1. leht 3-st

4x4.ee aitab "Inteu Pardipoja" 2009.a rajale!

Postitatud: K Juul 16, 2008 9:34 pm
Postitas Landy
LANDY Off-Road Team on asutatud 2005. aasta juunis.
Alates 2006. aastast kasutame võistlemiseks EAL 4x4 alakomitee TR 1 klassi tehnilistele tingimustele kohandatud Land Rover 90 maastikuautot.

TOETAJATELE

Otsime aktiivseid toetajaid 2009. aasta hooajaks. Kui olete huvitatud andmaks oma panust Eesti autospordi arengusse, siis vastu pakume:

Sponsorile
*sponsori nime või kaubamärgi eksponeerimist võistlusautol selleks eraldatud alal
*sponsori nime või kaubamärgi eksponeerimist meeskonna kodulehel
http://www.landrover.pri.ee/offroad/toe ... etajad.htm

Suur- ja peasponsorile lisaks
*sponsori nime või kaubamärgi eksponeerimist meeskonna riietusel
*sponsori nime või kaubamärgi eksponeerimist meeskonna tehnoabi sõidukitel

Peasponsorile, (kes katab vähemalt 50% hooaja kuludest) lisaks
*pakume võimalust meeskonnale oma firma/kaubamärgi nime andmiseks ning sõiduki värvilahenduse/kujunduse muutmiseks.


MEESKONNA AJALOOST

2005. aastal võistlesime Nivaga "NAVIGATSIOONITEHNIKA.EE" off-road team nime ja numbri 199 all.

2006. aastal valisime võistlusautoks Land Rover 90-ne. Kahjuks hooaeg katkes tõsiste tehniliste probleemide tõttu.

2007. aastal tegelesime võistlusauto remondi ja parendamisega

2008. aastal alustame taas TR1 klassis numbri all 199, kuid olime finantsraskuste tõttu sunnitud hooaja katkestama


SENISED SAAVUTUSED

2005 võistlesime "NAVIGATSIOONITEHNIKAEE off-road team" nime ja numbri all 199
Hoolimata viperustest saavutasime :
* 2005. aastal Eesti 4x4 Offroad Karikasarja klassis “Originaal” üldarvestuses 25. koha
* 2005. aastal EAL 4x4 Karikasarjas klassis TR1 üldarvestuses 33. koha

Tehnilistel põhjustel katkestati 2006 hooaeg!
Kokkuvõttes EAL sarjas 27. koht. ja Eesti 4x4 Offroad Karikasarjas 24. koht

MEESKOND

KRISTJAN VAARMANN aka Landy - I piloot

Sündinud 26.02.1975. Maasturite ja off-roadiga puutub igapäevaselt kokku alates 1996. aastast. 2003.-2005. aastani "Sillaehitajate" kaardilugeja. 2005 "Navigatsioonitenika.ee" Team'i I piloot

Igapäevast leiba teenib IT alal ja väljaspool seda on Eesti Land Rover'i Klubi president ja Eesti Maasturiklubide Liidu juhatuse liige ning Eesti Off-Road Klubi liige.

Maastikul liikumiseks kasutab kas 1970. aastast pärinevat Land Rover S II A-d
või 1988. aastal valmistatud Land Rover 90.
e-mail:landy@4x4.ee GSM: (+372)5010599

VEIKO TALDRIK aka Pille - II piloot ja "winchman"

Sündinud 24.12.1977. Maasturite ja off-roadiga puutub igapäevaselt kokku alates 2002. 2003.-2005. aastastani "Sillaehitajate" kaardilugeja ja winchmann. 2005 "Navigatsioonitenika.ee" Team'i II piloot ja vintsman.

Igapäevast leiba teenib ehitusalal.

Isikliku rahvaautoga maastikule ei trügi :-)
e-mail:veiko.taldrik@mail.ee

KAIDO NURK aka Kaiz - kaardilugeja

Sündinud 01.11.1968. Maasturite ja off-roadiga puutub igapäevaselt kokku alates 2003.aasast.
Varasemalt kaasa löönud autoorjenteerumises. 2005 "Navigatsioonitenika.ee" Team'i I kaardlugeja.

Igapäevast leiba teenib IT-alal.

Maastikul liikleb Suzuki SJ413 "Samurai"-ga
e-mail:kaido@sysdec.ee

JAANUS ROHUMETS aka E'lucas - teami mehhaanik ja tehniline tugi

Maasturite ja off-roadiga puutub igapäevaselt kokku alates 2003.aasast.
Varasemalt kaasa löönud "Navigatsioonitenika.ee" Team'i I mehhaanikuna.

Igapäevast leiba teenib Land Rover'i esinduses mehhaanikuna.

Maastikul liikleb Ford Bronco II-ga
e-mail:elucas@hot.ee


Lisainfo:
http://www.landrover.pri.ee/offroad
http://eal.4x4.ee/
http://www.autosport.ee/


Lugupidamisega,

Kristjan Vaarmann
I piloot
LANDY Off-Road Team
GSM:5010599
kristjan.vaarmann@landrover.ee

Pilt
Nii nagu pildilt näha on vähemalt kahele/kolmele (suur)toetajale vaba webiaadressi ruum olemas. :D

Postitatud: K Juul 16, 2008 10:14 pm
Postitas jr
Minuarust võiks 4x4.ee korjanduse teha Landyle vabalt, et Landy rajale saada. Kaua sa ikka raja ääres oled ja teisi abistad. Ehk oleks aeg meil nüüd Landyt abistada? Usun, et enamusel on Landyst ühel või teisel hetkel abi olnud ja minul ei ole kahju sellisel moel Landyt vastu aidata. Siis oleks ka 4x4.ee kleebi igati õigustatud auto peal toetajate all :twisted:

EDIT: Siis oleks meil päris oma auto, millele tulihingeliselt raja ääres kaasa elada 8)

Postitatud: K Juul 16, 2008 10:41 pm
Postitas suzi
jr kirjutas:Minuarust võiks 4x4.ee korjanduse teha Landyle vabalt, et Landy rajale saada. Kaua sa ikka raja ääres oled ja teisi abistad. Ehk oleks aeg meil nüüd Landyt abistada? Usun, et enamusel on Landyst ühel või teisel hetkel abi olnud ja minul ei ole kahju sellisel moel Landyt vastu aidata. Siis oleks ka 4x4.ee kleebi igati õigustatud auto peal toetajate all :twisted:

EDIT: Siis oleks meil päris oma auto, millele tulihingeliselt raja ääres kaasa elada 8)
täitsa päri sinuga. On ta minulegi abi sebinud ning loomulikult orgunnitud safarid jms.

Landy rajale!!!

Postitatud: N Juul 17, 2008 8:29 am
Postitas nohik
Aga vahest Landy teeb oma offroad tiimi MTÜ või annab iskliku konto nr-i. Ma arvan, et vahest suudan isegi oma pisikesest tudengipalgast väikese annetuse teha. Tahaks isegi võistlemas käia, aga vaadates Amatööride eelarveid, ei suuda ma üle oma varju hüpata. Eks siin paljud mõistavad, mis tähendab, kui natuke puudu jääb... Seega avalikust oma konto nr ja saab sind vast lõpuks rajal ka näha.

P.S. kui me peaks annetustega üle pingutama ja sul raha kuskile enam panna ei ole, siis võid seda näiteks loomade varjupaigale edasi annetada :)

Päikest,

madis

Postitatud: N Juul 17, 2008 10:03 am
Postitas Landy
Head sõbrad, ma tänan Teid laheke abi pakkumise eest!

Esialgu muidugi väga piinlik kaasoffroaderitelt (kellel endil oma masina käigus hoidmiseks palju raha kulub) annetusi vastu võtta
:roll: :oops: :oops: :?
Vaatame, mõtleme. Kui mõni suursponsor (näiteks JR Motors) piisavalat paksu rahapakiga abiköe või suure varuosade kasti ulatab olem evalmis auto ja meeskonna ka tema nimeliseks muutma. Eksmemaini väikesponsorid ka ära.

See seab ka kõrged ootused headele tulemustele.

Plaanis oli meeskonnaga lähiajal maha istuda ja uueks hoojaks sihte seada ning uueks hooajaks toetajaid otsima hakata.

