1. leht 1-st
Konditsioneeri kompressoriga rehve täitma
Postitatud: L Mär 22, 2008 8:18 pm
Postitas landmb
Tean et selline asi on võimalik, kuid kas siin eestis on kellelgi kogemust, et mida peaks kondi kompressoris muutma. Põhiline probleem on õlituse pool, et kuidas see lahendada.
Postitatud: L Mär 22, 2008 9:47 pm
Postitas Landy
Postitatud: L Mär 22, 2008 9:48 pm
Postitas jr
Mul oli ilma õlituseta, töötas küll. Niisama lihtsalt ühendasin freooni torude asemele õhuvõtu läbi filtri ja väljapuhkesse kiirliite, ning magneti jaoks eraldi lüliti. Advanced version võiks ju sisaldada õlieraldajat ja kogujat väljapuhkes ning lihtsalt aeg ajalt lased wd40 õli sisselaskesse...
Postitatud: P Mär 23, 2008 9:44 am
Postitas hmm
Venelased on õlituse tagamiseks kasutanud lihtsat ja geniaalset nippi, nimelt õhuvõtt ühendatakse karteri tuulutusega ja õlitus ongi olemas, Jääb vaid väljundisse õlieseparaator panna ja ongi OK. Tootlikus pidi mega olema. Täiuslikuma süsteemi puhul lisatakse mahuti ja ARB rõhulüliti mis juhib magnetsidurit nii on rõhk kogu aeg üleval ja ei teki ohtu et rõhk liiga suureks läheb.
Postitatud: E Mär 24, 2008 9:59 pm
Postitas Olle
Et jälle puhtast laiskusest küsin sellist asja, et kas see magnetlülitiga rihmaseib käib kondi pumba küljest ära ka mõnel mudelil (ei ole viitsinud kordagi lähedalt uurida veel seda pumpa

)? Nimelt omal ka juba pikka aega plaanis olnud väike kompressor kapotialla pista, kuid mis tast sinna lärisema jätta nagu Zil'il, kaval oleks kasutada seda kondi magnetklappi ja paagi surveandurit. Eritilihtne oleks võtta suvaline säästuka kompressor ja visata sealt elektrimootor minema, saaks mõnusa paagi ja rõhupeal töötava lüliti magneti tarvis. Ise just pigem peljanud seda, et see 2000.- eegune kompressor annab lihtsalt saba kui lasta tal pidevalt mootoripealt käia ja teisalt poleks sellel ju vajadustki. Selleks oleks just abiks kondipumbal olev magnetklapp.
praeguse 12v pisikese kompressoriga annab 33 rehvi pumbata ja kui ta veel veljelt maha tuleb, siis on amba

ja teisalt ikke kuradi mugav oleks olnud suruõhuga nädalavahetusel suport ja käändtelg alansi "sõnnikuhoidla" jääkidest puhtaks lasta enne, kui teeääres teda lammutama hakata

Postitatud: E Mär 24, 2008 10:49 pm
Postitas tarmo
Olle kirjutas:Et jälle puhtast laiskusest küsin sellist asja, et kas see magnetlülitiga rihmaseib käib kondi pumba küljest ära ka mõnel mudelil (ei ole viitsinud kordagi lähedalt uurida veel seda pumpa

)?
Olle - olen cruiseri pumpa veidi lammutanud ja võib öelda, et elektromagnetiga rihmaseib käib sealt kergelt ära küll. Iseasi on see kui lihtne seda oleks suvalisele kompressorisilindrile külge aretada. Lisaks veel kinnitus mootori külge, sest originaalkinnitus läheb ju ära koos pumbaga. Arvan, et sul lihtsam oleks ikka jätta originaalpump ja panna õlitus juurde (see pole ju raske). Tootlikus peaks ka väga hea olema tal.
Teine variant on panna elektriline T-Max'i kompressor ja jätta originaalpump konti toitma (metsas ju ka palav

). Ise vahetasin hiljuti 150 kroonise mängukompressori just T-Maxi vastu, sest neid pisikesi kulus jube palju ja tootlikus oli ka väga niru (lukud veel toimisid, aga rehve ikka ei pumbanud). Senini olen küll rahul, ARB rõhulüliti on ka, mis ise 5-7 bar'i vahemikus rõhu hoiab. Tõsi küll - mina võtsin ühesilindrilise T-Maxi. Olemas on ka kahene, mis on veel parema tootlikusega, aga hästi ei taha ta ära mahtuda kapoti alla.
Postitatud: E Mär 24, 2008 11:10 pm
Postitas Olle
....aga hästi ei taha ta ära mahtuda kapoti alla.
huvitav, mul on seal ruumi kui palju

Õhupuhasti ja esiseina vahele mahuks vabalt selline 10-15L suruõhuballoon ära. .... see on positiivne, et ära käib, ma pigem mõtleks pigem sinna juurde kuhugi pista väiksema kompressori analoogse klapiga. Konti päris nurka ei tahaks visata, kuid hetkel ta mul ei tööta nagunii:( Aga ok, tuleb pea kapotialla panna ja pärast , kui asi tehtud, edasi targutada.

Postitatud: E Mär 24, 2008 11:15 pm
Postitas tarmo
Olle kirjutas:
huvitav, mul on seal ruumi kui palju

Mul seal juba ongi ca 5-6l õhuballoon + veeeraldusfilter + lukkude lülitamise klapid. Need võtavad omajagu ruumi ära, sellepärast mahtus ainult väiksem kompressor.
Tagantjärele tarkus on see, et oleks võinud survepaagina kasutada näiteks kasvõi esirauda

Sul on veel see võimalus
