1. leht 1-st
Discovery automaatkast
Postitatud: N Juun 26, 2008 10:25 pm
Postitas badass
Nimelt siis lugu selline, et 97a 2.5tdi mootoriga isend löpetas väga järsult töölepingu, nimelt poe ees seisma jäädes oli köik korras ja poest välja tulles natu aja pärast töötas ainult tagurpidi käik. Ölid värgid köik sees ja ilusad.
Kas on nendel kastidel mingeid tüüpvigasid ka märgatud, kuna ise ei oska peale 1 lamellipaki manseti mingit viga välja rohkem möelda?
Autol on spidokal 107k km, kuidagi vähevöitu nagu kasti äkksurmaks? Ei ole tegu Eestis asuva keritud spidoga variandiga.
Et äkki keegi on pidanud tegelema enne mind, jääb jalgratas leiutamata.
Postitatud: N Juun 26, 2008 10:38 pm
Postitas Landy
Postitatud: N Juun 26, 2008 11:07 pm
Postitas badass
Jah, on tegu küll ZF kastiga. Tundub et saan tegeleda selle mahavötmisega, mis saab olema väga meeliülendav.
Pommikindel? Siis ei ole mul vist lihtsalt önne, sest garaazi nurga taga seisab järgmine, 97 Range mis umbes sama ls libiseb niimoodi läbi köikide käikudega et ära tüütab.
Aga suured tänud linkide eest, eks neid läheb ikka vaja. Ega ei tea midagi nende overhaulimise kittide maksumusest Eestis?
Postitatud: N Juun 26, 2008 11:47 pm
Postitas Landy
badass kirjutas:Jah, on tegu küll ZF kastiga. Tundub et saan tegeleda selle mahavötmisega, mis saab olema väga meeliülendav.
Pommikindel? Siis ei ole mul vist lihtsalt önne, sest garaazi nurga taga seisab järgmine, 97 Range mis umbes sama ls libiseb niimoodi läbi köikide käikudega et ära tüütab.
Aga suured tänud linkide eest, eks neid läheb ikka vaja. Ega ei tea midagi nende overhaulimise kittide maksumusest Eestis?
Siis on sul küll toplet ebaõnne olnud. (Või on eelmine onaik maastiul püsivalat aeglustit ignoreerinud)
Kahjuks ei osa kit-ide kohta midagi kosta. Proovi, äkki
www.landrover.ee foorumi rahvas teab.
Postitatud: T Juul 22, 2008 8:52 pm
Postitas badass
Landy ütles:Siis on sul küll toplet ebaõnne olnud. (Või on eelmine onaik maastiul püsivalat aeglustit ignoreerinud)
Köige lähemal maastikule on need autod olnud ilmselt kogemata äärekivile söites...Ainult linnadzunglis liigelnud tunduvad olevat.
Aga asjast ka, aega on läinud ja mingeid tulemusigi ette näidata. Nimelt Diskol oli kastis purunenud üks planetaari völli ja sellel asuva taldriku keevis-kinnitus. Seda pean ma pigem selliseks üks kolmest miljonist vöimaluseks, kuna tundub et tegu oli tehase praagiga. Önneks oli vötta üks vana 740 volvo peetis kast kust vajalik jupp sai omastatud. Tore et ürgaegseid kaste ikka edasi teha/paigaldada vohmitakse, ka uuematele pillidele. Nagu ma rem.komplekti pealt lugesin siis sobib see 84- kastidele.
Kummijunnide komplekt sellele kastile maksis taketis 2,5keeki, mis on suht palju tegelikult. Usa kastidele, nt th350 saaks alla 2kilo terve kasti kuluosade komplekti, sellele sai vaid peotäie kummiröngaid ja paar papist tihendit.
Niiet seekord oli ilmselt töesti tegu ebaönne/haruldase veaga.
Range peale ei taha möeldagi, kui sellel peaks sama porno kasti alt ära harutada olema siis vöib vist köie kaela panna.
Postitatud: T Juul 22, 2008 11:09 pm
Postitas jr
WTF .. ZF ja pommikindlus on kaks eri asja. See ju täitsa normaalne nähe kui käigud ära kaovad selle kasti juures. See et mootor seal otsas jõuetu on ja kastist kohe jagu ei saa, ei tähenda et kast hea on! Õlikanali klapid lekivad, kettad kinni põlenud või trummel mõraga ... variante on palju.
Postitatud: T Juul 22, 2008 11:54 pm
Postitas badass
Oleks selle kasti otsas vöimas mootor olnud, siis oleks see uuest peast juba esimese nädalaga laiali saadud ja siis ilmselt garantiikorras ringi vahetatud.
Detail oli pmtselt paari näruse punktiga völli külge jäänud ainult, tea kas tehases sai just sellel hetkel elekter otsa vöi mis.
Tänu olematule jöule on siis nats üle saja tuhhi suutnud ära venitada...
Huvitav, et Chevyl jätkub veel 1000hj juures mootorit kastiga ühendamiseks kuuest poldist, miks sellel käkil millel on töenäoliselt umbes 100 hobust neid polte sada tükki olema peab?!?