1. leht 1-st
Ford Explorer 94a. esisila remont
Postitatud: P Mär 23, 2008 1:40 pm
Postitas Eruun
Jõudu maasturi omanikud
1.) Tekkis mure oma Fordiga
Paistab et sakslane sõitis sellega ainult linnas, mina aga peale ostmist kohe metsa ja kalale. Nüüd hakkas esisild kolisema, tean et pole suur probleem, pidin nii kui nii asja ette võtma aga tahan uurida kui kalliks see võib minna? pole varem kokku puutunud aga kui vahetamiseks läheb siis soovitage mida vaja kindlasti üle vaadata ja vahetada ja kust osta juppe.
2.) Ja kui sõita (60-90km/h) aukudest läbi kas siis vasaku või parema auto poolega siis kisub kohe masinat selles suunas päris kõvasti. Mis see võib olla?
loodan et sain probleemi lahti seletada

Postitatud: P Mär 23, 2008 5:35 pm
Postitas Eruun
?

Postitatud: P Mär 23, 2008 8:35 pm
Postitas jr
On sul käärsild või õõtsadega esisild?
Postitatud: P Mär 23, 2008 8:40 pm
Postitas Eruun
jr kirjutas:On sul käärsild või õõtsadega esisild?
njah
peaksin vist sillast pildi ära tegema ja siin ära näitama
no täitsa häbi hakkas

Postitatud: P Mär 23, 2008 8:45 pm
Postitas jr
Esimestel Exploreritel oli käärsild nagu Broncol. Hilisematel tuli õõtsadega lahendus. Ma kipun ära unustama, kus kohas see piir oli. Sellest küsin.
Postitatud: P Apr 20, 2008 9:33 pm
Postitas Eruun
Postitatud: P Apr 20, 2008 11:59 pm
Postitas jr
Sul vana hea pommikindel "käärsild". Silla ehitus meenutab vaatlusel kääre, seega sellest selline kutsung. Aga et koliseb, kuidas on lood:
*Stabilisaatorivarda otsakontidega ja varda puksidega? Tavaliselt on lihtsa kolina põhjuseks nii lihtne asi.
*Alumised zarniirid käändmikul?
*Kääride otsapuksid...kas on ära vajunud ja tsentrist väljas?
*Suht nõme ja loll küss, et tolla ajastu pidurisupordid hakkavad ka kolisema, kui nende puksid kulunud. Et kas kolin kaob ära kui kergelt pidureid vajutada?
Postitatud: E Apr 21, 2008 4:47 pm
Postitas Eruun
jr kirjutas:Sul vana hea pommikindel "käärsild". Silla ehitus meenutab vaatlusel kääre, seega sellest selline kutsung. Aga et koliseb, kuidas on lood:
*Stabilisaatorivarda otsakontidega ja varda puksidega? Tavaliselt on lihtsa kolina põhjuseks nii lihtne asi.
*Alumised zarniirid käändmikul?
*Kääride otsapuksid...kas on ära vajunud ja tsentrist väljas?
*Suht nõme ja loll küss, et tolla ajastu pidurisupordid hakkavad ka kolisema, kui nende puksid kulunud. Et kas kolin kaob ära kui kergelt pidureid vajutada?
no sa tegid nüüd küll puust ja punaseks
nüüd asi selge, suured tänud sulle
see kolin kaob ära jah kui nati pidureid vajutada ja koliseb just esi ratastel mõlemalt poolt parem vasak
seda asja annab kah vahetada ju?
TopParts_i minek, omal pole võimalust ega kohta kus remontida
Postitatud: E Apr 21, 2008 4:50 pm
Postitas jr
Jah. Pidurisadula ja silindri vahelisi pukse annab ka vahetada. Suurt midagi need puksid tavaliselt ei maksa kah.
Postitatud: N Apr 08, 2010 4:59 pm
Postitas Kents
Jätkan teemat.
92 exploreril esislid koliseb ja kolin kaob ära kui pidurit vajutada. Samas on ka esimestel ratastel lõtk (üles, alla). Kas see lõtk on normaalne ning vahetamist vajavad pidurisadula ja silindri vahelised puksid või on laager läbi ja kolin kaob ära lihtsalt selle pärast, et kui pidur peal pole ruumi koliseda.
Postitatud: N Apr 08, 2010 8:40 pm
Postitas m.s.
võib olla piduri klotsid logisevad.
Vaata kas klotsidel on selline nn
clip alles
http://www.mustangsteve.com/BrakePadClip.JPG
Postitatud: N Apr 08, 2010 9:26 pm
Postitas Eruun
vot see sama klips või vedru mul oligi ära ja kolises jubedalt
TopParts aitas

Postitatud: E Apr 12, 2010 9:56 am
Postitas Kents
Aga kas väike lõtk on normaalen?
Postitatud: E Apr 12, 2010 4:25 pm
Postitas Eruun
Ega ta hea ei ole muidugi
Omal kah veidi loksuvad, aga vaadates rahakotti arvan et sõidab veel veidi.
