1. leht 1-st
suzuki samurai SJ413 küsimused
Postitatud: N Apr 10, 2008 9:43 pm
Postitas midiman
Olen tänasest ka suki omanik, täpsemalt 1,3 karburaator 1994 endine kasutaja uunp auto. Sain ta vahetuse käigus. Nüüd tekkinud pale 3'me päeva foorumis surfamist paar küsimust.
1. Kust osta kõige tavalisemaid asju nagu filtrid, klotsid? Kas Taket üldse pakub?
2. Kas sellel mootoril on radika ventikas visco siduriga?
3. Mootor hirmsasti siniselt suitseb, seda tean et karpat vaja regullida, aga kas vaja oleks midagi ka veel üle vaadata? (auto seisnud)
4. Kust osta hobivintsi tglt selline lühend võimalik et ei meeldi pooltele, aga ei taha mingit eriti võimast kuna ei hakka võistlema tahaks lihtsalt metsas natukene pulli teha. Veel olen lugenud tungist või miskist sarnasest asjast mis on tunduvalt kõrgem kui tavaline, kust seda saab ja kas on mõtet soetada enne vintsi.
5. Plaan soetada ahvirauad, ette kas vajalik paigaldada koos vintsiga või siis võimalik, et algul ahvirauad ja siis alles vints hiljem?
6. Tahhokas ei tööta, see pidi olema tüüpviga, aga kust vea otsimist alustada?
7. Tagumise ukse(luugi) käepide murdunud, kas on võimalik kuidagi parandada lihtsamate meetoditega või tuleb osta lammarist?
Vabandan, et niipalju küsimusi, aga plaan ette võtta suuremat sorti remont ennem kui sõitma hakkan temaga.
Postitatud: N Apr 10, 2008 10:02 pm
Postitas Landy
7. Tagumise ukse(luugi) käepide murdunud, kas on võimalik kuidagi parandada lihtsamate meetoditega või tuleb osta lammarist?
Shrekimehed läksid kergema vastupanu teed ja tegid ise LADA ukse käepidemest. Pruugitult ei maksa see üldse midagi ja uuest peast natuke.
http://4x4shrek.pri.ee/galerii/2008/Suz ... ges/53.jpg
Postitatud: N Apr 10, 2008 10:03 pm
Postitas midiman
lada oma vast peaks isegi vastu kuna see metallist! peab mõttesse võtma!
Postitatud: N Apr 10, 2008 10:33 pm
Postitas tarmo
Ma arvan, et mul see käepide võib isegi üle olla, sest luuk on meil praktiliselt kinni "naelutatud" (tagavintsi tõttu). Aga võibolla mängib ta seal luugi kinnihoidmisel olulist rolli, sellisel juhul ära ei anna. Pean üle vaatama.
Postitatud: N Apr 10, 2008 10:36 pm
Postitas midiman
tarmo kirjutas:Ma arvan, et mul see käepide võib isegi üle olla, sest luuk on meil praktiliselt kinni "naelutatud" (tagavintsi tõttu). Aga võibolla mängib ta seal luugi kinnihoidmisel olulist rolli, sellisel juhul ära ei anna. Pean üle vaatama.
Luugi kinnihoidmisel ta rolli ei mängi, juba päeval sai lahti katkutud ja uuritud.
Re: suzuki samurai SJ413 küsimused
Postitatud: R Apr 11, 2008 7:55 am
Postitas Shrek4x4
midiman kirjutas:Olen tänasest ka suki omanik, täpsemalt 1,3 karburaator 1994 endine kasutaja uunp auto. Sain ta vahetuse käigus. Nüüd tekkinud pale 3'me päeva foorumis surfamist paar küsimust.
1. Kust osta kõige tavalisemaid asju nagu filtrid, klotsid? Kas Taket üldse pakub?
2. Kas sellel mootoril on radika ventikas visco siduriga?
3. Mootor hirmsasti siniselt suitseb, seda tean et karpat vaja regullida, aga kas vaja oleks midagi ka veel üle vaadata? (auto seisnud)
4. Kust osta hobivintsi tglt selline lühend võimalik et ei meeldi pooltele, aga ei taha mingit eriti võimast kuna ei hakka võistlema tahaks lihtsalt metsas natukene pulli teha. Veel olen lugenud tungist või miskist sarnasest asjast mis on tunduvalt kõrgem kui tavaline, kust seda saab ja kas on mõtet soetada enne vintsi.
5. Plaan soetada ahvirauad, ette kas vajalik paigaldada koos vintsiga või siis võimalik, et algul ahvirauad ja siis alles vints hiljem?
6. Tahhokas ei tööta, see pidi olema tüüpviga, aga kust vea otsimist alustada?
7. Tagumise ukse(luugi) käepide murdunud, kas on võimalik kuidagi parandada lihtsamate meetoditega või tuleb osta lammarist?
Vabandan, et niipalju küsimusi, aga plaan ette võtta suuremat sorti remont ennem kui sõitma hakkan temaga.
1.Jah taket pakub.
2.Ventikas on siduriga.
3.Rõngad kulund või kinni.
4.
http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
Postitatud: L Apr 12, 2008 8:57 pm
Postitas midiman
Sai vähe autoga liigutud ehk kontorist sai koduõuele sõidetud, suitses siniselt nagu vana mees. Hoovi peal sai õlitatud kõikki karburaatori liikuvaid osasid mulipurpose õliga ja sinine kadus ära, kuid nüüd peale nende kõikkide liikuvate osade liigutamist ajab tagant välja rõvedalt valget suitsu. Sõidu ajal veel halbu ülaltusi kõrgemal kiirusel 60, 70 on tunne nigu sõidaks vana ikarus bussiga midagi rõvedalt undab gaasi andes. Küsimus siis selline kas selliste nähtudega tohiks autoga üldse liikuda või soovitav otse garaazi asjatundjate kätte?
Postitatud: L Apr 12, 2008 9:14 pm
Postitas rommi
Valge suits viitab ilmselgelt järele andnud kaanetihendile. Ilmselt enne olid lihtsalt rõngad kinni. Alustaks nt survete mõõtmisest. Kas undamine tuleb mootorist või tundub pigem kastist? Algatuseks vahetaks kindlasti ka õlid ära: käigukast, vahekast, esi- ja tagasild.
Ma arvan, et mootori puhul on lihtsam otsida mõni tegija kes asja kenasti üle vaatab ja vastavad tööd teeb. Samurai plokikaane tihendi vahetus pole väga keeruline.
Postitatud: L Apr 12, 2008 9:32 pm
Postitas midiman
pigem kuskilt põhja alt , 1 ja 2 käiguga undamist ei ole altes 3 käigust hakkab gaasi andes.