Kui nüüd tasakesi näppude peal arvutada, siis:
Vaadates praeguseid kütusehindu, osavõtutasusid ja muid kulusid peaks ühe võistluse keskmine maksumus meeskonna kohta olema ca 10000 EEK(võrreldes ülemöödunud hooaja 7500EEK) . Seega EAL karikasarjas osalemiseks on vaja vähemalt 70000 kokku kraapida. Kui arvestada juurde ka auto remondi ja hoolduskulud, kujuneks aasta eelarveks min. 100000EEK. Üsna arvestatav summa.... :shock:
Seni on kõik võistluskulud ~95% ulatuses kaetud meeskonnaliikmete rahakotist. Ülejäänud kuni 5% on tulnud toetajatelt. Nüüd aga pole meie rahakoti pasused enam võistluskuludele järgi jõudnud ning tuleva hooaja puhul oleme võimelised kadma ehk ~ 50% kuludest. Seega peaksime kõrvalt leidma optimaalslet 50000EEK. Üsna keeruline ettevõtmine.

Postitatud: N Juul 17, 2008 11:30 am
Postitas LR90
Esialgu muidugi väga piinlik kaasoffroaderitelt (kellel endil oma masina käigus hoidmiseks palju raha kulub) annetusi vastu võtta
Rolling Eyes Embarassed Embarassed Confused

Miks piinlik, piinlik peab Sul siis olema, kui Sa

selle raha :beer: peale raiskaksid 8)

Postitatud: N Juul 17, 2008 11:48 am
Postitas totu
Tuleb :beer: klaastaaras osta, saab taara eest võistlemas käia. Mida rohkem jood seda rohkem sõidad.
Tegelikult saab ka see aasta 7500ga etapi sõidetud, siis küll erilist tehnilist brigaadi kaasa ei võta.

Postitatud: N Juul 17, 2008 12:03 pm
Postitas Landy
totu kirjutas:Tuleb :beer: klaastaaras osta, saab taara eest võistlemas käia. Mida rohkem jood seda rohkem sõidad.
Tegelikult saab ka see aasta 7500ga etapi sõidetud, siis küll erilist tehnilist brigaadi kaasa ei võta.
Nagu enamus siinsets rahvast teab, siis ma keefirist kangema kraadiga jooke ei tarbi. Seega õllemure jääb ära.

Selle 7500.- läheb üsna kitsaks, kuna:
Kuna meeskonnas (pole veel) ühtegi "E" lubade omaniku ja ka Käru vedamiseks sobilik auto puudub, siis tuleb nii tehnichka, kui võistlusmasin omal rattal kohale tuuua. Seega on edasi tagasi kahe auto kütusekulu+kohapeal tehhnicha ja võistlusauto sõidud.

Ka osaalustasud on tõudnud ja ilmselt tõusevad ka tuleval aastal.

Ja sügisel-talvel päris telgis ka ei tahaks magada ning midagi peaks sööma ka. Mehhaaniku kulud peaks ka kuidagi katma (Siiani on ta selle suuresti ise teinud)

Loomulikult on Saarekolli ja Mudakoonu eelarved üsna erinevad.
See keskmine 10000 on üsna säästueelarve.

Postitatud: N Juul 17, 2008 12:34 pm
Postitas Stupiduser
Meil läks näiteks SMS-ile väikeveokaga võistlusautot transportides bena peale ca 1500.-

Mina ei panustaks võistlusauto omal jalal tagasituleku peale...

Postitatud: N Juul 17, 2008 1:42 pm
Postitas Landy
Stupiduser kirjutas:Meil läks näiteks SMS-ile väikeveokaga võistlusautot transportides bena peale ca 1500.-

Mina ei panustaks võistlusauto omal jalal tagasituleku peale...
Mina ka mitte...:cry:
Pideva nelikveoga masinal läheb "konnaga" lohistades vaja igaks võistluseks vähemalt 1 kpl. kardaani polte+kardaani kinnil-ahti kruvimise aeg ja vaev.

Ma ei usu, et kohtunikuna SMS-il vähehem läbi sõitsin, kui võistlejad. Kütusekulu oli 100L+Tln->Kõpu->Tln. Seega ~3500.-

Kui liita osalustasu 3000, siis jääb sellest Totu pakutud ideaaleelarvest vaid 1000.- järgi. Inimene sööb-joob päevas (võistlustel)ca 100.- eest . Seega 4x100x3=1200.- ja juba olemegi lõhki. Muudest ootamatutest kuludest rääkimata.

Postitatud: N Juul 17, 2008 2:45 pm
Postitas totu
Ega ma ei pretendeerigi absoluutsele tõele. Meil läks SMS le ca.
3000 osavõtt
1000 LR küte treileri veol
1000 matkabussi küte
1500 võistlusauto bensiin
Treila rent ja söögid maksid ka veidi
Tehnilist ja logistilist tegime ise ja kärupaberid on taskus.

Postitatud: N Juul 17, 2008 4:13 pm
Postitas nohik
Mis siin ikka oletada, palju võistluste osalustasud ja kütuse liitri hind järgmisel aastal maksab. See ei anna mitte midagi, pigem ainult pettumust, kui miski x faktori hind selleks ajaks tõuseb ja õhkõrnad võistlusplaanid jälle aastaks edasi lükkab. Seega, toksi aga oma konto nr foorumisse ja las me tunneme rõõmu, et oma suhteliselt väikese panusega võib juhtuda, et sa rajale saad. Mis siin ikka öelda, kakelda mulle ei meeldi, aga verd vaataks küll... Juhul kui sa tahad, siis võid ju kõik annetajad üles kirjutada ja kunagi rikkaks saades meid meeles pidada :).

Päikest,

madis

Postitatud: N Juul 17, 2008 4:20 pm
Postitas Landy
Nagu sa näed Totu, mahtusid su kulutused selle 7500 sisse napilt ära.
Kui juurde arvat veel kiibi ja loodusdeposiit nin väike varu ootamtuteks kuludeks, siis peavad veel mõmed tuhandeid "igaks juhuks" tagataskus olema.

Seega aravestan tulevaks aastaks ikkagi 10000 EEK võistluse kohta. Kui midagi sellest üle jääb, siis saab selle (mõtteliselt) auto remondi ja arendusfondi liigutada. Kunagi ei või teada, milal mõni suur ja kallis tükk otsad annab. (Näiteks SMS 2006 läks meil ette hoiatamata kõrgsurve pumba võll pooleks, mis tähendad uue ja kalli pumba hankimist.)

Postitatud: N Juul 17, 2008 4:25 pm
Postitas tarmo
Ära unusta, et deposiidi saad ju hiljem tagasi ja söögirahasid ei maksa ka arvestada, sest ega sa siis muul ajal nälgas ei ole (kui ei võistle) :twisted:
Kui mõned võistlused vahele jätta, siis "alles jäänud" raha eest saaks ka ilusti E-kategooria ära teha. Tasa ja targu.

Postitatud: N Juul 17, 2008 4:51 pm
Postitas totu
Nii ta on, asja saab erineva eelarvega teha, ilmselt alla pakutud 7500 läheb tänases seisus nutuseks. Ja kui kogu võistluse pead pingsalt arvestama omal jalal kojujõudmisega, kaob feeling ära. Kärulubade alternatiiviks võiks olla 3500 reg. massiga veoauto (Dyna vms.). Asja plussiks kulude jagamine tiimiliikmete vahel ja hea õnne korral ka sponsorlus. (Siinkohal tänaks E-Service't). Kogu nende rahade juures on see siiski üks odavamaid, kui mitte odavaim tehnikasport (st. on võimalik odavalt tegelda). Kahjuks meedia huvi asja vastu olematu ja seetõttu ei kipu keegi eriti raha ka jagama. Üldsuse silma alla ju sponsori logo ei jõua. Samas saab üsna tagasihoidliku summa eest suure kleepsu hea koha peale kleepida.
Läks vähe OT ks, moded võivad senise teksti ära kustutada.
Landy, sinu sõitmine 4X4 foorumirahva kirjade all ei ole paha mõte, kambapeale võiks mõni kroon ju kogunedagi.
Kui matkabussi enne ära ei osteta, saan peavarju pakkuda ja tehnilise varustusega aidata, peaks abiks ikka olema- jääb vaid võistlusauto vedu.