1. leht 1-st
vulkaniseeritud rehvi vastupidavus
Postitatud: E Dets 27, 2004 6:21 pm
Postitas margus4x4ee
Tere,
Kummil külje peal ca 5cm pragu - on temast vulkaniseerimise teel lootust kasutatavat kummi saada või kõlbab ainult varurattaks? Kuidas vulkaniseeritud koht vastu peab ja kas ratta pärast balanssi ka saab?
margus
margus@4x4.ee
Postitatud: E Dets 27, 2004 6:39 pm
Postitas jr
Mäletad seda auku BA kummis, kui diff läks kirvele järgi ja sõitis üle oksa kummi puru? No see oli kah mingi 5cm pikk lõhe. Lapiti ära ja siiani on koos. Korra on ka kumm all olnud, jäi terveks. Muidugi ega väga deflateda enam siis kummi ei saa, nimelt ei tohi peale sellist lappimist kumm väga mängima hakata, muidu väänab lapi lahti.
Postitatud: E Dets 27, 2004 7:07 pm
Postitas margus4x4ee
Hädaabiks kõlbab ta kindlasti. Ma pean silmas just igapäevast kasutamist. Ma ikkagi ei taha teist uut kummi osta eriti
Aga kui muud üle ei jää siis tuleb seda teha.
Postitatud: E Dets 27, 2004 7:49 pm
Postitas jr
Vanal Patrolil oli 33" kumm, millel on külje peal auk, millest näpp läks läbi. Vulgiti ära ja sõitis iga päev ringi. Praegu on kumm diff'i bronco all.
Postitatud: T Dets 28, 2004 11:22 am
Postitas margus4x4ee
Andsin rehvieksperti. Eks siis pärast näeb. Spetsialistid olid suht positiivselt meelestatud.
Postitatud: R Apr 22, 2005 10:44 pm
Postitas Landy
Nüüd endal sama mure, et jõudis minu kätte üks jooks BFG rehve, mis prottmiseks võetud, aga ühel on auk külje peal. Kus ja mis raha eest vulkaniseerida saaks?
Postitatud: L Apr 23, 2005 8:04 am
Postitas margus4x4ee
Mul tegi peterburi mnt rehviekspert ja kumm sõidab siiani. Hind oli mäletamistmööda 400 kanti.
Balcos
Postitatud: L Apr 23, 2005 8:18 pm
Postitas marguss
Kunagi umbes aastal 1999 oli sama mure ja Balcost sain abi-hind oli 200 või 250 kr, täpselt pole enam meeles.
Postitatud: P Apr 24, 2005 12:56 pm
Postitas inseneer
paar aastat tagasi paigati kummil kolmnurkne sisselõige (küljelt) 3x4 cm maksis 250 kr ja tehti seda männikul euroovia m nimelises firmas. rehv oli praktiliselt uus ja peale seda sai veel korduvalt võistlustel seda kasutada, lõpuks sõitsin kõik neli siledaks igapäevases kasutuses