1. leht 2-st

Koonusfilter VS õhulugeja

Postitatud: N Mai 15, 2008 7:57 pm
Postitas uputaja
Kunagi on kõrva puutunud selline teema , et koonusfilter suretab õhulugeja mingi aja jooksul ära.
Kas sel jutul on tõepõhi all või on see mingite kodu-sukapükste-wc paberi tjuunijate jutt.
Küsin selle pärase, et plaanis oma jeebule miski viisakas õhuvõtt ehitada.
Filtritest jäi silma Greeni toodang :
http://voltaauto.ee/index.php?lang=est& ... &pid=65,34

Või oskab keegi midagi parema soovitada ( filtreid )

PS : tqhq ja muude foorumite teemad on juba loetud , aga otsest vastust ei tulnud kuskilt.

Postitatud: N Mai 15, 2008 8:05 pm
Postitas Box
Omal nahal läbi elatud. Õhulugeja lõpetas koostöö suht kiiresti. Pidi kõik "kuivatama seest".

Postitatud: N Mai 15, 2008 8:31 pm
Postitas uputaja
Millel sul nii juhtus . Cherol ? Mis firma koonus oli ?

Edit: Mõtlesin seda ,et 126 kw Chero mootoril õhulugeja ju pisike julla segusiibri juures , mida simpel puhastada ja´õhuvõtu toru tuleb üsna pikk . siis ehk saas ja sodi üldse õhulugejani ei jõua .

Veel üks link kus saab : http://www.magistmotors.ee/

Postitatud: N Mai 15, 2008 8:53 pm
Postitas Mihkel78
Minuteada lõpetab õhulugeja oma töö mitte koonusfiltri vaid filtriõitamiseks kasutav õli eriti kui seda ohtralt kasutada.
Kindlam kasutada kuivfiltrit mitte õlitatavat.

Postitatud: N Mai 15, 2008 9:07 pm
Postitas yanekk
Kas margipõhist vabalt hingavat filtrit ei ole sellele mootorile.
Enda 5.2 on originaal kopsikus asetsev vabalt hingav filter.Kasutuses olnud umbes pool aastat,siiani pole probleeme olnud.

Postitatud: N Mai 15, 2008 9:08 pm
Postitas uputaja
Kuivfilrid olid vist mingid Sprintfiltrete nimelised.
Kas keegi oskab soovitada kohta kus neid kuivfiltreid leida.

Postitatud: N Mai 15, 2008 9:10 pm
Postitas yanekk
Enda oma sai ostetud Kadaka teel asuvast Tuning.ee poest.

Postitatud: N Mai 15, 2008 9:40 pm
Postitas uputaja
Tuuning.ee-s müügil JR filtrid . Teab neis keegi midagi?

Postitatud: N Mai 15, 2008 10:24 pm
Postitas suzi
Kuna endalgi õhuvõtt ümbertegemisel, siis huvitaks ka mind antud teema.
Tahaks õhulugeja pärast kuiva filtrit, mis kannataks ka teatud määral hetkeliselt vett.
Siin olemas kartongist filtrid kuid need ei kannata vist niiskust.

Postitatud: N Mai 15, 2008 10:48 pm
Postitas yanekk
Enda kogemus,JR filter kannatab hetkelist vett üsna hästi(maksis miski ~1000.-raha),nii kümmekond sekundit töötava mootoriga vee all ei teinud mootorile midagi(just õlitatud filter oli siis).Praeguse snorkliga,mis korjab päris hästi vett,jääb kogu vesi õhupuhasti korpuse põhja pidama.

Postitatud: N Mai 15, 2008 10:58 pm
Postitas suzi
yanekk kirjutas:Enda kogemus,JR filter kannatab hetkelist vett üsna hästi(maksis miski ~1000.-raha),nii kümmekond sekundit töötava mootoriga vee all ei teinud mootorile midagi(just õlitatud filter oli siis).Praeguse snorkliga,mis korjab päris hästi vett,jääb kogu vesi õhupuhasti korpuse põhja pidama.
Tean, et korralikud filtrid vett taluvad, sellist olekski vaja. Kuid ta peaks olema õlivaba. Fordidel pidi õhulugeja eriti minev kaup olema ning parku õli seal filtril ongi see kurja juur.

Postitatud: R Mai 16, 2008 7:48 am
Postitas uputaja
Lähen vatan lähiajal Automaailmast neid kartongfiltreid . Ehk on seal midagi sellist , millel on kaitsekopsik ümber ...

Postitatud: R Mai 16, 2008 9:05 am
Postitas reimo
Õhulugejaid põhimõtteliselt kahte tüüpi - MAF ja MAP, need, kõigis hoiatustes MAFist juttu (ehk siis see traadiga variant). 136kW jeebul on MAP (asub tuleseina küljes mõnekümnesentimeetrise peene vooliku otsas). Kas see ka õli kardab? Mul hetkel küljes õlitatav koonus, aga olnud seal küll suhteliselt vähe, tulevikus plaan Twister panna ja snorkel paremalt välja tuua. Nimelt ei mulle see väljaspool tiiba pikalt jooksev hor. osa, mis originaalkopsiku kasutamisel grandil paratamatu on.

Postitatud: R Mai 16, 2008 11:03 am
Postitas atdoom
suzi kirjutas:Fordidel pidi õhulugeja eriti minev kaup olema ning parku õli seal filtril ongi see kurja juur.
Kuidas see õhulugeja surm endast tunda annab?

Kasutan juba teist aastat Green koonus filtrit, ei oska veel midagi kurta...

samas minu mootoril on see lugeja mootori tagaküljel (filtrist suht kaugel)...

Postitatud: R Mai 16, 2008 12:39 pm
Postitas suzi
aga kui panna nn õlitatav filter ning seda mitte õlitada? Kas see toimiks?