1. leht 1-st
ZIL ohvrõudimiseks?
Postitatud: P Jaan 09, 2005 6:21 pm
Postitas Timo
Lihtsalt huvi pärast küsin, kas keegi siinolijatest kasutab maastikul müttamiseks ka ZIL-i, kas see 6 rattaga mölakas oli 133 vist, et peaks ka ju vägev maastikumees olema. Ja kui kellelgi ongi, millised on emotsioonid, on äkki piltegi?
Postitatud: P Jaan 09, 2005 6:48 pm
Postitas jr
Sillad alt, vints ette, sile plaat alla eest-taha, pikalt trossi ja tuld!
Postitatud: P Jaan 09, 2005 10:55 pm
Postitas Ain
Selle 6 rattaga mölaka kood on Zil 131 ja viimati müüdi neid osta.ee kaudu, müüjaks Tallinna lennujaam. Omad kogemused 20 aastat vanad ja Siberist, kõvad tegijad, aga ropult janused. Leiad vahest ehk elektrimeestelt mõne isendi, enamuse vist metsavennad kärudeks teinud.
Postitatud: E Jaan 10, 2005 1:20 am
Postitas tarmo
Vaata klaperjahi pilte ja videod, seal oli üks Zil 157 muuhulgas esindatud.
Näiteks siin:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/klaperjaht2004
Ega ta nüüd metsas küll mingi eriline tegija ei ole. Pöörderaadius suur ja tohutu raske, laius ja kõrgus mängib ka oma osa. Samas kui piisavalt hõre mets, siis miks mitte
Ilma vintsita ei kipuks sellega kahtlasesse kohta ronima. Üksi lageda peal pole ka kuigi meeldiv kinni istuda (omad kogemused

).
Muide sel aastal peaks mõnedel võistlustel ka veoautoklass esindatud olema. Lumetormil kahjuks veel mitte

Postitatud: E Jaan 10, 2005 9:39 am
Postitas Timo
Pagan see sitapatarei kopa ratastega 66 on seal tegija. Silm puhkab....

Postitatud: E Jaan 10, 2005 10:00 am
Postitas Ain
Kes annab teada, kust see 66 need kaarkummi veljed on saanud või kuidas need tehtud on ?
Probleem selles, et kaarkumm ise 20" ja kinnitusavad veljel Zil-i omad (8 auguga ), 66-le vaja kinnitus Gaz-i oma. Äkki on ka vanast ajast originaal olemas?
Tahaks oma grusale sellist jooksu alla saada.
Postitatud: E Jaan 10, 2005 11:55 am
Postitas Daniel
jr kirjutas:Sillad alt, vints ette, sile plaat alla eest-taha, pikalt trossi ja tuld!
JR-il on täiesti õigus .... aga samas selle loogika kohaselt annaks igast autost tõsise offrõudija teha
mis aga zil-i puutub siis tal pole minuteada difri lukke sillas
ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
Postitatud: E Jaan 10, 2005 12:13 pm
Postitas Landy
Daniel kirjutas:ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
Kui vaadata:
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/gallery/album40
Siis ei saa 6x6 üle küll kurta.
Postitatud: E Jaan 10, 2005 12:22 pm
Postitas Daniel
tagumised topeltsillad on siiski ainult kandejõu suurendamiseks -
mitte maastiku läbivuse parandamiseks

Postitatud: E Jaan 10, 2005 12:26 pm
Postitas jr
Kui on kuhu haakuda, siis on vast topeltsillast kasu ka ikka.
Postitatud: E Jaan 10, 2005 1:28 pm
Postitas xam
no endal küll otsesed kogemused puuduvad nii 157 kui ka 131-ga kuid niipalju kui kuulnud olen siis pidi olema 157 oma läbivuselt parem ja just selle poolest et tal on madala pöördega rahulik ja mitte liiga võimas mootor, mis ei suuda rattaid sisse kaevata. kiire tsekk raamatusse andis ka info et 157 on kergem

nii et ka see plussiks

.
topeltsillast on tõenäoliselt kasu ikka sinnamaani kuni ratastel pidavust on eks kui juba nii suure autoga kinni oled siis ikka oled

, samas jällegi on ju autol ka suurem kontaktpind mis jällegi peaks vähendama erisurvet (teoreetiliselt

) nii et mine sa tea, eks katsetamise värk ole kuid lahe ja huvitav kindlasti

Postitatud: E Jaan 10, 2005 2:13 pm
Postitas xam
[quote="jr"]Sillad alt, vints ette, sile plaat alla eest-taha, pikalt trossi ja tuld![/quote]
ja siis rooli taga ära unusta seda tegemast
mina olen siis raja ääres

Postitatud: E Jaan 10, 2005 2:52 pm
Postitas al
Daniel kirjutas:
mis aga zil-i puutub siis tal pole minuteada difri lukke sillas
ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
Ei ole lukke jah, on ainult tagasildade vaheline difri blokk ja vaba difriga reduktorid.
Sealt kraavist kus zil kinni jäi ja meeletud rööpad ette kaevas, läks 66 kui balletitantsija üle ja vintsis zil´i välja. Ural oma suurema papu ja lukkudega on natuke tegijam aga sedapalju raskem.