1. leht 1-st

Plaan osta Cherokee 4.0

Postitatud: R Apr 11, 2008 10:18 am
Postitas KriimsilmHunt
tegemist 99.a masinaga, millel 4.0 bensukas ja väidetavalt 127kW.
Pilt
Pilt

mis on selle aasta cherokeede head ja vead(just selle mootoriga)? mida küsida, mida vaadata? mida nõuda, mida soovitada?

Hunt.K

Postitatud: R Apr 11, 2008 10:47 am
Postitas Box
Sealt platsilt ostsin hiljuti just enda oma ja silmasin ka seda isendit. Uno just kiitis, et tegemist haruldase varjandiga ja ime lisadega+ super heas korras see must.
Ülimalt sõbralikud vennad seal ja reeglina kõik autod Sveitsist ja Cherosid toovad nad iga koorem mõne.
Mis seal ikka võta mõni targem kaasa ja osta ära. Kontrolli elektri lisad ja 4wd toimimine üle.

Postitatud: L Apr 12, 2008 12:09 pm
Postitas KriimsilmHunt
mõtlesin ise ringteele kontrolli minna jeebi esindusse :D
mis kohad nendel cherodel muidu nõrgad on? tüüpvead?

Postitatud: L Apr 12, 2008 2:42 pm
Postitas kapa
a miks cherokee, miks mitte grand cherokee?

Postitatud: L Apr 12, 2008 6:11 pm
Postitas raimo
kapa kirjutas:a miks cherokee, miks mitte grand cherokee?
Mis on selle postituse mõte?
Soovitus: Ära vasta küsimusele küsimusega.

Postitatud: L Apr 12, 2008 9:37 pm
Postitas KriimsilmHunt
kapa kirjutas:a miks cherokee, miks mitte grand cherokee?



kuna antud aastakäigu Cherokee on tunduvalt ilusam, lülitatav 4WD, mis Grandil on minu teada ainult Laredol. Kui grand, siis juba 5.9l(tavaline näeb välja nagu läbi pekstud siga).
kuigi olen ka... aga jah aitähh küsimuse eest, millele vastates otsisin sama aastakäigu ja sarnase hinnaklassi masina :D mis paneb mind kahtlema Chero ostus
lubage tutvustada Jeep Grand Cherokee Limited LX 5.9 V8 177 kW
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Pilt
Pilt

mul ajas küll midagi kihelema :D

Postitatud: P Apr 13, 2008 11:57 pm
Postitas kapa
Mnjah, ka mulle meeldib antud aastakäigu cherokee rohkem kui grand. Aga kui jätta mootori võimsus ja kere sinna paika, siis mis eeliseid selle aasta cherokeel grand cherokee ees veel on?
Sry kui mõnele rumal küsimus, aga kuna ise plaanin kah sama isendit soetada, siis tahaks selgeks teha, miks selle vana kerega cherokeed edasi tehti?

Postitatud: E Apr 14, 2008 3:45 am
Postitas KriimsilmHunt
chero näeb tagasihoidlikum ja jõulisem minu jaoks.
kuna mul väga palju maanteesõitu, siis peangi tähtsaks just lülitatavat nelivedu. rahakotile igate pidi kergem sõita. :oops: kere kergem(täpselt pole uurinud kui palju) lihtsam turnida.
midagi olen kuulnud, et mingisuguse kas vahekasti või kastiga neid ei taheta(sellekohast arvamust tahaksingi siinsete meeste käest)
minul paneb auto juures see asja paika, et oleks võimalikult avarad kasutusvõimalused.
hommikul tööle, laps lasteaeda, õhtul sõpradega kusagile grüünese grillima, kuna haltura-otsad vajavad aeg-ajalt ka transporti, siis saab taha haakida saba, panna peale palju asju ja minna... pesen masina puhtaks, ülikonna selga ja naisega teatrisse. talvel maale, nelivedu sisse ja olengi kohal :D
samas saab lükata tagaistmed alla ja vedada erinevad nubinaid.
hinna, praktilisuse ja kütusekulu (keskmine 12-14) suhte poolelt kõige parem masin minu jaoks.

Postitatud: E Apr 14, 2008 8:55 am
Postitas KimmoL
KriimsilmHunt kirjutas:...mingisuguse kas vahekasti või kastiga neid ei taheta
Kui kast on CommandTrac, siis võid nelivedu kasutada ainult libedal/lahtisel pinnasel. SelecTrac võimaldab neliveoga sõidu ka pidaval pinnasel.

Postitatud: E Apr 14, 2008 8:57 am
Postitas badass
Suht vähe on seda ruumi seal autos üle igasuguste asjade jaoks(see ainult minu arvamus).
Kaaluvahe oli erinevaid registri andmeid vörreldes u 150kg Grandi kahjuks.

Postitatud: E Apr 14, 2008 9:51 am
Postitas nohik
badass kirjutas:Suht vähe on seda ruumi seal autos üle igasuguste asjade jaoks(see ainult minu arvamus).
Kaaluvahe oli erinevaid registri andmeid vörreldes u 150kg Grandi kahjuks.
Kus kohast sa selle kaaluvahe 150 kg võtsid ? Jutt käis enne 4,0 cherost ja 5,9 grandist. Kui vaadata auto 24 lehte, siis kahe masina võrdlusel http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ja http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html - saan mina kaalu vahe pea 400 kg. Ning tulles tagasi kütusekulu juurde, siis 12-14 sajale on juba 4,0 masinaga suht ekönoomne sõit, V8 sellisteks numbriteks vaevalt võimeline on. Üldiselt on siin foormis pikalt ja laialt arutatud mida peaks jälgima chero ostul, kasuta otsingut ja vaata, et sa informatsioonimürgitust ei saa.

Madis

Postitatud: E Apr 14, 2008 1:45 pm
Postitas badass
Noh, sina said selle kaaluvahe auto24 jälgides, mina aga rootsi autokuulutusi sirvides ja autonumbreid autoregistri kodulehele sisse tagudes. Seal on kaalud kirjas, ma ei usu et auto24 mingi täpsuse etalon on.
Vaatasin muidugi 5.2l mootoriga isendeid aga kuna 5.9 on sama ploki peal siis vähemalt mootor kyll palju raskem ei tohiks olla.

Postitatud: E Apr 14, 2008 2:00 pm
Postitas urmas
badass kirjutas:Noh, sina said selle kaaluvahe auto24 jälgides, mina aga rootsi autokuulutusi sirvides ja autonumbreid autoregistri kodulehele sisse tagudes. Seal on kaalud kirjas, ma ei usu et auto24 mingi täpsuse etalon on.
Vaatasin muidugi 5.2l mootoriga isendeid aga kuna 5.9 on sama ploki peal siis vähemalt mootor kyll palju raskem ei tohiks olla.
ZJ on +350kg. WJ +250 kg. Eks need numbrid on mõne % +/-ga.
Vahekast on kõigil 4.0 cherodel ühesugune - NP242.
Ostes vaatad autot nagu iga teistki linnaautot (see ta ju hetkel veel on).
Siin foorumis on tõepoolest sellest kõigest palju räägitud.