1. leht 1-st

toyo hiluxi 2000a diisli 4 ukselise tankimine

Postitatud: E Juul 07, 2008 3:59 pm
Postitas krunnn
Tere

Mure selline, et ei lase paaki täis tankida, mingi nati üle poole (seieri järgii) ja taob püstoli kinni nagu täis paak oleks. Kas võib olla et õhtusvoolik umbes??

Re: toyo hiluxi 2000a diisli 4 ukselise tankimine

Postitatud: E Juul 07, 2008 4:38 pm
Postitas boob
krunnn kirjutas:Tere

Mure selline, et ei lase paaki täis tankida, mingi nati üle poole (seieri järgii) ja taob püstoli kinni nagu täis paak oleks. Kas võib olla et õhtusvoolik umbes??
Hoiad püstoli otsa paagi toru otsas ja lased veidi rahulikumalt kütusel paaki voolata. Palju peale läheb? Ehk siis asi võib olla ka paagis olevas anduris või seieris...

Postitatud: E Juul 07, 2008 6:34 pm
Postitas tynis
Kas seda jama esineb igas tanklas ja igat tyypi tankuriga?
Mina keeran püstoli pära 45* kraadise nurga alla (vasakule v. paremale pole vahet) ja käib jälle.

Postitatud: E Juul 07, 2008 7:32 pm
Postitas tiitv
Ja palju sa selle paagitäiega sõita saad? Meil on üks Sharani kolmikutest millel iga 1 sekundi järel plõksab kinni püstoli. Normaalseks tankimiseks peab püstoli mitte lõpuni sisse lükkama vaid kuhugi poole peale jätma. Arvesta, et diisel vahutab päris korralikult (Statoilil oli vist vähevahutav ainult) ning vaht tõuseb üsna ruttu tankimise auguni ja käibki plõks.

Üldjuhul mahub pärast bensiini pärast esimest plõksu umbes 5 liitrit veel paaki ja täitetorusse ning diislit ~10 liitrit.

Pärast esimest plõksu on soovitav veel lisaks püstolit pooleldi avatuna edasi tankida.

Postitatud: T Juul 08, 2008 10:22 am
Postitas jack
mitte küll just sama marki autol, aga kunagi ühe Vectraga juhtus sama asi, paak mahutas vaevalt pool. Lõpuks selgus, et paak oli miskitmoodi kas vaakumisse läinud, ühesõnaga kokku tõmmanud mingil põhjusel ja aitas vaid paagi vahetus.

Postitatud: T Juul 08, 2008 1:03 pm
Postitas krunnn
Tere, natuke siis veel selgituseks, et sel hommikul tankisin ca 48L , kuna seieri järgi oli alla veerandi. Seier näitas peale 48 L tankimist kolmveerand paaki. ma mõtlesin et ehk tõuseb nati aja pärast, aga ei. Sai sõidetud ca 80 km ja 50 sellest oli jäiga haakega uazik taga ja hiluxil sillad sees. Ei hakunud kahjuks seda tankimise kirjeldust siia lisama, aga kõrvalt vaatajana vist võis küll naljakas olla: püstol sisse, püstol välja:-)
keeramise, nõkutasime ja väänasime seda püstolit, kui püstol väljas oli siis kui üks kodanik küljeraua peal õõtsutas, siis läks disla mulinal auku ja nii kui üritasin juurde lasta siis toru täis ja kõik. Ja tangin ainult Statoilist. Peale seda 80 km sõitu läks ainult 10L ja see suure väänamise peale, seier näitas siis nati üle poole. Tankisin Urge Staoilist, aga meenub et seal on kirjeldatud trackdiesel, võimalik et sealt see vahutamise laks äkki, aga kui jaole saan annan teada.

Postitatud: T Juul 08, 2008 4:07 pm
Postitas Valge Hiir
krunnn kirjutas: .....aga meenub et seal on kirjeldatud trackdiesel, ....
Seal see viga ongi.
Rekkade tankimistorust tuleb kütet sellise pahinaga, et su Hiluxi torustik ei jõu seda vastu võtta.

Postitatud: T Juul 08, 2008 5:46 pm
Postitas tiitv
Pealegi võib olla rekkade püstol jämedam, sest rekkadel puudub kütuse sissevoolu torustik.

Osadel tankuritel on külje peal nupp, mida vajutades on võimalik ka sõiduauto survele ümber lülitada.

Postitatud: T Juul 08, 2008 7:26 pm
Postitas fagott
Rekkade püstol ongi jämedam:õige tähelepanek.

Postitatud: T Juul 08, 2008 8:36 pm
Postitas Antu
Minu Hiluxil läheb Urge tanklas veel 10 liitrit peale esimest kinnilöömist.

Postitatud: K Juul 09, 2008 9:41 am
Postitas ricardo
krunnn kirjutas:Tere, natuke siis veel selgituseks, et sel hommikul tankisin ca 48L , kuna seieri järgi oli alla veerandi. Seier näitas peale 48 L tankimist kolmveerand paaki. ma mõtlesin et ehk tõuseb nati aja pärast, aga ei. Sai sõidetud ca 80 km ja 50 sellest oli jäiga haakega uazik taga ja hiluxil sillad sees. Ei hakunud kahjuks seda tankimise kirjeldust siia lisama, aga kõrvalt vaatajana vist võis küll naljakas olla: püstol sisse, püstol välja:-)
keeramise, nõkutasime ja väänasime seda püstolit, kui püstol väljas oli siis kui üks kodanik küljeraua peal õõtsutas, siis läks disla mulinal auku ja nii kui üritasin juurde lasta siis toru täis ja kõik. Ja tangin ainult Statoilist. Peale seda 80 km sõitu läks ainult 10L ja see suure väänamise peale, seier näitas siis nati üle poole. Tankisin Urge Staoilist, aga meenub et seal on kirjeldatud trackdiesel, võimalik et sealt see vahutamise laks äkki, aga kui jaole saan annan teada.
Nu nagu teised ütlesid ongi ju nii - rekka püstol suurema diameetriga ja tavaliselt ka suurema survega tuleb küte, sest kogused mis paaki lähevad on suured ja lihtsalt aega kulub vähem nii. Ilmselt sinu auto polegi siis katki. :wink:

Postitatud: K Juul 09, 2008 10:09 am
Postitas krunnn
Üks asi on selgunud paagi pealolev anduri ühendus seest klemmid mädanenud ja sealt see näidiku valetamine.