1. leht 3-st
YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)
Postitatud: R Apr 18, 2008 9:33 am
Postitas 4x4garage
Seda autot peame siis 40 päeva pärast Laadogal teenindama
http://www.zone.ee/ragulka/cam/video.avi
(video suurus 23MB ja kvaliteet pole just DVD vääriline).
Postitatud: N Apr 24, 2008 10:46 pm
Postitas TR Pjätt
Oeh jälle Niva

Aga mis seal ikka, tuleb vähemalt lõbus sõit.
Postitatud: R Apr 25, 2008 7:25 pm
Postitas Rax888
Ei tea mis viga -hääl on aga pilti ei ole!

Postitatud: E Apr 28, 2008 12:04 pm
Postitas MM
Rax888 kirjutas:Ei tea mis viga -hääl on aga pilti ei ole!

Formaadiks .avi ja kui MS WMP-ga vaadata üritad siis nii on. Abiks DivX dekooder või DivX player.
Postitatud: T Mai 27, 2008 4:26 pm
Postitas erik
Peab ära mainima, et videos nähtav ei näita absoluutselt, kui tõsine auto see reaalelus välja paistab. Ehk kindlasti on tegemist väga konkurentsivõimelise autoga. Madal ja kerge.
Jõudu
Postitatud: N Juun 12, 2008 7:20 pm
Postitas jackass
lähipäevil on ilmumas väike video kokkuvõte Laadoga sõidust ja sealt siis võib ka näha milleks see auto võimeline on/oli

Postitatud: R Juun 13, 2008 9:31 am
Postitas Veiko
Mis siis mootoriga juhtus? Ja kuidas muidu katsetused läksid?
Veiko
Postitatud: R Juun 13, 2008 1:14 pm
Postitas eero I
Veiko kirjutas:Mis siis mootoriga juhtus? Ja kuidas muidu katsetused läksid?
Veiko
Mootoriga ei juhtunud väga midagi kui välja arvata minnes mootori minimaalse õlirõhu täielikku kadumist eelviimasel katsel.Aga kuna sõit lõppeb laagriga,siis otsustasime,läks trumm mingu pulgad kah.Seejärel asusime 160km pikkusele ülesõidule,mille tulemusena lisaks trummipoistele mootoris tulid sinna ka sepapoisid ning viimanegi õli oli lahkunud läbi esisimmeri.Seejuures tahaks tänada oma kaitseingleid.kes iganes nad ka ei ole,sest peale kõiksuguseid piiksutamisi finišites vedas auto välja oma telklaagrini,mis oli tiba kaugemal suurest laagrist.Kaitseinglid võisid olla ka Viido ja Vahur,kelle käest sai kõiksugu mootoriõli lisandeid.Esialgene diagnoos on see,et kepsud jäid tuppa, rohkemat ei tea veel.
Kogu autoga võib vist rahule jääda.Loomulikul on uusi mõtteid,aga need ilmselt jäävad minu poolt realiseerimata.
Et siin kirjutatut vähegi teemale lähemale saada,peaks vist lisama midagi konkreetsemat;
1.mootori võimsuse ja (auto)kaalu suhe olid minu jaoks täiesti piisavad, muidugi pean mainima,et puudub V8 kogemus,kui välja jätta järgi vedamise kogemus.
2.auto kaalu suhtes võiks viriseda,aga milleks,kui ainus lahendus on uus auto(toruraamil)
3.vedrustus ja amordid sõidu algul olid pisut vedelad,aga peale tuunimist (taha sai lisatud 0,5 ZAZ-i vedru kummalegi poole teiste vedrude sisse) sai juba metsateedel kah vähe kiiremini kulgeda.Nüüd tuleks lihtsalt põlve otsas tehtu korralikult ära teha ning kasutatud LR RR vedrud ja amordid asendada uutega
4.sildade liikuvusega võib jääda rahule
AGA ALATI SAAB PAREMINI
antud postitus sobiks Ladoga teema alla ilmselt paremini.
Postitatud: R Juun 13, 2008 6:52 pm
Postitas erik
Tublid. Kui kone kokku saad, siis tee talle Xado kuur, usun et aitab ja kaitseb selliste jamade eest..
Postitatud: R Juun 13, 2008 11:37 pm
Postitas Movistar
erik kirjutas:Tublid. Kui kone kokku saad, siis tee talle Xado kuur, usun et aitab ja kaitseb selliste jamade eest..
Kus see paljuräägitud imevahend xado saadaval on ja mis maksab?
Postitatud: R Juun 13, 2008 11:43 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:erik kirjutas:Tublid. Kui kone kokku saad, siis tee talle Xado kuur, usun et aitab ja kaitseb selliste jamade eest..
Kus see paljuräägitud imevahend xado saadaval on ja mis maksab?
http://www.xado.ee/
Postitatud: N Juun 19, 2008 1:15 am
Postitas eero I
nüüd lõpuks ka kaalul käidud,ees 990kg,taga900kg.
Sellest tulenevalt küsimus Veikole kes kogu kaaluga pani 10kg mööda,võib lugeda 100%tabamuseks.Kui palju kaaluvõitu tuleb raami rettsimisest "Luige" stiilis,seda kõike ilmselt auto ressursi arvelt.
Oleks vaja leida auto küljest mõtetud 50-100kg.30kg pole ilmselt probleemi,sai kohe sisse planeeritud et hiljem oleks tore välja lõigata

Postitatud: N Juun 19, 2008 11:37 am
Postitas erik
Mina ütlesin ka, et natuke alla kahe tonni

Postitatud: N Juun 19, 2008 2:33 pm
Postitas eero I
Sina oled ka tubli.
Ehk ütled siis sina ka palju lühikese patroli raami sisekülje hõredamaks lõikamine kaalu vähendab,on sellel mõtet.Rõõmuga kingiks kogu raami kellegile aga liiga mahukas töö ehk 5a.pärast.
Ise arvan et 1/4kaalust mis tuleks 100-140kg-st ja oleks seega25-35kg.
Arvestades asjaolu et mootor ja kastid tulevad nagunii maha tasuks sellega tegeleda,või ma eksin.Lisaks muidugi veel mõned ristilatid mis sai käepärast olevatest materjalidest tehtud,kuuluvad vahetamisele.
Kuna üleval on turvapuur 6punkti kinnitusega siis loodan et kogu auto jäikust peaks piisama.
Lisaks veel et mina ka arvasin et alla 2T aga et 1500kg tuli 1900kg on paha lugu.Peab tunnistama et ehituse lõppjärgus hakkas kustuma ka minu optimism.
Postitatud: N Juun 19, 2008 3:31 pm
Postitas Veiko
Mul ei olnud sel korral kui ma käisin kahjuks süübida nii asjasse aga kindlasti on teil seal kohti mida natuke kergendada.
Kui sinna kanti satun eks siis vaatame korralikult kuidas kergendus kuuri läbi viia.
Veiko