1. leht 1-st

Keretõste

Postitatud: P Mär 30, 2008 1:13 pm
Postitas väike-niva
sai siis oma 90a.lühikesele Pajerole tehtud tehnika poolepealt totaalne uuenduskuur ja tekkis soov ka kere veidi kergitada(33"rehv käib eest tugevalt koopasse ja torsoonid on põhja keeratud).
Ühesõnaga kas peale pukside ,mis on kere ja raami vahel tuleb veel midagi ümber modida(plaan olipanna 4cm puksid),kui jah siis äkki keegi viitsib lähemalt seletada kuidas peaks alustama ja mismoodi see asi täpselt käib.
Ette tänades Martin.

Postitatud: P Mär 30, 2008 6:37 pm
Postitas Patermaa
5+ teema mul ka sisu väljas juba ja keretööd käimas, hakkas ka tõste päevakorda tulema.

tre

Postitatud: E Mär 31, 2008 12:01 am
Postitas Kristjan 4x4
Kere tõstmisel ei tohiks peale paagi sissevoolu toru mid hullu olla, too jääb vist nata lühikeseks muu kõik kohapeal moditav meil ka 5cm kere tõstetud ja torsoon põhjas!! Selle torsooniga selline lugu et kui põhja keerata siis hakkab tekkima märgatav pooltelje kadu, see muidugi võstlustingimustes 33 rehv ja 110 kw-ga peab tagasi hoidma kõval pinnasel :driving

Postitatud: N Apr 03, 2008 9:48 am
Postitas jazz777
Käsipiduritrossid võivad pisut lühikeseks jääda, jäävad kohe kindlasti, kui ka vedrud tagasillal vertikaalteljel ringi paigutada (tõsta silla peale noh).
Pikemad poldid kere kinnitõmbamiseks loomulikult, vanade kättesaamine on kohati raskendatud, pead põrandasse paar "väikest" auku tegema.
Rohkem nagu probleeme ei mäleta

Postitatud: N Apr 03, 2008 11:29 am
Postitas rommi
1) Kütusepaagi toru kipub ka lühikeseks jääma tavaliselt.
2) Mootor liigub kere suhtes allapoole ja paljudel autodel on õhufilter mootori küljes (või snorkel läbi tiiva) sellega peab ka arvestama.
3) Käiguhoovastiku põrandast läbiviik ilmselt vajab ka tähelepanu.
4) Roolivarrast on vaja pikemaks lasta.

Postitatud: R Apr 04, 2008 9:12 pm
Postitas väike-niva
tänaseks siis nüüd keretõste valmis 8)
kergitasime autot 7cm(ühesõnaga kui tõstmiseks läks siis korralikult 8) )
Nagu juba esimeses postituses rääkisin sai autole tehtud korralik teh.hoole,sealhulgas sai vahetatud ka kõik bensiini kui ka piduritorud ps.meie arvestuste kohaselt olekski need asjad tõstet segama jäänud(jätsime meelega pikemad)
Ühesõnaga meie autol tõste tehtud ja ümber "modima"ei pidanud mitte midagi.
Parimat ja tänud kõnelejaile :cheers

Postitatud: P Apr 06, 2008 9:38 am
Postitas Stern
http://www.pajero4x4.ru/chairman/Pajero_II_5.doc
Sellel lehel päris hästi näidatud mida teha vaja.

Postitatud: P Apr 06, 2008 10:42 am
Postitas Patermaa
Mis te vahele panite siis, kas litreid? Või treisite ise mingiid asjad. Ühesõnaga kust mdia hea hinnaga saab.

Postitatud: P Apr 06, 2008 2:17 pm
Postitas väike-niva
vahele panime hoki litrid-need väiksemad ca 20eeki tk ja panime neid igalepoole kolm.puurisime augud läbi ja tugevdatud poldid sisse.
Ps.eelmises postis hõiskasin liiga vara,krt käsipiduri trossid jäid ikkagi lühikeseks :oops:

Postitatud: E Apr 14, 2008 4:48 pm
Postitas jazz777
väike-niva kirjutas:vahele panime hoki litrid-need väiksemad ca 20eeki tk ja panime neid igalepoole kolm.puurisime augud läbi ja tugevdatud poldid sisse.
Ps.eelmises postis hõiskasin liiga vara,krt käsipiduri trossid jäid ikkagi lühikeseks :oops:
Hehee :D Ja mis ma ütlesin :wink: Esmapilgul tundus kõik tõenäoliselt kena, aga kui vedru paar korda õõtsat teeb, hakkab pidurdama 8)
Ja nii need klotsid kuluvad...