1. leht 2-st
küsimused patroli kohta
Postitatud: T Juul 01, 2008 7:27 pm
Postitas heints
sai patrol soetatud ja tekkisid mõned küsimused.eelsüüte küünalde tuli jääb peale käivitamist mõneks ajaks vilkuma külma mootori puhul.sooja mootriga ei vilgu????auto käivitub ideaalselt nii et küünlad ise peaks korras olema. palju peab õlirõhk olema?? praegu seier kahtlaselt madalal.on need õlirõhu näidikud usaldusväärsed? ostes olid hubid keeratud lock asendisse ja kõik oli vaikne kui ma hubid auto peale keerasin kostab juhi poolt rummust kerget kõrinat seda siis 2wd puhul neli veoga vaikne,? patrol on 1991 a 2,8 td
Re: küsimused patroli kohta
Postitatud: K Juul 02, 2008 12:04 am
Postitas MahviaDeTyrk
heints kirjutas:sai patrol soetatud ja tekkisid mõned küsimused.eelsüüte küünalde tuli jääb peale käivitamist mõneks ajaks vilkuma külma mootori puhul.sooja mootriga ei vilgu????auto käivitub ideaalselt nii et küünlad ise peaks korras olema.
Küllap küünalde relee annab külma mootoriga järelimpulsse, et küünalde kuum olekut pikendada
heints kirjutas:palju peab õlirõhk olema?? praegu seier kahtlaselt madalal.on need õlirõhu näidikud usaldusväärsed?
Palju on kahtlaselt madal ? ei ole need näidikud usaldusväärsed - mine poodi osta korralik voolikuga näidik
heints kirjutas:ostes olid hubid keeratud lock asendisse ja kõik oli vaikne kui ma hubid auto peale keerasin kostab juhi poolt rummust kerget kõrinat seda siis 2wd puhul neli veoga vaikne,?
Ju siis hub ei lülitu korralikult
Postitatud: K Juul 02, 2008 7:28 am
Postitas heints
õlirõhu näidik tõuseb külma mootoriga 2 peale soojenedes vajub natuke allapoole.palju normaal rõhk olema peaks? kas hubide puhastamine ja määrimine võib aidata või tuleb uut otsima hakata?
Postitatud: K Juul 02, 2008 10:41 am
Postitas MahviaDeTyrk
heints kirjutas:õlirõhu näidik tõuseb külma mootoriga 2 peale soojenedes vajub natuke allapoole.palju normaal rõhk olema peaks?
Rohkem kui 0

- No ei ole ta sul väga hea - aga katastroofiline kah mitte - ega vahet pole mis sel RD28T'l see rõhk on - niikuinii jookseb kokku
heints kirjutas: kas hubide puhastamine ja määrimine võib aidata või tuleb uut otsima hakata?
Aga proovi

Postitatud: K Juul 02, 2008 10:11 pm
Postitas heints
see kokkujooksmise asi on nüüd küll rõõmustav

nagu ma aru saan on see vältimatu.
Postitatud: N Juul 17, 2008 11:57 pm
Postitas heints
juhtus selline asi et kadus jõud.tundus et ei saa kütet kätte.vahetasin filtri.töötas mõnda aega ja hakkas jälle jukerdama.nüüdseks olen vahetanud kõik voolikud pumbast paagini,käsipumba,filtri.nüüdseks ei käivitu üldse või siis hetkeks ja sureb kohe välja.avastasin et filter jääb kuivaks aga filtri ja kõrgsurve pumba vahelises voolikus on korralik surve.pole ennem ühelgi autol seal survet olnud loogilselt peaks seal hoopis vaakum olema.patrol 91a 2,8 td
Postitatud: R Juul 18, 2008 9:27 am
Postitas MahviaDeTyrk
Kas filter pole mitte etteande pumba ja kõrgsurve pumba vahel
SD mootoril on etteande pumpa sissetulevas torus väike sõel - kui see ummistub siis hakkab siukest jama tegema - ma ei tea kas sellel on samas kohas selline sõel - kui on viska minema
Postitatud: R Juul 18, 2008 11:41 pm
Postitas heints
nüüd mul juhe koos

minu autol pole haisugi etteande pumbast

paagist toru otse filtrisse mille küljes on käsipump ja sealt edasi kõrgsurve pumpa.kus etteande pump teoreetilselt asetsema peaks?
Postitatud: L Juul 19, 2008 11:52 am
Postitas Tony
minu Y61 2,8Tdi'l on kõrgsurve ja etteandepump ühes korpuses
Tony
Postitatud: L Juul 19, 2008 9:24 pm
Postitas al
edit: viga lugemises.
Arvasin, et Nissanil ka etteande ja käsipump ühes, aga õige jah, nissanitel ju filtri küljes käsipump.
Proovi ks. pumba juurest tagasi suruõhuga puhuda.
Postitatud: L Juul 19, 2008 9:46 pm
Postitas heints
avastasin et tagasivoolul on kõrgsurve pumba küljes pisike sõel mis on poldi sees peidus ja oli umbes. puhastasin sõela ära ja läks paremaks.aga ei tööta ikka nagu peaks.käivitumisel tahab käiata ja vahel tuleb mingi puterdus sisse.kõik viitab sellele et võtab kuskilt õhku aga olen kõik 3 korda üle kontrollind ja pole midagi leidnud.homme käin veel kord kõik voolikud,torud üle.
Postitatud: L Juul 19, 2008 11:14 pm
Postitas jr
Kui sul kõrgusrve pumba simmerid kulunud, siis imebki jahtudes õhu sisse. See on 2.8TD juures vältimatu haigus ühel hetkel...
Postitatud: P Juul 20, 2008 9:57 am
Postitas heints
simmereid ei usu kuna jama hakkas jõle järsku ja käiamist tahab ka sooja mootoriga peale kolme minutilst seismist.
Postitatud: P Juul 20, 2008 10:45 am
Postitas jr
heints kirjutas:simmereid ei usu kuna jama hakkas jõle järsku ja käiamist tahab ka sooja mootoriga peale kolme minutilst seismist.
See hakkabki järsku. Ja kui ka sooja mootoriga vajab käiamist, siis võib kahtlustada ka kulunud pumpa, mis ei jõua soojast peast vedelamas olekus kütet vajaliku surve all läbi pihustite lüüa.
Postitatud: P Juul 20, 2008 7:22 pm
Postitas heints
uus pump jääb seekord ostmata

viga oli katkises käsipumbas mille tagasivoolu klapp ei pidanud.auto käivitub jälle poolest pöördest.proovisõitu tehes avastasin et pika remondi ajal oli roosteuss ühe piduri toru ära hävitanud.homme käik pidurimeistrisse ja siis kuhugi mudaauku
