1. leht 1-st

Pajero vs Pathfinder

Postitatud: N Juul 03, 2008 4:54 pm
Postitas walker
Palun teadjamatelt kommentaare subj. mainitud masinate kohta. Näiteks
kui valikuks oleks nende vahel:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=489855
Mitsubishi Pajero elegance 3.5 V8 145 kW

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=459636
Nissan Pathfinder 3.5 162 kW

Soov siis linna/maantee/metsa sõite teha hinnanguliselt 50/30/20 suhtes.
Otsin optimumi mugavuse, odava pidamise, hea läbitvuse ja (suhtelise)silmailu osas.

Hinnapiiriks 200 KEEK

Või kui on ehk midagi muud, mis raamil ja aeglustiga - soovitage palun.

Tänud ette!

Postitatud: N Juul 03, 2008 6:04 pm
Postitas tiitv
Kas hinna piiriks on 200 000 või 300 000 siis?
Sinu pakutud variantide hinna vahe on ju 80 000 ringis :roll:

Bensiini hinda vaadates ei ole kumbagi odav pidada.

Mugavuse suhtes võiks veel Grand Cherokee ja Discovery ning ka Range Rover valikus olla. Ilu on vaataja silmades.

Postitatud: N Juul 03, 2008 7:49 pm
Postitas jr
Pathfinder USA mudel, seega oleksin natuke ettevaatlik varuosade saadavuse ja hindade üle + diagnostikavõimalused.

Postitatud: R Juul 04, 2008 12:38 am
Postitas hulkur
See Pajero omaniku poolt reklaaamitud kütusekulu :lol:

Olles omanud sama mootoriga, kuid vanema kerega masinat, ei saanud ma keskmist kohe kuidagi alla 14 ja linn oli tavaline 16-17, maantee 11-12. Kui ma õieti mäletan, siis isegi tehaseandmed pakkusid keskmiseks 13,5.

Postitatud: R Juul 04, 2008 10:49 am
Postitas walker
Hinnapiir on selline hägune kuna usun et müüjatel on pisut mänguruumi sisse jäetud hindadesse. Ja kui masin meeldib ning kokkulepe ületab
plaanitud kulutatavat summat vaid mõne mõistliku protsendi võrra siis
usun et täiendava raha leidmine on seda väärt. (Reaalsem oleks jah, kui
pakun hinnapiiriks pigem 250 Keek)

Kütusekulu on kindlasti asi mida arvestada. Kuid et maasturi soetamine
pole tänapäeval niiehknii enam majanduslikult kuigi ratsionaalne ost siis
olen suurema kütusekuluga pigem leppinud :)

Aga sõiduomadustelt neid kahte erinevate tootjate autosid võrreldes? Eelised ja puudused huvitaksid. Samuti ümberehitamise võimalused...

Tänud ette!

Postitatud: L Juul 05, 2008 10:46 am
Postitas nohik
Tere,

Oleneb mida sa ümberehituse all silmas pead, vintsi annab ka sõiduautole ette panna. Millegi pärast jääb mulje, et antud Pathfinder ei ole Eestis just väga levinud variant, seega kasutajate kogemusi ja tagasisidet suht raske leida. Pajero on siinmail rohkem levinud ning erinevaid foorume sirvides võid sa leida sind huvitavat informatsiooni. Mõlemad on suure mootoriga masturid, mis peaksid suht reipalt edasi astuma. Nagu enne juba mainitud, siis kütusekulu ei tasuks kummalgi linnas alla 15l/ 100 km oodata. Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima. Kui sul on plaan kindlasti autot tõsta ja suured rehvid alla panna, siis soovitaks vaadata talasillaga isendeid. Neil on tõste tegemine lihtsam ja odavam. Soovitaks sul mõlemad autod ära proovida ja siis otsustada, aga nagu Jaak ütles, võid Pathfinderil varuosade ja remondioskustega siinmail kitsas olla.

Seega ole hea ja täpsusta, milline see auto tulevikus välja nägema peaks, siis on ka lihtsam soovitusi anda.

madis

Postitatud: L Juul 05, 2008 10:57 am
Postitas MahviaDeTyrk
nohik kirjutas:Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima.
Ma võin eksida, aga minu meelest on mõlemad eest lääbadel :roll:

Postitatud: L Juul 05, 2008 12:14 pm
Postitas nohik
MahviaDeTyrk kirjutas:
nohik kirjutas:Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima.
Ma võin eksida, aga minu meelest on mõlemad eest lääbadel :roll:
Pajero puhul ma olen lausa kindel, et on lääbad, Pathfinderi puhul kahtlen. Tänan täpsustamast :) Samas on Mitsubishi 12 kordne Dakari ralli võitja, mis minu silmis tähendab, et kui nad tahavad, siis ka suudavad häid asju teha.

Päikest,

Madis

Postitatud: P Juul 06, 2008 8:48 am
Postitas tiitv
Täiendavalt võib Jaagu kommentaarile lisada Nissani "meeletult hea" teeninduse haruldaste mudelite kohta. Isegi diisel Primeraga ei suutnud nad hakkama saada, kuna nad ei müünud ise selliseid mudeleid Eestisse. Ja seda just diagnostika osas.

Postitatud: P Juul 06, 2008 11:24 am
Postitas jr
Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.

Postitatud: E Juul 07, 2008 3:33 am
Postitas vtl
jr kirjutas:Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.
Äärmiselt rumal küsimus minu poolt ilmselt, aga misasjad need lääbad siis ikkagi on? Antud thread seostaks neid nagu sõltumatu vedrustuse ja õõtshoobade/-harkidega? aga mingid õlid on rääkinud lääbadest ka nt. talasildadega Wrangleri juures. Omaenese tarkusest arvasin tookord, et jutt käib pikivarrastest.

Postitatud: E Juul 07, 2008 8:40 am
Postitas Landy
Lääbad ongi teisiõnu sõltumatu vedrustus.

Postitatud: E Juul 07, 2008 9:33 am
Postitas MM
vtl kirjutas:
jr kirjutas:Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.
Äärmiselt rumal küsimus minu poolt ilmselt, aga misasjad need lääbad siis ikkagi on? Antud thread seostaks neid nagu sõltumatu vedrustuse ja õõtshoobade/-harkidega? aga mingid õlid on rääkinud lääbadest ka nt. talasildadega Wrangleri juures. Omaenese tarkusest arvasin tookord, et jutt käib pikivarrastest.
Tegelikult ei ole rumal küsimus. Foorumis ja omavahel kasutatakse sõna lääba erinevate õõtshoobade kohta mis võimaldavad ratta/sillatala vertikaalset liikumist.

Tihti ei saa siin tõesti aru mis pidi need ,,lääbad" seal põhja all on - risti või pikki sillatelge :argue

TO Landy: Ja kuidas nimetate Teie näiteks LandRover Defendri esisilda kinnihoidvaid vardaid(õõtshoobi) ?

Postitatud: E Juul 07, 2008 10:17 am
Postitas e.p.
Andres,uuel pajerol on lisaks välimusele ka uus mootor ja viimasel mudelil veel uuem. ise sõitsin pikalt ja kütusekulu mõistlikult sõites linnas 13 ja trassil 10 aga kindlasti võimalik ka suurem saada,näiteks minu sõidustiiliga oli linn 14-15 ja maanteel 170 km-h 18L :)