikarbi teo reguleerimispoldi kaudu. Keera lahti ja asi tahe. Kuigi huvitav, et ta õhku välja ei löö ... võiks nagu teha seda.
Postitatud: R Aug 01, 2008 12:13 am
Postitas Tony
jr kirjutas:Nippel kinni roostetanud? Võid õhutada ka roolikarbi teo reguleerimispoldi kaudu. Keera lahti ja asi tahe. Kuigi huvitav, et ta õhku välja ei löö ... võiks nagu teha seda.
nippel läks kohe jala pealt puruks kui ma talle võtit näitasin
ja kui karp ise on kõrgemal kui pump, siis ei peagi ju lööma, tekib õhupadi ja kogu moos.
Enamikel autodel on pump kõrgemal kui karp või latt ja sealt lüüakse õhk siis ilusti välja
Tony
Postitatud: P Aug 03, 2008 5:31 pm
Postitas Tony
igatahes, õhk nyyd siis systeemist väljas ja alla 1200rpm ikka midagi ei toimu.
Minul "mõistus munadega triiki". Pumba remondi käigus sai kontrollitud KÕIK üle ja meistri sõnul mul pump seest "nagu uus".
kui kellelgi mõteid siis kisage
Best
Tony@ mõtleb juba fakto peale
Postitatud: P Aug 03, 2008 9:01 pm
Postitas isakene
Kui viitsid Rakverre sõita, siis võin pumbale drosselid-kellad külge panna ja pumba töö reaalselt ära kontrollida. See, et pump ilus paistab, ei pruugi veel täit tõde näidata.
56 486769
Postitatud: P Aug 03, 2008 9:10 pm
Postitas Tony
isakene kirjutas:Kui viitsid Rakverre sõita, siis võin pumbale drosselid-kellad külge panna ja pumba töö reaalselt ära kontrollida. See, et pump ilus paistab, ei pruugi veel täit tõde näidata. 56 486769
nu topservis panime ka mingi aparaadi talle külge, see näitas, et peaks nagu töötama ja surve oli ka 80bar'i
Best
Tony
Postitatud: P Aug 03, 2008 10:14 pm
Postitas isakene
Töörežiimis proovisite või pumpa eraldi?
Võimalusi on mitmeid - pump võib pooltihe olla (ei anna piisavat tootlikkust), süsteem võib õhku juurde imeda, kaitseklapp kinni kiiluda, roolikarbis mingi kala olla... spetsialisti abi ikkagi vajalik.
Postitatud: P Aug 03, 2008 10:24 pm
Postitas Tony
ok, homme kõllan sulle ja siis räägin mis me teinud ja mida mitte
Tony
Postitatud: K Aug 06, 2008 9:37 pm
Postitas Tony
nu jahh käis siis pump JÄLLE auto pealt maas, kakkusime lahti, sügasime siis korralikult kukalt ja panime kokku tagasi.
Ja mis juhtus, sama imelikult nagu ta töötamast lakkas, hakkas ta JÄLLE TÖÖLE
käib vaiksemalt kui uus pump, ei inise, ei sahise, ei yhtegi häält ja seda kõikidel pööretel.
puudu oli vist isakese "õnnistav käsi"
Best
Tony