1. leht 2-st
Disco II max rehvimõõt
Postitatud: T Mai 13, 2008 11:53 pm
Postitas Myrgel
Olen silm punnis peas internetiavarusi surfanud, et leida max rehvimõõtu mis disco II'le alla läheks ilma tõsteta. Enam ei jaksa ja pöördun targemate poole. Disco I'kohta palju inffi, kuid tegemist ikka erinevate isenditega.
Soovitav oleks lihtsale inimesele alustada seletamist tollidest ja siis ääri-veeri jõuda Euroopa imeformaadini

Postitatud: K Mai 14, 2008 1:27 am
Postitas inseneer
Minu discode all on olnud 255-65-16 kõige suurem mõõt.
Hetkel üks korralik jooks selliseid suvekaid pakkuda.
Postitatud: K Mai 14, 2008 7:47 am
Postitas Urvo
Ma loodan, et inglise keel ei ole probleem, aga igatahes infoks siis nii palju.
Discovery Series II
255/65-16: Stock tire size.
255/70-16: Just a bit taller than stock.
265/75-16: Taller and wider than stock, possible to fit without lift. minor rubbing. Looks real balanced with mild OME lift.
285/75-16: even taller than 265/75-16, r requires a bit more lift than the regular OME lift. some have fitted OME751 from Discovery series I, and changed SLS sensor in the rear to achieve almost 3 inches. Gearing and shaft strenght become issues.
255/85-16: a bit taller than 285/75-15 but narrower. Gearing and shaft strenght become issues.
PS! Kui soovid, siis minu käest saad korralikud 2" tõstevedrud OME amortidega koos paigaldusega 12 500 Eesti Krooni eest

Sellise tõstega võid rahulikult sõita 32" rehvidega ehk enam-vähem sama kõrge kui 265/75 R16.
Urvo - 5256990
Postitatud: K Mai 14, 2008 11:02 am
Postitas Landy
Kui mu mälu ei peta, siis max mõõt ilma tõsteta oli 245/75 R16
Postitatud: K Mai 14, 2008 12:37 pm
Postitas Myrgel
Urvo kirjutas:
PS! Kui soovid, siis minu käest saad korralikud 2" tõstevedrud OME amortidega koos paigaldusega 12 500 Eesti Krooni eest

