1. leht 4-st

Kastikat

Postitatud: N Mär 20, 2008 6:59 pm
Postitas no fear
Tere lugupeetud!

Olen lugenud seda foorumit risti ja põiki läbi ning otsinud infot kastikate kohta, lõppstaadium on ikkagi pea 300tuh maksev Isuzu.

Silmapiirile on jäänud mul üks 2003 a ford ranger ja 2003 aasta Mitsu L200.
Minu kriteeriumid on sellised:

kindlasti peab olema kastikas
4 parem oleks 5 kohta
kärukonks

Sõitu on suht palju aga maastikul vähem, noh nii 70-30%.
Hinnapiir on kuskil 150tuh kanti sest ei taha liisinguga jännata ja soov oleks kohe omanikuks saada.
Olen selgeks saanud, et MitsuL200 on Teie poolt suht maha tehtud oma vastupidavuse poolest, kuigi üks kasutaja on siin foorumis olemas, kes seda ikkagi kiidab.
Ameerika autosi ei ole vaadanud ja ütlen ausalt, et ei soovigi. Leian, et nende inimeste mõtlemine, et suurem on parem, ägedam- ei leia minus poolehoidu.
Nende autodega käisin ka proovisõitu tegemas ning Rangeri vedrustus on selline kiikuv, liiga pehme ja L200 sõiduomadused on kindlasti paremad. (Samuti meeldis see mu pojale, kes ütles, et kui ma Rangeri ostan, siis kolib ta naabrite juurde ära... :D )
Soov oleks kastis vedada kütust, mitte suurtes kogustes ja muus pudi-padi-küttepuid ning ka suht tihti ATV-d.
Rangeri kast on vist 1,75m pluss luuk Mitsu oma 1,5 pluss luuk, milleks on 50cm ja selle peale jääb ATV ka osaliselt toetuma. Tean, et kellegil oli ATV foorumis Hilux, millesse mahtus ATV ära aga see oli 2 kohaline. Lihtsalt väikeseks jääb see.

Antud masinad on siis sellised...
Ford, millel kahjuks ei ole haagise konksu aga saab panna...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja Mitsu
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: N Mär 20, 2008 9:01 pm
Postitas d22
Selle raha eest raske valida (korralikke isendeid vähe).Ise otsisin 1,5 a tagasi tööautot, lõpuks ostsin 99a Pick Upi. Seni rahul,läbisõitu 40000 km,vahetatud sidur,generaator. Nüüd on peres veel 2 uuema kerega d22-e.Peavad metsas (töö,mitte offorad)vastu normaalselt. Fordide ja mitsude kohta midagi tarka öelda ei oska.

Postitatud: N Mär 20, 2008 9:06 pm
Postitas Piraat
Ära unusta maailma suurimat maasturi tootjat Nissanit?

Postitatud: N Mär 20, 2008 9:17 pm
Postitas Toronto
Kui on huvi Nissanit proovida siis anna teada
auto ise siis selline:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=10711&highlight=

Re: Kastikat

Postitatud: N Mär 20, 2008 9:54 pm
Postitas jr
no fear kirjutas:Ameerika autosi ei ole vaadanud ja ütlen ausalt, et ei soovigi. Leian, et nende inimeste mõtlemine, et suurem on parem, ägedam- ei leia minus poolehoidu.
Valesti leiad. Pigem meelerahu, mugavus, vastupidavus ja vajadusel ka meeldiv valik hobuseid parema jala all ootamas.

Dodge Ram 1994-96 5.9TD on igati odavam, tugevam, mugavam, dünaamikam ja kindlam valik kui sinu nimetatud isendid. Tsipa rohkem kütet tarbib, aga see on andestatav.

Postitatud: N Mär 20, 2008 11:03 pm
Postitas no fear
Toronto kirjutas:Kui on huvi Nissanit proovida siis anna teada
auto ise siis selline:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=10711&highlight=
Kusjuures see jäi mul ka silma...äkki siis pikkadel pühadel võtan ühendust. Kuna ise Viljandist, siis hea ligidal käia.

