1. leht 2-st
66 diisel
Postitatud: R Jaan 07, 2005 1:45 pm
Postitas xam
mille diiselmootoreid gaz 66-le peale saab panna, ja mis asjade vahetamine/ümberehitus selle töö juures ees ootab.
Postitatud: R Jaan 07, 2005 1:57 pm
Postitas Daniel
põhimõtteliselt midaiganes tahad panna siis pane

aga olen kuulnud et Volvo F seeria mootorid pidid kenasti sobima.
muutma pead mootori ja käigukasti kinnitust, käigukangi hoovastiku
kardaani, elektrit, pedaalide hoovastiku , jne ega vist rohkem eriti polegi

Postitatud: R Jaan 07, 2005 2:17 pm
Postitas xam
aga kas mõne sõiduauto 2.5 diisel ei sobi, F-seeria ju väikeveok, mille mootorid ju maru kallid kipuvad olema, nii ülalpidamise kui ka varuosade suhtes

.
Postitatud: R Jaan 07, 2005 3:07 pm
Postitas tarmo
Kui plaanid autot ka ametlikult arvel hoida ja ülevaatustel käia jne, siis soovitan esmalt alustada avaldusega ARK-le ümberehituse jaoks.
Seejärel nad soovitavad ilmselt sul konsulteerida mõne ARK poolt tunnustatud eksperdiga ja nendega siis võiksid väheke juttu puhuda.
See kõik selleks, et vältida hiljem taolist olukorda, kus ideaalselt tuksuv mootor juba masinas sees, aga siis selgub, et vot see või too asi välistavad tegelikult sellise mootorivahetuse...
Ah jaa. 66-le on veel pandud ntx Belarusi mootoreid, aga seeläbi muutuvat nad tõepoolest traktoriteks (müra, aeglus jms)
Loe ka siit:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=5737 ning teisi threade samas foorumis. Seal on mitu korda sellest juttu olnud.
Muide 66 järeltulija (Gaz 3308 - Sadko) omab juba tehasest diislit (ühe võimalusena). Nende mootorite kirjeldused on ka Gaz'i veebis üleval:
http://www.gaz.ru/eng/avt/gruz/3308/index.asp
Postitatud: R Jaan 07, 2005 3:15 pm
Postitas xam
ei ole plaanitud asi ajada ametlikuks, auto peaks hakkama tegema maal talutöid vahest nii et ei ole ametlikku asja vaja, lihtsalt sooviks teada mille mootor sinna sobib ja kui suur on see ümberehituste nimekiri. või ei ole eestis sellega eriti tegeletud?
Postitatud: R Jaan 07, 2005 3:20 pm
Postitas tarmo
xam kirjutas:ei ole plaanitud asi ajada ametlikuks, auto peaks hakkama tegema maal talutöid vahest nii et ei ole ametlikku asja vaja, lihtsalt sooviks teada mille mootor sinna sobib ja kui suur on see ümberehituste nimekiri. või ei ole eestis sellega eriti tegeletud?
Kui talutöid, siis võibolla sobib just see Belarusi oma. Igatahes loe neid auto24 foorumi postitusi, seal on mitu inimesed kirjutanud, et nad on sellist vahetust teinud. Võibolla õnnestub ka mõnega kontakti saada.
Teine koht kust veel võiks küsida on Rebella (Gaz'i Eesti esindus Lähtel) -
http://www.gaz.ee/
Postitatud: R Jaan 07, 2005 3:44 pm
Postitas jr
Patrol 3,3D või 3,3TD koos kastiga sobib väga hästi. Saad jätta veel ka patroli vahekasti, mis annab topeltaeglustuse.
Postitatud: R Jaan 07, 2005 3:51 pm
Postitas xam
aga mida arvate kui suur võib olla võimsuse langus uue mootori paigaldamisel, või on seda originnalilgi liiga vähe (mida küll eriti ei usu)