Sellise tõstega võid rahulikult sõita 32" rehvidega ehk enam-vähem sama kõrge kui 265/75 R16.
Kuidas OME't tagumiste õhkpatjadega versioonile sobitada ja kas selle all kannataks stabiilsuskontroll või muu elektrooniline sõiduabimees?
Urmas
P.S. Laiem kumm vajaks ilmselt ka laiemat velge. Millised sobiksid ja kas laiem velg hakkab ka pööramisel vastu käima või muid ullakusi tegema?
Postitatud: K Mai 14, 2008 1:20 pm
Postitas Urvo
Õhkpadja asendamine vedruga ei ole keeruline ja minu poolt täiesti teostatav. Ei ole nagu kuulnud, et ümberehitus toob endaga kaasa mingeid elektroonikaga või juhitavusega seotud probleeme. Seega täiesti normaalne tegevus. Ainus mis on, et tuleb kuskilt veel alumised kinnituspesad vedrudele sebida. Aga see on kõik kergelt teostatav. Helista. võin pikemalt rääkida.
Postitatud: N Mai 15, 2008 1:30 am
Postitas Landy
Urvo, ega see nii lihtne ka pole.
Olemas spetiaalsed "conversion kit"-id
http://canada.strutmasters.com/catalog.php?cat=12
http://www.motorcarsltd.com/specials/ra ... n-kits.asp
http://www.arnottindustries.com/part_LA ... id326.html
Lose lisaks viimase lingi alal avaneval lehel nuppu FAQ !
Kui tuu praleeli RR-II'ga siis aju jaoks on vist vaja patjade juhtme otsadesse "pimedaid" mis kogu aeg OK olekut valetaks. Samuti kaob tavavedrudega koos ära salongist tagumis otsa tõstmise ja langetamise võimalus.
Postitatud: N Mai 15, 2008 5:02 pm
Postitas Una
Kui sa ei taha midagi tõsta, vaid lihtsalt uusi rehve alla siis minul on 265/70 R16 juba aasta otsa all ja pole veel kuskile vastu käinud ega läinud. Ainult maanteel sõitmises mind süüdistada ei saa ja 265/75 kohta on öeldud, et see võib siiski mingitel tingimustel liiga suureks osutuda.
265/70 R16 on läbimõõdult 3.95 cm suurem kui stock 255/65 R16 ja näeb päris hea välja. Samas on 245/75 ainult 3.5 millimeetrit väiksem läbimõõdult kui 265/70 ja ehk levinum mõõt.
Postitatud: R Mai 16, 2008 10:17 am
Postitas Myrgel
Ok, nüüd ma võibolla küsin väga rumala küsimuse, aga.. Kas ei oleks üks variant, et paneks ette tõste ja tagumise õhkpadja paneks permanentselt "maastiku" asendisse?
Postitatud: R Mai 16, 2008 10:58 am
Postitas Una
Ma arvan, et kui sa eest tolli tõstad ja tagumised andurid ära petad nii, et nad hoiavad ka perset pidevalt tolli kõrgemal ei juhtu midagi.
Ma pole küll surmkindel, kuid ajada tagumine ots kõige ülemisse asendisse ning ka eest tõsta 2 tolli või enam - ei tundu eriti hea mõte kui sa selle autoga ka maanteel 90 km tunnis edaspidi sõita tahad. Kui küsid miks, siis ega väga täpselt sulle seletada ei oska - lihtsalt kardan, et see pole hea mõte.
Postitatud: R Mai 16, 2008 2:03 pm
Postitas Myrgel
Una kirjutas:Ma pole küll surmkindel, kuid ajada tagumine ots kõige ülemisse asendisse ning ka eest tõsta 2 tolli või enam - ei tundu eriti hea mõte kui sa selle autoga ka maanteel 90 km tunnis edaspidi sõita tahad. Kui küsid miks, siis ega väga täpselt sulle seletada ei oska - lihtsalt kardan, et see pole hea mõte.
Iseenesest kontseptsioon ju ei muutu. Ainuke vahe on selles, et varem tõusis vaid perse püsti ja nina jäi alla, nüüd on mõlemad üleval. Ees on ikka jätkuvalt vedrud ja taga padjad. Täie tõe väljaselgitamiseks, oleks ilmselt vaja inimest kel on reaalne kogemus.
Üks variant veel. Mis sellest arvate?
Urmas
Postitatud: R Mai 16, 2008 5:23 pm
Postitas Veiko
Ma tean eestis DII millel on ette pandud 2" tõste vedrud ja taga on siis aretatud analooksed alumiinium kettad patjade alla.Kõrguse anduritele on vahele keevitatud vardad,et need õiget kõrgust näitaksid.Miskipärast õõtsub see masin rohkem kui tavaline.Isiklikut soovitaksin paigaldada ette vintsi varjandi vedrud ja taga siis reguleerida kõrgust nupust.
Veiko
Postitatud: R Mai 16, 2008 11:20 pm
Postitas jr
Veiko kirjutas:Ma tean eestis DII millel on ette pandud 2" tõste vedrud ja taga on siis aretatud analooksed alumiinium kettad patjade alla.Kõrguse anduritele on vahele keevitatud vardad,et need õiget kõrgust näitaksid.Miskipärast õõtsub see masin rohkem kui tavaline.Isiklikut soovitaksin paigaldada ette vintsi varjandi vedrud ja taga siis reguleerida kõrgust nupust.
Veiko
Nõustun kahtlusega, et maantesõit läheb ebamugavaks. Sul on vaja extra jäikasid vedrusid ja extra jäikasid amorte, et ka maanteel endiselt ennast kuningana tunneksid tõste puhul. Varraste vahelekeevitamine on jah tüüpiline ja hea lahendus, jääb ka veel omakorda see õhutõste töötama.
Postitatud: P Mai 18, 2008 9:44 pm
Postitas Una
Vaata selle persetõstega on selline lugu, et kui sõidad üle 40 km tunnis siis elektroonika laseb tagumise otsa alla. Järelikult on insenerid selle auto nii teinud ja kõik muud sõlmed on arvestatud nii, et üle 40 km/h on tagumine ots all.
Hakata autot tõstma ainult selle pärast, et suuremaid rehve alla panna - no ma ei tea. Kui sa tõstad teda selleks, et nende suuremate rehvidega metsa minna siis tea, et kahte head asja sa ei saa - kõrget Discot, mis metsas hea on ning asfaldile tulles samuti endiselt hästi kulgeb (ja Disco II on asfaldil hea sõita nii nagu ta tehasest tuleb).
Postitatud: E Mai 19, 2008 7:09 pm
Postitas Myrgel
Leiaks nüüd mõne inimese kes reaalselt mingilaadse tõste, sarnase konfiguratsiooniga masinale teinud. Kui sealt tuleks negatiivne hinnang siis kaldub kaalukauss ilmselt 265/70 R16 või 245/75 R16 kasuks.
Urmas