1. leht 1-st

Kütusesüsteemi pesu

Postitatud: T Apr 29, 2008 8:35 pm
Postitas rmann
Millega saab küttesüsteemi läbi pesta - sees selline punakas pruun pasta moodi asi/ollus.
Väidetavalt mingi emulsioon.
Pidi olema mingi vahend selleks ?

Re: Kütusesüsteemi pesu

Postitatud: T Apr 29, 2008 9:39 pm
Postitas Tony
rmann kirjutas:Millega saab küttesüsteemi läbi pesta - sees selline punakas pruun pasta moodi asi/ollus.
Väidetavalt mingi emulsioon.
Pidi olema mingi vahend selleks ?
Lase süsteem tühjaks ja lihtsalt suruõhuga puhu kõik torud läbi, aitab

Best
Tony

Postitatud: T Apr 29, 2008 9:50 pm
Postitas rmann
Aga paak ?
Oleks ikka vaja läbi ju pesta.
Bensiinis see "värk" ei lahustu

Postitatud: T Apr 29, 2008 10:15 pm
Postitas Tony
rmann kirjutas:Aga paak ?
Oleks ikka vaja läbi ju pesta.
Bensiinis see "värk" ei lahustu
põhjapunn on ju olemas, sealt saad "sita" välja lasta, pesed "värske" bensuga
samuti istme all on paagi pealne kork, sealt saad filtri kätte
PARIM lahendus oleks paak maha võtta ja seda siis teha

Best
Tony

Postitatud: N Dets 03, 2009 7:39 pm
Postitas Alex
Kas Uazil on see jämefilter vajalik võib rahuliku südamega selle vahelt välja visata?Enne karpat sai peenfilter paigaldatud.

Postitatud: N Dets 03, 2009 9:36 pm
Postitas hans
kui paak on eelnevalt korralikult puhastatud,siis võid selle jämefiltri sealt minema visata.

Postitatud: N Dets 03, 2009 10:04 pm
Postitas Alex
hans kirjutas:kui paak on eelnevalt korralikult puhastatud,siis võid selle jämefiltri sealt minema visata.
paagid juba 6 a maas ja tagasi lähevad "lakutuina"Milleks see sinna kunagi üldse pandi?ja kas mädanenud metallist küttetoru(ca60 cm )võib rahulikult asendada kummivoolikuga?

p.s.peale 6 a. seismist kui täna filtri maha võtsin, tuli sealt ohtralt oranzikat löga....

Postitatud: N Dets 03, 2009 10:55 pm
Postitas hans
meil oli ka buss seisnud mingi 5 aastat.sai samamoodi paak maha võetud ja puhastatud.jämefilter oli 3/4 roostet ja läga täis.viskasime selle minema ja küttetoru,mis oli roostetanud ning murdus pooleks asendasime voolikuga.originaalis on tal peenfilter peale pumpa.teise filtri peaks panema enne pumpa.arvatavasti oli on tal jämefilter enne pumpa sellepärast,et sodi ei satuks pumba membraanide ja klappide vahele.

Postitatud: K Dets 09, 2009 3:20 pm
Postitas Aare
Osadel pumpadel on sisendis toru sees täiendav sõel. See pisike sõel on mulle hulgaliselt peavalu põhjustanud.
Sureb mootor välja ja kõik sümptomid näitavad, et pump ei funka. Esmane oletus, et pumba klapid on välja veninud ja sooja mootori puhul ei jaksa enam tööd teha. Jahutad siis külma veega pumpa ja saad mõne kilomeetri jälle edasi kuni kordad jahutus protsessi uuesti. Koju jõudes vahetad "vigase pumba" välja.
Sõela avstasin muide täitsa juhuslikult kui võtsin ühe vana "vigase pumba"
algosadeks. Ja siis olid kõik oleksid kohal. Kui mitmel võistlusel oleks tulemus olnud parem või lausa poodiumi kohtki käega katsutav kui oleks pumba sisemise anatoomiaga ennem tutvust teinud.
Nüüd on 1 tavaline bensufiler peale paaki ja enne pumpa. Pumba sõela ja jäme filtri abi enam ei kasuta. Originaal peenfilter on asendatud tavalise bensufiltriga. Tänu oma läbipaistavale korpusele on hea jälgida kaugele bens jõuab ja kas filtrit on vaja vahetada.

Postitatud: K Dets 09, 2009 11:10 pm
Postitas Alex
Kiire küsimus veel:kas enne pumpa võib tavalise nn.paberfiltri panna või peaks miski võrgutaoline olema?Jaksab pump suvalisest filtrist läbi imeda?Ise vaatasin mingeid 30 eeguseid, läbipaistvaid diislile mõeldud võrkfiltreid aga pole veel ostnud.

Postitatud: N Dets 10, 2009 9:39 am
Postitas Aare
Minul on enne pumpa tavaline bensiinile mõeldud "paber filter". 200 liitrit bensu kannatab sealt läbi lasta siis vahetan. Filtri värvus muutub pruunikaks ja mingi olluse tükikesi olen ka leidnud.
Muide paagiks on plastikpaak mis on nüüdseks peal olnud 6a., torudeks on vask- ja kummi torud. Nii, et paagi ja torude seintest ei tohiks bensu hulka midagi lisanduda. Tankinud olen ka ainult tankla püstolist.

Postitatud: N Dets 10, 2009 11:11 am
Postitas weix2
Aare kirjutas:Osadel pumpadel on sisendis toru sees täiendav sõel. See pisike sõel on mulle hulgaliselt peavalu põhjustanud.
Sureb mootor välja ja kõik sümptomid näitavad, et pump ei funka. Esmane oletus, et pumba klapid on välja veninud ja sooja mootori puhul ei jaksa enam tööd teha. Jahutad siis külma veega pumpa ja saad mõne kilomeetri jälle edasi kuni kordad jahutus protsessi uuesti. Koju jõudes vahetad "vigase pumba" välja.
Sõela avstasin muide täitsa juhuslikult kui võtsin ühe vana "vigase pumba"
algosadeks. Ja siis olid kõik oleksid kohal. Kui mitmel võistlusel oleks tulemus olnud parem või lausa poodiumi kohtki käega katsutav kui oleks pumba sisemise anatoomiaga ennem tutvust teinud.
Nüüd on 1 tavaline bensufiler peale paaki ja enne pumpa. Pumba sõela ja jäme filtri abi enam ei kasuta. Originaal peenfilter on asendatud tavalise bensufiltriga. Tänu oma läbipaistavale korpusele on hea jälgida kaugele bens jõuab ja kas filtrit on vaja vahetada.
Tuttav tekst justkui välja leigatud meie selle aastasest kukepea peatükist :)
"Anatoomia" on vajalik õppeaine :D