1. leht 1-st
Pajero genevusser td
Postitatud: P Dets 26, 2004 4:46 pm
Postitas Uko
Kuna pingeregulaator lõpetas oma tegevuse läksin varuosakauplusi kammima.Selgus et sellist asja pole nagu olemaski.Geneka peal alles ainult pooled numbrid tähed A2T24 ....lõpp puudub,MD0513....lõpp puudu. Kas keegi oskab täiendada.Ilmselt on genekas vale sorti kuigi mingi mitsu diisli oma.Või mis on diisli õige geneka tähis? Ühe akuga varjant.
Re: Pajero genevusser td
Postitatud: P Dets 26, 2004 4:59 pm
Postitas Maasturid
Uko kirjutas:Kuna pingeregulaator lõpetas oma tegevuse läksin varuosakauplusi kammima.Selgus et sellist asja pole nagu olemaski.Geneka peal alles ainult pooled numbrid tähed A2T24 ....lõpp puudub,MD0513....lõpp puudu. Kas keegi oskab täiendada.Ilmselt on genekas vale sorti kuigi mingi mitsu diisli oma.Või mis on diisli õige geneka tähis? Ühe akuga varjant.
Kui sul peal ikka Mitsu genekas siis leiab sellele ka uue pingeregulaatori.
Mis aasta masin ja milline pistik?
www.maasturid.ee
Postitatud: P Dets 26, 2004 5:13 pm
Postitas Uko
Jama ongi selles et auto on olnud algselt 2,6 bensiin kuid mootor on vahetatud vist saksas diisli vastu.Klemme on kolm,mutriga ots laeb akut nagu paistab.Teine on kahene pistik millest näidatakse armatuuris laadimise tulukest.Regulaatoril veel sellised numbrid 01671 ja S1406
Postitatud: P Dets 26, 2004 7:50 pm
Postitas Maasturid
Uko kirjutas:Jama ongi selles et auto on olnud algselt 2,6 bensiin kuid mootor on vahetatud vist saksas diisli vastu.Klemme on kolm,mutriga ots laeb akut nagu paistab.Teine on kahene pistik millest näidatakse armatuuris laadimise tulukest.Regulaatoril veel sellised numbrid 01671 ja S1406
Vaatan homme mis numbrid mul seal on.
Kas pistik on kõrvuti (II) või risti (T) asetsevate klemmidega?
Postitatud: P Dets 26, 2004 8:27 pm
Postitas Külaline
Pistik on risti .suurtänu et võtad vaevaks asja uurida.
Postitatud: E Dets 27, 2004 10:03 am
Postitas Maasturid
Anonymous kirjutas:Pistik on risti .suurtänu et võtad vaevaks asja uurida.
Minul on küll hoopis teised numbrid sellel uuel Mitsu p.regulaatoril.
Ei leidnud ka ühtegi vana,et sealt pealt vaadata. Mõnikord ongi B-kat.
osadel originaalidest erinevad numbrid.
Maksab 400-
Kas oled kindel,et p.regulaatori probleem,tavaliselt kõrbeb Mitsul dioodipolkk?
Seda aga 3 eri varianti.Kõige lihtsam eristada kinnitusaukude vahe järgi.
Hinnad umbes 600-700-
www.maasturid.ee
Postitatud: E Dets 27, 2004 3:44 pm
Postitas Uko
Ilmselt on mingi vana CALANTI gene.Mitsu genekas peaks olema 9Y22.Kui palju kasutatud genevusser maksab?Peab vist järele tulema sellele.
Postitatud: E Dets 27, 2004 5:07 pm
Postitas Maasturid
Uko kirjutas:Ilmselt on mingi vana CALANTI gene.Mitsu genekas peaks olema 9Y22.Kui palju kasutatud genevusser maksab?Peab vist järele tulema sellele.
Kui oled p.regulaatori veas kindel siis minu poolt pakutav sobib ka selle Galanti omale.
Generaator millele pandud uus dioodiplokk ja on stenditud, maksab 1500-
Toomas 51 32 551
www.dieselservice.ee
Postitatud: E Dets 27, 2004 5:54 pm
Postitas jr
Stenditud asja eest ok hind. Kuigi 6 õlle jagu võib alati tingida

Postitatud: E Dets 27, 2004 6:16 pm
Postitas Uko
PR on tuksis jah sest praegu sättisin sinna sigulli harjad ja kere külge kruvisin sigulli PR-i. Nüüd peaks natuke täpsustama selle GALANDI regulaatori väljanägemist või generaatorit ennast.Nimelt minu omal on vaakum kruvitud tuugalt vastu gene tagumist otsa.Täna nägin ühte millel on vaakumi ja gene vahel väike vahe,võll või võlli pesa paistab sealt ära . PR on koos harjadega ja suhteliselt kompaktne asi.Ei oska praegu paremini kirjeldada,ehk oli abi.
Postitatud: E Dets 27, 2004 8:18 pm
Postitas Maasturid
Uko kirjutas:PR on tuksis jah sest praegu sättisin sinna sigulli harjad ja kere külge kruvisin sigulli PR-i. Nüüd peaks natuke täpsustama selle GALANDI regulaatori väljanägemist või generaatorit ennast.Nimelt minu omal on vaakum kruvitud tuugalt vastu gene tagumist otsa.Täna nägin ühte millel on vaakumi ja gene vahel väike vahe,võll või võlli pesa paistab sealt ära . PR on koos harjadega ja suhteliselt kompaktne asi.Ei oska praegu paremini kirjeldada,ehk oli abi.
Olen sellist mudelit näinud.See on tõesti väga vana mudel.
P.regulaator peaks sellegipoolest sobima.
Postitatud: L Jaan 29, 2005 1:10 pm
Postitas nanuk
olen ka Pajero2.3TD aastast 86 omanik.pika kerega mittestandart.tüdinesin nende genekate ja vaakumpumpade lappimisest ja investeerimistest nendesse.läksin lihtsamat lahendusteed.tegin lisakronsa roolivöimu pumba kronsa külge ja ponin fordi(sierra)vaakumpumba sinna külge(sobib ka volvo 345 diisli oma),sellega pidurid paranesid tunduvalt jasamas lahendasin ka gene probleemi.seal seisab ka sierra gene.hea odav ja töökindel.vabadus on saavutatud ,pane milline gene tahes kui kinnitus on ligijähedane
Postitatud: P Veebr 13, 2005 11:45 pm
Postitas Uko
Kas pidurivõim läks kergemaks?Tegelt sättisin omale ka teise gene sinna roolivõimu vahele,toimib küll.Kuid kuna mulle sellised aretused üldiselt ei meeldi siis ei tundu see asi päris õige olevat,aga mis teha!