1. leht 2-st

cherokee 4.0 90a ei lähe käima

Postitatud: L Mai 24, 2008 2:12 pm
Postitas mxu
Armatuur on pime, säde puudub, sõidupealt jäi seisma. Vahetasin süütepooli
ära siis läks käima ja sõitsin natuke ringi. Seisma ta jäi ja sama asi jälle säde läinud ,armatuur pime.
Ma ei saa aru mis viga on:?

Sama jama siin

Postitatud: L Mai 24, 2008 4:44 pm
Postitas turbotigu
Kummaline, et mul täpselt sama jama. Esimest korda jäin teele 1. mail ja tänaseks on juba kolmas süütepool peal. Sõidab uue pooliga umbes ühe päeva ja siis jälle säde kadunud. Auto on sama - Cherokee '90 4,0l, 126kW. Äkki targad foorumikasutajad oskavad nõu anda. Igasugune hea nõuanne on teretulnud.

Postitatud: L Mai 24, 2008 4:48 pm
Postitas urmas
Kapoti all, kunde pool on reas kolm releed. Lase keskmisele (vbl on ka äärmine, ei viitsi vaatama minna) otse vool peale.
Mis siis teeb?

Postitatud: L Mai 24, 2008 11:26 pm
Postitas mxu
Otse voolu on saanud, aga ei midagi. Mis see süütepool on nii nõrk asi?

Postitatud: P Mai 25, 2008 9:30 am
Postitas erik
Poolil endal pole häda midagi, probleem on tõenäoliselt kuskil juhtmestikus või tarbijate toitmises, mis siis pooli maha põletab. Kui ise elektrist ei jaga, siis pole mõtet torkida, vaid viia elektriku juurde, kes asja korda teeb.

Postitatud: P Mai 25, 2008 10:41 am
Postitas runn
Kapotti all, juhi pool, õhufiltri korpuse juures on takisti(valge portselaan pulk juhe mõlemas otsas) see põleb vahest maha ja siis tekitatakse otse vool mis põletabki süütepooli maha.

Postitatud: P Mai 25, 2008 11:00 am
Postitas mxu
Ise ei torgi enam, viisin ühe mehe juurde kes rohkem asja tunneb, aga see ka ei leia viga üles.

Postitatud: P Mai 25, 2008 9:31 pm
Postitas zero
urmas kirjutas:Kapoti all, kunde pool on reas kolm releed. Lase keskmisele (vbl on ka äärmine, ei viitsi vaatama minna) otse vool peale.
Mis siis teeb?
tere.mul sama mure. mul on seal neli releed,et milline siis?

Postitatud: P Mai 25, 2008 9:35 pm
Postitas uputaja
Vaadake seda keraamilist takistit , sealt saavad vead alguse , mul oli sama asi , sai vahetatud ja nüüd toimib.

Postitatud: P Mai 25, 2008 9:44 pm
Postitas zero
uputaja kirjutas:Vaadake seda keraamilist takistit , sealt saavad vead alguse , mul oli sama asi , sai vahetatud ja nüüd toimib.
kuidas seda vaadata?sellesmõttes et kuidas ma aru saan et see ei funka

Postitatud: P Mai 25, 2008 9:56 pm
Postitas reimo
No takistuse kontrollimise kõige lihtsam viis on oommeetriga (testriga) mõõta. Selleks peaks muidugi tema õiget takistust teadma, aga kui takistus 0, siis on selge, et lühises.

Postitatud: E Mai 26, 2008 12:36 pm
Postitas erik
Uuemapõlve pritsemootoritel 132 kw ja üles, seda takistit ei ole.

Postitatud: E Mai 26, 2008 7:09 pm
Postitas zero
selge lähen kontrollima :wink:

Postitatud: E Mai 26, 2008 10:18 pm
Postitas zero
reimo kirjutas:No takistuse kontrollimise kõige lihtsam viis on oommeetriga (testriga) mõõta. Selleks peaks muidugi tema õiget takistust teadma, aga kui takistus 0, siis on selge, et lühises.
mõõtsin ära ja näitab 0 järelikult on katki,et kust seda saada ja palju maksab?

Postitatud: E Mai 26, 2008 10:32 pm
Postitas urmas
Vist oli 1,1 ohmi. Mõõda mõne terve peal üle.
Osta saad selle Tevalost.