1. leht 2-st

Coiloverite teema

Postitatud: N Mär 27, 2008 10:35 am
Postitas Urvo
Lugedes HMM'i viimast kommentaari sildade teemal, tekkis mul küsimus, et miks just AINULT coilover ja mogi sild?

Nii palju kui ma lugenud olen siis Eriku arvamus on, et coilover ei tööta meie metsades, kuna igasugune sitt ja pask sööb nad ära. Samas Ladogal päris mitmetel masinatel olid need kasutusel ja on tulemas ka HMMile vist. Ehk Rein või Egert viitsib põhjendada, et kust selline idee tekkis?

Vaadates USAs coiloverite hindu, siis ei olegi nad enam nii müstiliselt kallid.

Urvo@valmistub garaaži minema, et markoga vähe ideid paberile panna :roll:

Postitatud: N Mär 27, 2008 1:56 pm
Postitas hmm
Coiloverid said valitud ehituse lihtsust ja selgust arvestades. Üks kinnitus sillal, üks raami küljes. Ei mingeid eraldi kinnitusi vedrudele. Boonusena suur reguleerimisvõimalus ja pikk sillakäik. Ei kujuta ette 18" käiguga keerdvedru ilma coiloverita.
Vastupidavus? Kogemused ju puuduvad. Aga miks peaks korralik coilover olema vähem vastupidav korralikust amordist. Kinnitused tuleb loomulikult viisakad teha.

Mogi sild selle pärast, et kui juba sellist projekti ehitama hakata siis meie metsadesse sobib reduktor ja Volvo jääb sellise võimsuse (500hp) jaoks lahjaks

Postitatud: N Mär 27, 2008 6:48 pm
Postitas erik
Ma pole öelnud :lol: et coil ei kestaks, vaid et tõenäosus, et midagi coiliga juhtub
on minu arvates suurem ja kui midagi juhtus, siis varuosade saadavus otsustab kas järgmisele võistlusele jõutakse või mitte (järgmisest katsest rääkimata). Ise oleks kohe coilid pannud, kui oleks raha auto ehitamisel rohkem olnud, nüüd enam coile väga ei igatse, kuna vedrustus on normaalselt toimima saadud.

Postitatud: N Mär 27, 2008 9:17 pm
Postitas Xim
Kuskilt on silma jäänud, et quardraceritel kasutatakse coiloverite kaitseks mustuse ja sodi eest presendist kotti. Miks mitte metsakollildel sama lahendust kasutada vedrustuse pikema eluea nimel.

Postitatud: N Mär 27, 2008 10:16 pm
Postitas 777
Coiloveri eelised:
1) Kompaktsus
2) Pika käigu tagamiseks saab kasutada mitut vedru järjestikku
3) Võimalus kombineerida muutuvat jäikuskarakteristikut

Postitatud: N Apr 03, 2008 8:42 pm
Postitas landmb
Ega keegi lähiajal coilovereid ostma/tellima hakka, oleks ka huvi.

Postitatud: P Apr 13, 2008 1:48 am
Postitas Oliver
Sõltub. Mis on lähiaeg? Meilgi plaanis

Postitatud: P Apr 13, 2008 11:38 am
Postitas landmb
Mida varem seda parem, kuid enne peab vist auto täpselt ära kaaluma ja selgeks tegema voimaliku sillakäigu pikkuse jne, ehk siis paari nädala pärast.

Postitatud: P Apr 13, 2008 4:27 pm
Postitas erik
Olete juba mingi tootja ka välja valinud? 50-50 oleks ka huviline....

Postitatud: P Apr 13, 2008 4:48 pm
Postitas hmm
Kaalumine on rohkem nagu vedrude teema, need ei käi coiloveritega koos ja nende valimine eriti kui kasutada koos erneva jäikusega vaedusid on üka omaette pikk teema.

Postitatud: P Apr 13, 2008 5:24 pm
Postitas erik
Aga visake mingi link firmast kes teeb coilidele vedrusid, ma siin olen kahevahel kas teha ise coil, kui leiaks sobiva vedru, või siis täiskomplekt, viimasel on muidugi see raha maitse juures.

Postitatud: P Apr 13, 2008 6:21 pm
Postitas hmm
Ise valisin siit:http://eibach.com/eibach/img/ers-catalog-2004.pdf
Offrroad vedrud on kõik puha USA värk. Euroopa Eibach ei ole nendest kuulnudki

Postitatud: P Apr 13, 2008 6:48 pm
Postitas MahviaDeTyrk
OT küll aga huvitav kuda peaks meie tingimustes siuksesse kraami suhtuma http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... index.html :roll:

Postitatud: P Apr 13, 2008 7:47 pm
Postitas hmm
Täidsa pädevad asjakesed. Viimaste aaśtatega on air-shox kõvasti arenenud. Veel kaks aastat tagasi polnud selliseid air-shhox´e saada mis meie võistlusautode kaalu kannataksid. Nüüd turul olemas. Kes tahab kaalus võita soovitan kindlasti proovida. Coilover+vedru on kindlasti raskem komplekt.

Postitatud: E Apr 14, 2008 3:00 pm
Postitas rommi
hmm kirjutas:Täidsa pädevad asjakesed. Viimaste aaśtatega on air-shox kõvasti arenenud. Veel kaks aastat tagasi polnud selliseid air-shhox´e saada mis meie võistlusautode kaalu kannataksid. Nüüd turul olemas. Kes tahab kaalus võita soovitan kindlasti proovida. Coilover+vedru on kindlasti raskem komplekt.
jah aga hind on ka neil midagi koledat. Monstertruckid ju nendega ammu hüppavad.