1. leht 1-st
Ford F-250 4X4 Supercab 6.0 V8 239kw diisel,
Postitatud: R Juul 25, 2008 11:15 pm
Postitas Kalamees
Tere.
jäänud silma mõned autod kastiga mis pakuvad huvi tööalaselt. Üks Dodge Ram 2500 ja teine Ford, Aga kahjuks Fordi kohta eriti keegi midagi ei kirjuta. Kuidas vastu peavad ja millele tuleb ostes tähelepanu pöörata.
Postitatud: L Juul 26, 2008 11:40 pm
Postitas jr
Fordil võimu rohkem ja mootor erksam. Vastupidavus super mõlemal. Dodge natuke vähem rüüpab kütet. Rohkem eelistuse küsimus, kas rida 6 Cummins või V8 Powerstroke. Kui juba siis ikka V8
Ise oleks äärepealt ühe F250'ne ära ostnud 2004 aasta oma, kuna kogemus F150'ga oli lihtsalt nii hea. Aga krdi veoautokategooria nõue ajas diili vussi. Mul vaja ka tööalaselt seal liigelda, kus veoka sissesõidu keeld üleval. Sõidumeerik ja kiirusepiirik, noh need saab eemaldada, aga 90kmh piirang jääb maanteel ja kõik need asjad kokku rikkusid diili ära.
Postitatud: P Juul 27, 2008 12:07 am
Postitas zum
Kas 250(0) seeriat siis mõistliku kandevõimega enam B-katti ei mahuta?
Või rikub see N-misiganes veoka tähis reg tunnistusel ikka asja ära?
Teemasse niipalju, et kui Fordidest ei kirjutata, ju siis lihtsalt sellepärast, et pole millegi üle kurta

(Tapal raudteelased sõidavad ikka juba mitmendat aastat ringi iga jumala päev)
zum@ hilisõhtused mõtted

Postitatud: P Juul 27, 2008 12:21 am
Postitas jr
N2 rikub asja ära kuna tootja poolne täismass on üle 3500kg. On kuulda olnud sellest, et tõmmatakse järjest kunagi N1 kategooriasse regatud sõidukeid ülevaatuspunktis liistule ja suunatakse ARK'i ümber regama.
Postitatud: P Juul 27, 2008 8:21 am
Postitas keelutsoon
kuuldavasti on praegugi ark-is n2 siire -> n1 võimalik.
üldiselt peaks tühimass jääma mitte üle 3000 kg, et vähemasti 500 kg kandevõimet ka jääks

