1. leht 2-st

Nissanil jõud kadunud :(

Postitatud: N Apr 24, 2008 10:18 am
Postitas Terrano2
Minu Nissan Terrano 2-hel (2,7td intelcooler 89a) kadus sõidu ajal järsku jõud ära.Hakkas kollane mootori tuli salongis põlema. Tühikäik on täiesti korras ja käivitub endiselt suurepäraselt, kuid pöörete tõusmisel 1800-ni on jõud kadunud. Meelitan pedaaliga (rohkem vajutades kaob vähemaks, järgi andes tuleb pisut juurde) ja saan pöörded 2200-ni, kus rakendub turbo, jõudu tuleb juurde, pedaali peab tagasi laskma, kuid ikkagi pöördeid üle 2500 ei saa. Auto kiirust ma üle 60 ei saa. Vabakäigul saab pöörded 4000-ni ära küll, kuid pöörded tõusevad suht aeglaselt.Suitsu ka ei tule.Oskab keegi nõu anda kust millega alustama peaks.

Postitatud: N Apr 24, 2008 10:47 am
Postitas vai
mul oli miskit sama jama eelmise Pajeroga 2,5TD
Viga oli turbos, tellisin uue ja jälle pelas.
Vaata üle kas turbo jahutus ei leki (mis jahutus sul on?) ,võta turbosse minev loff maha ja proovi käega kas turbos süda logiseb või muu?

Postitatud: N Apr 24, 2008 12:09 pm
Postitas Terrano2
vai kirjutas:mul oli miskit sama jama eelmise Pajeroga 2,5TD
Viga oli turbos, tellisin uue ja jälle pelas.
Vaata üle kas turbo jahutus ei leki (mis jahutus sul on?) ,võta turbosse minev loff maha ja proovi käega kas turbos süda logiseb või muu?
Turbo korras ei loksu tiivikud korras veits oli seest õline.

Postitatud: N Apr 24, 2008 1:16 pm
Postitas pakane
Kas filtreid oled vahetanud? Ise olen kogenud, (küll bensukaga), et kütuse paagi õhutus oli umbes ja paagis tekkis vaakum, sümtomid olid sarnased.

Postitatud: N Apr 24, 2008 1:54 pm
Postitas Tony
millal viimane kord kütusefiltrit vahetasid ??

Postitatud: N Apr 24, 2008 2:15 pm
Postitas Terrano2
pakane kirjutas:Kas filtreid oled vahetanud? Ise olen kogenud, (küll bensukaga), et kütuse paagi õhutus oli umbes ja paagis tekkis vaakum, sümtomid olid sarnased.
Torud puhkusin läbi ja ei midagi võtsin ka paagi korgi maha kuid tulutult.

Postitatud: N Apr 24, 2008 2:16 pm
Postitas Terrano2
Tony kirjutas:millal viimane kord kütusefiltrit vahetasid ??
Kütte filter on korralik proovisin ka otse ilma filtrita kuid ei midagi.

Postitatud: N Apr 24, 2008 3:21 pm
Postitas rommi
Ka minul masinal oli analoogne viga ja probleem oli järgmine: länkaril (4.0) on paagis kütusetoru otsas filter. Filtri sisse oli mustusest tekkinud hernetera suurune öka. Masin käivitus normaalselt, kui samuti mingitel pööretel kadus jõud või suri hoopiski välja. Filtri sees tekkinud kütusevool tõmbas selle kütusetoru ette ja pooski hinge kinni. Tühikäigul oli kõik normaalne, kohapeal kütus liikus kah normaalselt, viga ilmnes alles koormusel. Kah üks variant.

Postitatud: N Apr 24, 2008 5:11 pm
Postitas Toronto
Ka minu nissanil (Pick-up) oli sama probleem. Pumba ees on väike sõel, mis oli umbes, peale selle puhastust töötas jälle korralikult.
Aga minul tuli tagant valget suitsu( mis peaks tekkima kui kütet kätte ei saa).

Postitatud: N Apr 24, 2008 5:19 pm
Postitas Terrano2
rommi kirjutas:Ka minul masinal oli analoogne viga ja probleem oli järgmine: länkaril (4.0) on paagis kütusetoru otsas filter. Filtri sisse oli mustusest tekkinud hernetera suurune öka. Masin käivitus normaalselt, kui samuti mingitel pööretel kadus jõud või suri hoopiski välja. Filtri sees tekkinud kütusevool tõmbas selle kütusetoru ette ja pooski hinge kinni. Tühikäigul oli kõik normaalne, kohapeal kütus liikus kah normaalselt, viga ilmnes alles koormusel. Kah üks variant.
Paak sai tühjaks tehtud voolikud läbi puhastatud, lasime ka nii et võtsime paagist vooliku lahti ja tühjaks, kuni auto suri välja pumpasime kütte üles panime uuesti käima aga muutusteta.

Postitatud: N Apr 24, 2008 5:23 pm
Postitas Terrano2
Toronto kirjutas:Ka minu nissanil (Pick-up) oli sama probleem. Pumba ees on väike sõel, mis oli umbes, peale selle puhastust töötas jälle korralikult.
Aga minul tuli tagant valget suitsu( mis peaks tekkima kui kütet kätte ei saa).
Kontrollisin seda filtritki kuid ei miskit, filter oli ilus puhas ilma sodita ja muude kõrvalnähtudeta.

Postitatud: N Apr 24, 2008 5:48 pm
Postitas margus61
Mul on kirjeldatud sümptomeid andnud peetis või ühenduse probleemidega õhulugeja kahel erineval turbodiislil 90ndate teisest poolest. Õhulugeja paneb pada, et õhk ei liigu ja küte keeratakse selle peale nii kinni, et peaaegu ei saanud Pärnu mnt. viaduktistki üles...

Kahjuks ma ei tea, kas sellel Terranol ka mingi elektroonika mängus on.

Postitatud: N Apr 24, 2008 5:52 pm
Postitas Terrano2
margus61 kirjutas:Mul on kirjeldatud sümptomeid andnud peetis või ühenduse probleemidega õhulugeja kahel erineval turbodiislil 90ndate teisest poolest. Õhulugeja paneb pada, et õhk ei liigu ja küte keeratakse selle peale nii kinni, et peaaegu ei saanud Pärnu mnt. viaduktistki üles...

Kahjuks ma ei tea, kas sellel Terranol ka mingi elektroonika mängus on.
Nu õhu lugeja on peal olemas aga kas seda koduste vahenditega ka kontrollida annab.

Postitatud: N Apr 24, 2008 6:59 pm
Postitas margus61
Proovi pistik lahti jätta ja proovi, kas auto minek muutub.

Mul ühel mootoril oli nii, et lugeja oli korras, aga pistik ununes lahti pärast filtri vahetust. Jõud kadus.

Teine juhtum oli selline, et lugeja pani pada - andis valet kuid usutavat infot. Kui pistik lahti teha tuli jõud tagasi (ilmselt aju võttis mingi standardrežiimi ette).

Postitatud: N Apr 24, 2008 7:42 pm
Postitas Mihkel78
Mainisid et põleb mootori tuli, ma arvan, et otsi viga anduritest!
Õhulugeja võiks olla küll se kurja juur.