?
Postitatud: R Jaan 07, 2005 5:20 pm
Postitas priit
xam kirjutas:aga mida arvate kui suur võib olla võimsuse langus uue mootori paigaldamisel, või on seda originnalilgi liiga vähe (mida küll eriti ei usu)

?
Noo see ZMZ-53, mis tal originaalis peal on, arendab 85kW@3200RPM ja 285Nm@2000-2200RPM, mida pole ju teab-mis-palju

Nissani vabalthingav 3,3'ne arendas vist 70kW ja 3,3TD 81kW, momenti võiks neil umbes samapalju olla kui 66 originaalmootoril ning kaalu vast vähemgi (agregaatidega ZMZ-53 on 275kg).
Postitatud: R Jaan 07, 2005 6:25 pm
Postitas tarmo
priit kirjutas:Noo see ZMZ-53, mis tal originaalis peal on...
Originaalis on tal siiski ZMZ-66 nimeline mootor peal.
On küll praktiliselt sama mis 53'l, aga väikeseid muudatusi on siiski tehtud (hetkel ei mäletagi enam mis need olid

)
Postitatud: R Jaan 07, 2005 7:26 pm
Postitas uazfan
milleks mootorivahetusega üldse tegeleda.... millal see kõik ennast ükskord ära tasub.
tulevikus diislikütuse hind kõrgem kui bensiinil, see on kindel.
mootor maksab ju ka midagi (korras mootor!)
põllutöödeks ikkagi traktorid mõeldud, aga ega keelata ju ei saa

Postitatud: R Jaan 07, 2005 7:51 pm
Postitas xam
no diisli miinuseks on tükkide hinnad, bensukale jälle miinuseks bensuhind, diislile plussiks ju see et saab metsavahel sõita punasega

, ja eks see 4.2 bens mis originaalis ikka neelab ka nagu vene tehnikale kohane

, ja ka diisel ju madalapöörde mootor mis nagu ka maastikul plussiks.
Postitatud: R Jaan 07, 2005 7:58 pm
Postitas GC
MTZ mootori paigaldusega on omajagu jama. Ja tulemus on traktorile päris lähedal. Kui lääne veoka mootorit pelgad, jääb üle ainult patroli või lc mootor. Kuigi ega palju seda mootorit küll ei saa.
Krt, alles nüüd tuli meelde. Üks tuttav müüb soomes vähekasutatud valmeti mootoreid. Kui huvi on, võin üle küsida.
Postitatud: R Jaan 07, 2005 10:01 pm
Postitas jr
priit kirjutas:xam kirjutas:aga mida arvate kui suur võib olla võimsuse langus uue mootori paigaldamisel, või on seda originnalilgi liiga vähe (mida küll eriti ei usu)

?
Noo see ZMZ-53, mis tal originaalis peal on, arendab 85kW@3200RPM ja 285Nm@2000-2200RPM, mida pole ju teab-mis-palju

Nissani vabalthingav 3,3'ne arendas vist 70kW ja 3,3TD 81kW, momenti võiks neil umbes samapalju olla kui 66 originaalmootoril ning kaalu vast vähemgi (agregaatidega ZMZ-53 on 275kg).
No 15K eest Patrol osta ja sealt kõik asjad ümber tõsta on hea odav lahendus küll, kui tahtmist diislit peale panna. Diisli ja bensuka pöörete eripärast tuleks välja ilmselt väga hea tasase käiguga ronija + topeltaeglusti.
Postitatud: L Jaan 08, 2005 12:07 am
Postitas priit
tarmo kirjutas:
Originaalis on tal siiski ZMZ-66 nimeline mootor peal.
On küll praktiliselt sama mis 53'l, aga väikeseid muudatusi on siiski tehtud (hetkel ei mäletagi enam mis need olid

)
My bad, tõesti on ZMZ-66, kiirel pilguheitmisel kataloogi on generaatorid ja nende relee-regulaatorid näit. erinevad
