1. leht 1-st

Uazikul käik sees :(

Postitatud: P Jaan 09, 2005 4:45 am
Postitas Kristenike
Selline jutt, et teine käik kipub sisse jääma :(
Viimane kord, Klaperjahil ja VIIMASEL :evil: ringil all muda sees jäigi teine sisse ja suuresti ka tänu sellele ei jõudnud kontrollaega :(
Etsiis :arrow: .... mis oleks kõige lihtsam viis selle asja korda saamiseks? Nju alati on võimalik oodata, kui käik sisse jääb, võtta kang kyljest ära, surkida nats ja asi korras, võtab 10 minti.... aga sellegipoolest tahaks asja korda saada... 10 minti ka aeg :!:

Postitatud: P Jaan 09, 2005 9:32 am
Postitas ardi
Lasin käiguvahetile natukene peale keevitada,et pikem oleks ja veidi ka paksem oleks.

Postitatud: T Jaan 11, 2005 4:27 pm
Postitas Metsamees
Uaziku kast on suht nõrk tehniliselt... ajpikku kulub metall ja tekivad lõtkud! Aeg ajalt hoovastikku korrastada ja/või mõningad osad vahetada olex parim lahendus... Tollest lihtsam aga mitte rabistada Uazik ei talu rapsimist eriti...

Re: Uazikul käik sees :(

Postitatud: L Jaan 15, 2005 4:20 pm
Postitas uazfan
Kristenike kirjutas:Selline jutt, et teine käik kipub sisse jääma :(
Viimane kord, Klaperjahil ja VIIMASEL :evil: ringil all muda sees jäigi teine sisse ja suuresti ka tänu sellele ei jõudnud kontrollaega :(
Etsiis :arrow: .... mis oleks kõige lihtsam viis selle asja korda saamiseks? Nju alati on võimalik oodata, kui käik sisse jääb, võtta kang kyljest ära, surkida nats ja asi korras, võtab 10 minti.... aga sellegipoolest tahaks asja korda saada... 10 minti ka aeg :!:

arvan, et aitab kaane vahetus. kuluvad nn. liugurite lülitussälgud ja kang läheb sealt kahe liuguri vahelt läbi. nii võib terve päeva kusagil metsas veeta, et üks käik ei tule välja ja teised ei lähe seetõttu sisse....
muidugi ei ole see ainuke põhjus kuid omal aja agronoomid sellise veaga töökotta tulid üsna tihti :)

Postitatud: K Jaan 26, 2005 11:23 pm
Postitas Kristenike
olks, suured tänud, pyyan midagi teha...

Postitatud: N Jaan 27, 2005 9:05 am
Postitas GC
Kõige lihtsam (odavam) pealekeevitus. Asi lihtsalt selles, et kulunud käigukangi ots läheb kulunud kahvlite (nurgad ümarad) vahelt läbi ja tagasi ei tule.
Kui õigeid keevitusmaterjale kasutada, peaks tulemus olema päris hea.
Muidugi võid ka kahvlid ja käigukangi välja vahetada.