1. leht 1-st
Lada NIVA
Postitatud: P Juun 08, 2008 12:08 am
Postitas DenissON
Tekkis mõte osta Niva't. Vaatasin, et eestis on müügis ainult 3-ukseline uue Niva hiind on 128 000 EEK. Kas on mõtet osta uut? Kas on kogemused kuidas ta igapäeva sõiduks?
Postitatud: P Juun 08, 2008 10:31 am
Postitas Landy
Kõik sõltub sellest, milleks ja miks sa seda osta tahad.
Tõesti, raske on leida teist nii odavat UUT maasturit, kuid arvesta, et auto konstruktioon on üle 30 aasta vana. Auto põhisõlmed töötati Itaalia inseneeride poolt välja aga üle 40(!) aasta tagasi. Vaid mootori siissepritse süteem pärineb kümnekonna aasta tagusest ajast.
Tänapäeva mõistes ei kannnata kriitikat auto koosekvaliteet ja detailide vastupidavus. Auto roostekindlus on ka alla igasuguse arvestuse.
Mine vaata kuidas vaid 5 aastat vanad autod roostetvad nagu hirmus,
lisakas saad selle auto omanikuks saades pidevalt ise naäppe õliseks teha. Enda (endise Niva omanikuna) ja teiste kogemustest võin öelda, et pole mingit vahet kui vana on Niva , vead on ühesugused ja laguneb täpselt sama amoodi.
Positiivne on muidugi see, et varuosi on lahedalt saad ja remontimine pole keerukas, enamike töödega saad ise või koos naabrimehega hakkama.
Palju on tüüpvigu mida pole siiangi kõrvaldatud ja mida auto edukaks ekspluateerimiseks ise peb ümber tegema.
Aga tahad sa selleks endale uue auto osta?
Arvestades praegusied kütusehindu on turul maastureid, mis sama suure kütusekulu juures olulislet effektiivsemad on.
Kokkuvõtteks. Kui tahad odava alghinnaga ja retrohõngulist masinat mille kütusekulu sind ei häiri ning armastad autosid ise pidevalt remontida-putitada, siis on see auto just sulle loodud. Jupid mõistlike hindadega ja lahedalat saadaval ning tööd auto kalla ätkub pikaks ajaks.
Kui see ei lähe aga kokku sinu nägemusega igapäeva sõidu autost, siis kasuta see raha parem liisingu sissemakseks ja osta uus. Saad mõsiliku garantii ja teeninduse.
Kui sed võimlust pole, siis vaata parem samas hinnklassis kasutatud autode poole!
Kuiostid uut väikeautot, sisi vaidikejuurde makstes saad Suzuki Jimny, mis on tugeval redelraamil ja talasildadega.
Suuremate autode puhul on valik pea piiritu.
Postitatud: P Juun 08, 2008 8:58 pm
Postitas DenissON
Suur tänu ulatusliku vastuse ja info eest. Ehk tõepoolest linna ealnikule (garaaži pole) tuleb päris tõsiselt kaaluda.
Postitatud: P Juun 08, 2008 9:35 pm
Postitas Landy
DenissON kirjutas:Suur tänu ulatusliku vastuse ja info eest. Ehk tõepoolest linna ealnikule (garaaži pole) tuleb päris tõsiselt kaaluda.
Valgusta veidi, mis eesmärgiks maasturit otsid?
Kas üksi-kaksi või perega sõitmiseks?
Mis hinnklassi peaks soovitav auto jääma?
Postitatud: T Juun 10, 2008 10:52 pm
Postitas DenissON
Tahaks küll ainult hobby jaoks, kuid päriselt ri tule välja kuna naisele ka meldivad maasturid (loomulikult rohkem linnakad). Aga uurisin Topautos saab 200 000 krooniga juba pisikest Jimny kuid tõenäoliselt jääb väheks. Nagu eespol mainisin garaaži pole seega ei saa ise suurt remontida.
Postitatud: T Juun 10, 2008 11:28 pm
Postitas Landy
No 200KEEK eest saa ni mõnegi üsna heas korras vähe kasutatud (kuni 5 aast vana) maasturi.
Näiteks:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... 0&ae=4&r=1
Sai täpsutanud, kas otsid bensiini või diisel mootoriga ning kas lühikese või pika kerega autot?
Postitatud: K Juun 11, 2008 7:12 pm
Postitas DenissON
Ütlen ausalt, et ei ole veel valmis kasutatud auto 200 000 väärtuses liisingusse võtma.
Kütuse poolest ei oska vastat kuna praeguse hinnade juures tundeub, et surt vahet ei ole.

Postitatud: K Juun 11, 2008 9:48 pm
Postitas Landy
DenissON kirjutas:Ütlen ausalt, et ei ole veel valmis kasutatud auto 200 000 väärtuses liisingusse võtma.
Mis oleks siis su hinna laeks? Kas saan aru, et eelistad pigem odvamat ja vanemat sellisel juhul?
Nagu ma saan aru, siis peale hinna ja väikese hooldusvajdaduse ning odavate osade muud parameetrid auto juures olulised pole?
Postitatud: N Juun 12, 2008 7:18 am
Postitas MARX
vaata vitaraid, grand vitaraid ja jmmisi, kindalsti paremad kui niva
Postitatud: L Juun 14, 2008 11:57 pm
Postitas DenissON
Isu tuleb söögi ajal. Suzuki kohta tean nii palju, et see on täisraamil. G-Mercedes'iga õnnestus sõita kaitseväes, aga see oli tõeline sõjaaouto

.
Loomulikult tahaks võimalikult vähem kulusi teha, kuid on aru saadav et auto on auto....