1. leht 2-st

Võistlusauto klassid

Postitatud: P Juul 06, 2008 1:46 pm
Postitas tai
Küsimus siis suurele ringile, kas 1 auto tohib olla nii tr1 kui tr2 või kuidas seda probleemi lahendada. Turvapuur sisse ja välja käima saab panna lihtsalt poltliitega ja suurem rehv originaal autole alla keerata ei ole ka probleem. Kuidas aga lahendada ära ülevaatuse jms juriidiline pool, kuna tr2 autol peab olema EAL ülevaatus. Samas lihtsa rookimisega on ta taas tr1. Ehk siis küsimus on see võimalik?

Re: Võistlusauto klassid

Postitatud: P Juul 06, 2008 6:41 pm
Postitas boob
tai kirjutas:Küsimus siis suurele ringile, kas 1 auto tohib olla nii tr1 kui tr2 või kuidas seda probleemi lahendada. Turvapuur sisse ja välja käima saab panna lihtsalt poltliitega ja suurem rehv originaal autole alla keerata ei ole ka probleem. Kuidas aga lahendada ära ülevaatuse jms juriidiline pool, kuna tr2 autol peab olema EAL ülevaatus. Samas lihtsa rookimisega on ta taas tr1. Ehk siis küsimus on see võimalik?
TR2 nõutav EAL ülevaatus pole ju TR1 keelatud...
Tahad ühe autoga ühel võistlusel sõita TR1 ja teisel TR2? Mulle jääb arusaamatuks, mis sa sellega saavutada tahad?

Postitatud: P Juul 06, 2008 7:18 pm
Postitas erik
Igati naljakas küsimus aga mis moodi sa kavatsed tr-2 lubatavat ratast koopasse mahutada ilma vedrustust tõstmata. Teed selle ka easy bolt on? Või sõidad väikse rattaga TR3 rajal?

Postitatud: P Juul 06, 2008 7:31 pm
Postitas Landy
erik kirjutas:Igati naljakas küsimus aga mis moodi sa kavatsed tr-2 lubatavat ratast koopasse mahutada ilma vedrustust tõstmata. Teed selle ka easy bolt on? Või sõidad väikse rattaga TR3 rajal?
Defender 90 puhul peaks vedru+amort vahetusest piisama, et 35" papu alla mahutada (33" läheb juba tehase vedruga alla). Seega ilmselt sobiv "set" enne võistlust alla ja rajale.

Postitatud: P Juul 06, 2008 10:22 pm
Postitas tai
Lihtsalt idee selles, et tahad sõidad mõne sõidu tr2 mõne aga tr1.

Postitatud: P Juul 06, 2008 10:25 pm
Postitas fagott
Reaalsuses pole seal nii suurt vahet.Pealegi ei tea sa enne võistluse lõppu,kumb huvitavam on.

Postitatud: L Jaan 03, 2009 6:20 pm
Postitas trc
füürer kirjutas:tahaks ka teada siis et kuhu klassi ma oma h2 jääksin?
Esimesena tulevad pähe Turist ja TR-1 kui pole radikaalselt muudetud seda h2't. Aga kui ei ole muudetud on pigem küsimus et kuhukohta sa taga metsas jääksid. TR-1 puhul panustan esimesele "lombile".

Postitatud: L Jaan 03, 2009 6:20 pm
Postitas füürer
kahjuks pole nii edev,et autot pildistada!
aga muidu on 2005a h2 6.0L 237kw

suht ei raatsi teist veel lõhkuda aga pisiku sai külge sellest,et käisin üks nv maal uaz kastikaga puid toomas ja suht lahe oli vallide vahel lasta!

hetkel on tõsine mõte vahetada h2 hoopis H1 vastu ja siis sellega võistelda! aga ei tea asjast suurt midagi. niiet äkki keegi räägib kas tasub jne

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html samast kohast ostetud ja samasugune aasta ja lisad jne!

Postitatud: L Jaan 03, 2009 6:35 pm
Postitas trc
füürer kirjutas:kahjuks pole nii edev,et autot pildistada!
aga muidu on 2005a h2 6.0L 237kw

suht ei raatsi teist veel lõhkuda aga pisiku sai külge sellest,et käisin üks nv maal uaz kastikaga puid toomas ja suht lahe oli vallide vahel lasta!

hetkel on tõsine mõte vahetada h2 hoopis H1 vastu ja siis sellega võistelda! aga ei tea asjast suurt midagi. niiet äkki keegi räägib kas tasub jne

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html samast kohast ostetud ja samasugune aasta ja lisad jne!
Minu kui mittevõistleva arvamus on et ei tasu. Ei H1 ega ka H2. Liiga rasked, liiga suured. Soovitan sul parem ära käia ühel kohalikul offroad võistlusel ja siis saad aru "kuskohas minnakse".
Turist ei ole võistlus - seal võid nendega liigelda oma lõbuks ja pisiku süvendamiseks.
Vaata siin foorumis ringi ja siis näed mida inimesed reeglina nii TR-1's kui TR-2's kasutavad. Reeglina on nad võimalikult väikesed mõõtmetelt ja ka kaalult.

Postitatud: L Jaan 03, 2009 6:37 pm
Postitas füürer
hmm aga luaz? liiga kerge ? seda annaks ju ümber ehitada ? kõrgemaks mingi teine mootor peale jne? tasuks ära w?

Postitatud: L Jaan 03, 2009 6:58 pm
Postitas e.p.
naudingurikkujad siin tahavad sind ümber rääkida ;)
minu poolest tule mis klassi tahad sellega , rahval lõbu laialt ja aastateks jututeemasid :)

Postitatud: L Jaan 03, 2009 7:04 pm
Postitas füürer
ega ma muidu tänava h1 ei oleks sebind!
ikka selle nats karmima,sinna oleks siis vintsid jne külge ajand!
h1 on läbivus nagu eriti hea ju!

Postitatud: L Jaan 03, 2009 7:09 pm
Postitas e.p.
minu meelest ka,kui ikka 4 ratast ringi saad,siis muda lendab ;)

Postitatud: L Jaan 03, 2009 7:12 pm
Postitas trc
füürer kirjutas:ega ma muidu tänava h1 ei oleks sebind!
ikka selle nats karmima,sinna oleks siis vintsid jne külge ajand!
h1 on läbivus nagu eriti hea ju!
Tead mis. Nagu mainisin. Käi ära kõigepealt ühel võistlusel. Lähim on Saarekoll. Sõida see oma H2'ga läbi. Siis saad aru. Muidu mul hakkab juba tõesti jääma mulje et keegi teeb halba nalja.
H1 läbivus? Kuskohas? Eesti metsas ja soos? Ta on esimese kahe puu vahel kinni ning esimeses "loigus" klaasideni sees. Ilma proovimata.

Postitatud: L Jaan 03, 2009 7:16 pm
Postitas e.p.
no mehel vähemalt tahtmine ja ehk ka jugus maastikule minna mitte ainult tühi jutt 4x4 teemadel ;) :lol: :lol: :lol: