1. leht 2-st

Probleem Pajero käigukastiga

Postitatud: P Juun 22, 2008 10:11 am
Postitas Ptyyp
Probleem seisneb selles, et 4LLc väljalülitamisel 2H peale ei taha välja lülituda ja kui kang on 2H peal jäävad armatuuris vilkuma esimesed rattad, ning järsemal pööramisel hakkab miski raksuma aga aeglusti on ikka sees. Ümberlülitus jääks nagu poole peale kinni. Ainus varjant ümberlülitamisel 4LLc välja saada on kang 2H peale lükata ja sidur järsult lahti lasta. Siis lülitub pärast paari katset välja. 4H väljalülitamisel on esinenud sama probleemi aga tunduvalt harvem. Mida rohkem seda kangi etepoole lükada seda kehvemini lülitub välja. Muidu töötavad kõik veoskeemid korralikult aga probleem ongi selles, et masin ei soovi ümber lülituda 2wd peale. Arvatavasti on miski vahekastis kulunud ja vajab vahetamist. Kas on kedagi kes käigukastidega tegeleks ja kui palju selline asi maksma võib minna?
Autoks on manuaalkastiga Mitsubishi Pajero 2,8TD 95a.

Postitatud: P Juun 22, 2008 3:01 pm
Postitas Uko
Aeglusti vist lülitatakse välja kangist tõmmates,kui kang tuleb4H peale on ka aeglusti väljas.Järele kipub natukeseks jääma kesk tiffri plokk,kuid see võib olla hoopis sellest,et asi on vähe kasutust leidnud.

Postitatud: P Juun 22, 2008 5:51 pm
Postitas OHT
Kas peale 2H peale tagasilülitamist oled tagurdanud (manual soovitab autopikkuse, tavaliselt on vaja küll vähem - ca 1...2 meetrit)?
Vanematel mudelitel esisilla lukustuse väljalülitumiseks tavaliselt vajalik...
...äkki on abiks.

Postitatud: P Juun 22, 2008 6:40 pm
Postitas Ptyyp
OHT kirjutas:Kas peale 2H peale tagasilülitamist oled tagurdanud (manual soovitab autopikkuse, tavaliselt on vaja küll vähem - ca 1...2 meetrit)?
Vanematel mudelitel esisilla lukustuse väljalülitumiseks tavaliselt vajalik...
...äkki on abiks.

Proovin ära!

Postitatud: N Juun 26, 2008 8:09 pm
Postitas Ptyyp
Sai täna põhjalikumalt kange näpitud!
Järeldus: Kui on sisse lülitatud 4HLc, siis keerates vasakule ja andes gaasi kostub esisilla kandis raginat ( nagu pooltelje ots ragiseks ). Paremale pöörates pole lisahelisid. Sama seis on ka 4LLc´ga. Kui sisse on lülitatud 4H, siis pööretel mingeid lisahelisid ei ole aga kui järsakult tagurpidi ülesse sõita kostub sama heli mis aeglustiga vasakule pöörates.
4H pealt lülitab ilusti 2H peale aga kui on aeglusti sees, siis peab jah veits tagurdama ja lülitub välja.
Saab keegi sellise murega aidata 4x4 sõpra?

Postitatud: N Juun 26, 2008 9:30 pm
Postitas Maasturid
Üks võimalik ragina tekitaja on ka vahekasti kett.
Aga miks ei näita masinat mõnele asjatundjale saab ehk probleemile kiirema lahenduse.

Postitatud: R Juun 27, 2008 1:32 pm
Postitas Ptyyp
Maasturid kirjutas:Üks võimalik ragina tekitaja on ka vahekasti kett.
Aga miks ei näita masinat mõnele asjatundjale saab ehk probleemile kiirema lahenduse.
Püüan järgmine nädal Roosna-Allikult läbi sõita kui sobib?

Postitatud: R Juun 27, 2008 4:17 pm
Postitas Maasturid
Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks.

Postitatud: R Juun 27, 2008 4:22 pm
Postitas Ptyyp
Ok! Helistan ette!

Postitatud: L Juun 28, 2008 7:05 pm
Postitas TiitR
Maasturid kirjutas:Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks.
Sry, et teise mehe teemas küsin, kuid ega sul pole pakkuda orig. velgedele kapsleid...Ptyyp teab küll missugused veljed mul on :D ...ja kui sa Ptyyp Roosnasse juba lähed, äkki kannatab sul need ka ära osta mulle...juhul kui muidugi on neid üldse?
Terv. Tiit.

Postitatud: P Juun 29, 2008 1:18 am
Postitas Ptyyp
TiitR kirjutas:
Maasturid kirjutas:Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks.
Sry, et teise mehe teemas küsin, kuid ega sul pole pakkuda orig. velgedele kapsleid...Ptyyp teab küll missugused veljed mul on :D ...ja kui sa Ptyyp Roosnasse juba lähed, äkki kannatab sul need ka ära osta mulle...juhul kui muidugi on neid üldse?
Terv. Tiit.
Uurin järgi kui kohal olen!

Postitatud: P Juun 29, 2008 5:04 pm
Postitas TiitR
Ptyyp kirjutas:
TiitR kirjutas:
Maasturid kirjutas:Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks.
Sry, et teise mehe teemas küsin, kuid ega sul pole pakkuda orig. velgedele kapsleid...Ptyyp teab küll missugused veljed mul on :D ...ja kui sa Ptyyp Roosnasse juba lähed, äkki kannatab sul need ka ära osta mulle...juhul kui muidugi on neid üldse?
Terv. Tiit.
Uurin järgi kui kohal olen!
Tänan sind juba ette.

Postitatud: T Juul 08, 2008 10:49 pm
Postitas Ptyyp
Sai täna Roosna-Allikul ära käidud! Diagnoos: Õnneks pole viga ei käigukastis ega ka sillas! Kõrvalise heli tekitas vigane pooltelje ots!
Suured tänud Maasturid OÜ´le!

Postitatud: T Sept 16, 2008 9:46 pm
Postitas Ptyyp
Vahetasin mõni aeg tagasi parempoolse välimise pooltelje otsa ära aga tulemus ikka endine. Kui aeglustiga keerata vasakule, siis kostub raginat. Polnud kahjuks aega sisemist pooltelje otsa ära kontrollida aga kui tihti esineb sellist asja, et sisemine pooltelje ots läbi kulub? Pooltelgede kaitsekummid kõik korralikud ja terved. Ragin on ikka niivõrd tugev, et kostub suht tugevasti. Samas kui sõita 4H pole mingisugust raginat ei vasakule ega ka paremale pöörates. 4H´ga võib lausa "piruette" kohapeal teha aga ei mingit raginat. Kui aga aeglusti sisse lükata ja vasakule keerata hakkab ragin jälle pihta.Kas saab selline viga olla ikka pooltelje otsas?
Samas olen täheldanud, et kui 4H´lt tõmmata kang 2H peale ja kui veits ei tagurda ning hakata kohe edaspidi sõitma kostub jällegi see ragin, seda juba otsesõidul ja armatuuris jääb vilkuma esisilla lülitus. Vahepeal lülitub kohe välja 4H´lt 2H peale ilma tagurdamata.
Äkki võib viga olla ikka vahekasti ketis või midagist sinnakanti?
Millised on nähtused kui vahekasti kett vajaks vahetust?

Postitatud: N Sept 18, 2008 8:42 pm
Postitas Ptyyp
Selge, uurin nädalavahetusel selle asja järgi ja annan teada!