1. leht 1-st
grand cherokee 3.1 käigukasti probleem (99a).
Postitatud: P Apr 13, 2008 2:25 pm
Postitas Rauno
Tervist,
pole varem automaat kastiga masinat omanud ja mure järgmine, et kast ei taha viimasel ajal vahest käiku ülesse vahetada (just kolmandalt neljandale), et kas probleem võib olla vanas õlis ja filtris?
Teine küs. kuna enda auto juhend on hispaanja keeles, siis ei loe sealt välja palju kast õli sisaldab, oskab ehk keegi öelda palju sinna seda läheks ja mis õli.
Kolmas küs. kus asub käigukasti õlifilter ja umbkaudselt kuidas seda vahetada (kas saab ise koduste vahenditega hakkama?)
Tänud ette...
Postitatud: P Apr 13, 2008 2:51 pm
Postitas reimo
Ei tea mis kast konkreetsel isendil küljes, aga üldiselt võib see umbes filtrile viidata küll. Filter on tavaliselt kasti sees ja vahetatakse igal õlivahetusel. Kastil tuleb põhi alt ära võtta, midagi keerulist seal pole. Kui tööriistad ja vähe suurem vann vana õli väljalaskmiseks olemas on, siis saad ise vahetatud küll.
Postitatud: R Apr 18, 2008 7:49 pm
Postitas Rauno
Aga oskab ehk keegi rääkida, mis õli käigukasti valada. Esindus rääkis miskit, et tavalist autom.kasti õli ei tohi või õigemini ei olevat soovitatav, aga seda nad ei öelnud mis õli sobib, vatrasid vaid, et neile saadetakse spets õli jeebi tehasest mida ei olevat kusagil jaemüügis. Kahtlane jutt tundus.
Postitatud: R Apr 18, 2008 8:24 pm
Postitas reimo
Aga alusta ikkagi sellest, mis kast Su autol on. Siit saad VIN koodi järgi küsida:
http://www-5.jeep.com/wccsapp/universal ... category=U
Ja Chrysleri kastidele tavalist ATFi ei soovitata panna, samas, seda ikka müüakse ka mujal kui esinduses. Üks võimalus on lasta õli pädevas kohas vahetada (aga enne ikka küsi, et nad sinna tavalist DII või DIII ei pane).
Postitatud: P Apr 20, 2008 5:02 pm
Postitas kiilacas
Minul seal kasti küljes miskine kiiruseandur oli läbi. Teiselt edasi ei vahetanud. Ühe laksuga pandi uus turbiin ka. 20k eesti raha. Andur ise vististi miskine 500 eesti raha kanti.
See spetsõli pigem vahekasti teema. ATM kasti ATF+4. Miskised 7L läks vist
Postitatud: P Apr 20, 2008 6:53 pm
Postitas suzi
võib olla küll spets õli. Samuti on spets õli MB aut kastidel. Tallinnas võid pöörduda näiteks A-Osa OÜ poole, nad spetsialiseerunud aut kastide remondil. Naise A-klassi mersu kast tehti seal korda ning töö oli kiire ja täitsa ok. Seal ilmselt probleem vaba aja leidmisega, tavaliselt järjekord paar nädalat.
Postitatud: P Apr 20, 2008 10:01 pm
Postitas kiilacas
suzi kirjutas:võib olla küll spets õli. Samuti on spets õli MB aut kastidel. Tallinnas võid pöörduda näiteks A-Osa OÜ poole, nad spetsialiseerunud aut kastide remondil. Naise A-klassi mersu kast tehti seal korda ning töö oli kiire ja täitsa ok. Seal ilmselt probleem vaba aja leidmisega, tavaliselt järjekord paar nädalat.
Seda Silberi juttu ei maksa nii tõsiselt ka võtta. Mina soovitaksin pigem American Beauty´t
Postitatud: L Mai 17, 2008 7:09 pm
Postitas Rauno
Nii, mure ikka alles.
Sai siis esindusest õli ostetud, uus tihend ja filter, aga jama ikka alles - kolmas käik jääb sisse.
Külmalt sõites kõik ok, aga soojema ilmaga või pikemalt ummikutes jamades jääb kolmas käik sisse, ei vaheta alla ega ülesse, nii kaua, kui süüde korra välja keerata, seejärel laseb sõita jälle natuke ning trall hakkab uuesti pihta.
Sai ka deagnostikas käidud (mitte esinduses) ja seal öeldi, et ühtegi viga ei näita ning, et kast ja mootor ideaalses korras.
Ise hakkasin kahtlusatama kiiruse andurit, mida eelpool kõnelaja ka mainis, aga deagnostika vend väitis kindlalt, et seda viga ta oleks näinud.
Minu mõistus on nüüd koos, oskab keegi veel midagi soovitada?
Postitatud: L Mai 17, 2008 8:30 pm
Postitas reimo
Kolmas käik vähemalt vanemate jeepude kastil on märk sellest, et kast avariireziimil. Kui mingit viga ei näita, siis hakka või arvama, et viga ajus...
Postitatud: L Mai 17, 2008 8:37 pm
Postitas suzi
ei tea kas abi aga...
Naise A-klassil läks kah kast nn avariireziimi, ehk siis 3 käik sees. Samuti arvuti ei näidanud midagi. Lõpuks oli viga hüdraulika plokis, mis tuli välja vahetada. A-klassil pole plokk lahtivõetav ning remonditav, tuli vahetada kogu plokk ( 20 t krooksu). Suurematel kastidel plokid lahtivõetavad ning remonditavad. Tallinnas teeks sellist tööd A-Osa OÜ, tuuliku tänaval, proovi neile näiteks helistada ning mingit nõu saada, neil sageli tüüpvead ning hulk muid vigasid teada.
Postitatud: P Mai 18, 2008 2:23 pm
Postitas Rauno
Tänud,
homme üritan neile helistada, aga ega keegi tartus mingit norm. kohta tea kus autom. kastidega tegeltakse?
Re: grand cherokee 3.1 käigukasti probleem (99a).
Postitatud: E Veebr 23, 2015 1:55 pm
Postitas Mauks
Tere.
Ei hakka uut teemat tegema kuna siin juba juttu 99a. jeebi kastist.
Tahaks siis uurida kus võiks asuda need input ja output speed sensorid? oskab keegi kuidagi näidata?
Re: grand cherokee 3.1 käigukasti probleem (99a).
Postitatud: E Veebr 23, 2015 4:36 pm
Postitas ibra
Mauks kirjutas:Tere.
Ei hakka uut teemat tegema kuna siin juba juttu 99a. jeebi kastist.
Tahaks siis uurida kus võiks asuda need input ja output speed sensorid? oskab keegi kuidagi näidata?