(sel aastal 1 selline kogemus olemas inimesel.)
ja kuna sel juhul läheb vastav märge ka märkuste lahtrisse reg-tunnistusel, pole ülevaatajal midagi kobiseda (peasi, et see märge ikka pannakse).
Fordist
Postitatud: P Juul 27, 2008 10:47 am
Postitas Kalamees
Kui ajada mass paika max 3500 kas siis jääb ikka kehtima see kiirusepiirang, samas meeriku kohta ka erinevad asjad, mingil masinal nõuti millegil mitte. Viljandi platsil sai näpitud Fordi ja samas Dodge 2500 bensakale öeldi et tuleb meerik panna.
Peab minema ja ARK is asja täpsustamas.
Huvitab veoskeem. Dodge 2H, 4AWD, 4H, 4L. ja Fordil HUb sai panna kas automat või LOCK ja 2H, 4H, 4L.
Ehk küsimus, sügis ja talv sõidaks heameelega pideva neliveoga? Kas saab ja millisega saab, mul enda praegu LR D2 remondis ja ootab Vilojetis õliradikat ja sõidan Ford Ranger iga, ja sel maanteel 2H, ja 4H ei soovitata asfaldil ja ka mitte üle 100km/h.
Postitatud: P Juul 27, 2008 12:27 pm
Postitas jr
No ma ei tea. Veetsin ARK'is ikka mõnusalt aega ja kui tootja poolt on täismass üle 3500kg, siis ei saa seda mitte mingi nipiga väiksemaks kirjutada. Registrimassi saab jah alla 3500kg panna B-kat lubade jaoks (Tartus see mida ma osta tahtsin oli nii tehtud), aga kategooria N2 jääb. N2 on ja jääb N2. Iga inimese kohta vist tuleb arvestada vähemalt 75kg. Seega 6 kohta x 75kg =450kg peab jääma tühimass vähemalt alla 3500kg + veel ka mingi osa kauba jaoks, kuna ta on veok, siis on B-kat võimalik.
Fordi nelikveoskeem on lihtne. Kas on tagavedu või jäik nelikvedu. Seega saab nelikvedu kasutada ainult kehavedel teeoludel. Kui vähegi on asfalti, siis unusta ära. Muidu hakkad varsti vahekasti remontima. Mootori meeletu vääne lihtsalt purustab selle kui paljal asfaldil sõita ja rattad keeramise ajal erineva kiirusega liiguvad telje peale. Samas kuna saab puhtalt tagaveoga sõita, siis on küttekulu väiksem.
Dodgel ei tohiks olla 2WD ja AWD korraga. On kas 2WD või siis on AWD selle asemel. AWD on Dodge puhul lisavarustus ja eraldi tellitav autot ostes. Tegemis on difriga vahekastis, mis laseb ette 40% ja taha 60% normaalsõidul. Kui rattad läbi hakkavad puksima lööb ta difri lukku. Tore süsteem iseenesest, aga auto juhitavus ja küttekulu saavad tõsise hoobi. Võta sõida nii massiivsete sildadega, kus ees pidevalt kardaan ja poolteljed ringi käivad. Ei ole pikal maanteotsal see mitte mõnus. Kui saab silla täielikult välja lükata on rool märksa rahulikum.
AWD systeemiga Dodget ei eelistaks. Küttekulu suurem ja jälle üks asi, mis saab perse minna. Ilma AWD süsteemita aga eelistaks Dodget küll, kuna 2wd asendis tarbib Dodge kusagil 12-13L sajale aga ford rüüpab julgelt 16-18L sajale. No jah, selle eest on ka sõidumõnu suurem kuna 6L powerstroke ikka väänab pagana mõnusalt pikalt üle pöördevahemiku.
Mõlemale mootorile saan pakkuda 100+ hp'd juurde andvat lisaaju, seega on võimalik sõidumõnu veelgi tõsta. Ressursi on mootoritel ja kastil vabalt kuni 600HP'd ja 1000NM. Kujutad ette, kui see suur 3T kaaluv F250 kiirendab sajani 6 sekundiga? Huh ...
Dodgest edasi.
Postitatud: P Juul 27, 2008 2:14 pm
Postitas Kalamees
Võru platil oli selline Dodge millel 2H ja AWD korraga peal, j veel ka chip lisaks, mida sai vastavalt soovile reguleerida, ma kahjuks ei käinud proovimas. kiiruse piirik ka peal nagu peab aga taat oli lasknud paigaldajatel ka lüliti panna. Vist soomlased napsasid ära.
Forgist
Postitatud: P Juul 27, 2008 2:24 pm
Postitas Kalamees
Ford, on esiratastel HUB id, millel kaks asendit AUTO ja LOCK. Mida see AUTO annab nelikveoga sõites.
Re: Forgist
Postitatud: P Juul 27, 2008 4:48 pm
Postitas zum
Kalamees kirjutas:Ford, on esiratastel HUB id, millel kaks asendit AUTO ja LOCK. Mida see AUTO annab nelikveoga sõites.
AUTO lukustab hubid automaatselt, kui esisild veo taha saab (või midagi sellist).
Tagaveoga sõites esisilla difrit ja poolasse ja kardaani kaasa ei vea.
Kui toimib, siis mugav vidin iseenesest
zum
Re: Dodgest edasi.
Postitatud: P Juul 27, 2008 8:16 pm
Postitas jr
Kalamees kirjutas:Võru platil oli selline Dodge millel 2H ja AWD korraga peal, j veel ka chip lisaks, mida sai vastavalt soovile reguleerida, ma kahjuks ei käinud proovimas. kiiruse piirik ka peal nagu peab aga taat oli lasknud paigaldajatel ka lüliti panna. Vist soomlased napsasid ära.
Käisin ka seda vaatamas, ei näinud küll 2wd'd kusagil...
EDIT: Jah see Dodge chipitud, aga sellist chippi nagu seal oli kasutatud ma ei soovitaks. Lisaks turborõhu muutmisele on ka vaja käigukast ümber progeda jooksvalt + sada muud asja, et tehnika koos seisaks.
Re: Forgist
Postitatud: P Juul 27, 2008 8:18 pm
Postitas jr
Kalamees kirjutas:Ford, on esiratastel HUB id, millel kaks asendit AUTO ja LOCK. Mida see AUTO annab nelikveoga sõites.
Kui rajult lõhkuma lähed, siis keerad LOCK asendisse hubid. Muidu toimetab automaatselt. Suht toimiv asi Fordil isegi tehtud.