1. leht 1-st

mootori vahetus-2.5 to 4.0...

Postitatud: L Apr 12, 2008 10:58 pm
Postitas leek
mõlgutan siin mõtteid ja on tekkinud rida küsimusi.
kas 4.0 istub kasti AX-5-le ilusti otsa või vaja mingeid vahejuppe?
kas leidub kah mingit juhtmete komplekti mootori jaoks kuna arvan,et 2.5l on juhtmeid oluliselt vähem!
sillad,kardaanid ja vahekast NP207 peaksid kah vist sobima.
kas mul jäi midagi kahe silma vahele!
on keegi kokkupuutunud sihukese probleemiga???

Re: mootori vahetus-2.5 to 4.0...

Postitatud: P Apr 13, 2008 2:27 pm
Postitas Siller
leek kirjutas:mõlgutan siin mõtteid ja on tekkinud rida küsimusi.
kas 4.0 istub kasti AX-5-le ilusti otsa või vaja mingeid vahejuppe?
Selle mootori jõudu AX-5 kast küll vastu ei pea.
Tuleks vahetada ikka AX-15 vastu.

Re: mootori vahetus-2.5 to 4.0...

Postitatud: P Apr 13, 2008 3:28 pm
Postitas leek
Siller kirjutas:
leek kirjutas:mõlgutan siin mõtteid ja on tekkinud rida küsimusi.
kas 4.0 istub kasti AX-5-le ilusti otsa või vaja mingeid vahejuppe?
Selle mootori jõudu AX-5 kast küll vastu ei pea.
Tuleks vahetada ikka AX-15 vastu.
mõtlesin seda,et kas kinnituste poolest asi nagu istub.muidu mul sidur tugevdatud variant!

Postitatud: P Apr 13, 2008 3:30 pm
Postitas nohik
Vabandan juba ette, et teemat solgin, aga kas sa tahad hakata 2,5 cherot 4,0 liitriseks ehitama? Kui jah, kas siis asjal on majanduslikult mõtet. Erkoga Heinaküünist sai sel teemal kunagi räägitud ja lubas nõu ja jõuga abiks olla. Kui ta juba V8 grandi tagaveoliseks ehitas, siis saab ka mootorivahetusega hakkama. Üldiselt kui lasta selline vahetus teha, siis nn võtmed kätte variant peaks jääma kusagile 20 tuhande kanti.

madis

Postitatud: P Apr 13, 2008 3:52 pm
Postitas leek
mõte on jah selline aga kui tõsistest võistlustest osa võtma ei hakka siis äkki peaks 2.5l motost piisama!
võimalik,et saaks kah selle praeguse moto korralikult jooksma aga 75kw on ikkagi suht lahja!
keegi kunagi tegi vist isegi 2.5l motole kap.remondi aga tundub,et seda kasutajat siin foorumis ei eksisteeri.

Postitatud: P Apr 13, 2008 6:24 pm
Postitas nohik
Eelmise omaniku soovil tehti Car Services Vahuri poolt minu praegusele 2,5 Wrangleri mootorile kapitaalremont . Auto oli enne minu kätte sattumist paar aastat võistlustules, aga sellest loobuti kuna masin on tõstetud ja ei mahtunud enam TR 1 klassi ära. Väga samas ei kurda, et mootor lahja oleks. No oleme ausad, ta ei ole 4,0, aga asja ajab ära. Kui võistlema tahad hakata oleks vast mõistlikum osta kohe 4,0 chero, selle asemel, et hakata asja ümber ehitama. Mootori kinnitused peaksid muidu 4,0 ja 2,5 mootoril klappima. Kodulehe info järgi praegu Offroad Servicel selline projekt käsil, vahest saad sealt infot.

Madis

Postitatud: P Apr 13, 2008 7:14 pm
Postitas leek
kasutaja skunks oli äkki see,kes oma motot remos!

Postitatud: P Apr 13, 2008 7:29 pm
Postitas Rauno
Nii palju, kui ise olen kõiksugu mootorite vahetusest kuulunud (seal hulgas ka kasti vahetusest) on kõik kippunud minema suht kalliks.

Usun, et säästaksid närvi ja raha kohe 4.0 ostes ja pealegi peaks ju praegu 2.5-sed kallimad olema.

Postitatud: P Apr 13, 2008 8:53 pm
Postitas urmas
Komplektne mootor, mootori aju, juhtmed, AT kast, kasti aju - 22000-25000. Töö 5000-7000.
Osta 25000-ga 4,0ja vana tee juppideks. Kindel värk.

Postitatud: P Apr 13, 2008 9:02 pm
Postitas leek
asi selge-ei hakka aretama vaid jääb originaaliks asi!