Olen ka aru saanud, et kiidate Nissanit palju ja arusaadav, et selline summa on suht raske kogus, mille eest masinat osta, sest tõesti, valik on suht kitsas.
Mul on palju tuttavaid Eesti Energias, kellede masinaks on Ranger. Aga ega nad seda eriti ei kiida, sest pidi raske olema ja kinni olekus pidid rattad käima diagonaalis ringi. Lukud on küll peal aga...
Antud isendil olid peal ka rummulukud ja mis tegelt on hea, et EE süsteemis käivad autod korralikult hoolduses. Eraisikute koha pealt seda igakord kahjuks öelda ei saa. Küll aga on auto hooramine ... riigi auto, suht savi...

Re: Kastikat

Postitatud: N Mär 20, 2008 11:10 pm
Postitas no fear
jr kirjutas:
no fear kirjutas:Ameerika autosi ei ole vaadanud ja ütlen ausalt, et ei soovigi. Leian, et nende inimeste mõtlemine, et suurem on parem, ägedam- ei leia minus poolehoidu.
Valesti leiad. Pigem meelerahu, mugavus, vastupidavus ja vajadusel ka meeldiv valik hobuseid parema jala all ootamas.

Dodge Ram 1994-96 5.9TD on igati odavam, tugevam, mugavam, dünaamikam ja kindlam valik kui sinu nimetatud isendid. Tsipa rohkem kütet tarbib, aga see on andestatav.
Tean, et Ameerika masin on haigus. Olen aga kaasas olnud täpselt sellise autoga sõidul. Tallinnas.... Oli suht raske manööverda, sest masina pikkus oli suur. Samuti oli Järve Selveri parklas parkimiskoha leidmisega raske. Lihtsalt masin suur. Sees oli jah hea mugav olla aga kuna see auto oli bensukas, siis selle küttekulu oli jah, mulle kui mulgist koonerdajale valus laks.
Vajalik hulk hobuseid...olen selle tunde kätte saanud oma sõiduautoga ja pean jah tunnistama, et see on mõnus tunne. (Saab9-5, 170kw). Tööauto koha pealt leian, et hull hobuste kogus ei ole iga masina peal oluline. Seda hulka meeldib mulle nautida aga sõiduauto peal.

Postitatud: N Mär 20, 2008 11:35 pm
Postitas Toronto
Kui huvi on siis helista. (52 76 338)
Olen ilmselt pühade ajal Sangla kandis( Ehk siis poole maa peal)

Postitatud: R Mär 21, 2008 7:02 am
Postitas ryybek
Ei kurda 200 lagunemise üle,400t läbinud ja suuri probleeme olnud pole.Igati kiiduväärt masin

Postitatud: R Mär 21, 2008 9:27 am
Postitas Uko
Piilu ka Toyotat,meil üks 90 aasta isend.Moraalselt on küll vananenud kuid tehnika poolest on küll kõva masin.Läbisõit hakkab saama milli kanti.Muidugi kui vaja vedada atv ja suuremaid asja oleks ikka Gummins Ram vist kõige etem.Vaadake seda autot lähemalt,tükid on ikka tugevad tehtud.

Re: Kastikat

Postitatud: R Mär 21, 2008 9:29 am
Postitas tarmo
no fear kirjutas:Tean, et Ameerika masin on haigus. Olen aga kaasas olnud täpselt sellise autoga sõidul. Tallinnas.... Oli suht raske manööverda, sest masina pikkus oli suur. Samuti oli Järve Selveri parklas parkimiskoha leidmisega raske. Lihtsalt masin suur. Sees oli jah hea mugav olla aga kuna see auto oli bensukas, siis selle küttekulu oli jah, mulle kui mulgist koonerdajale valus laks.
Kui otsid tööautot ja samas põlgad ära (kasti) suuruse ja vedamise võimsuse, siis ma leian, et su õige valik on Fiat Strada :roll:

PS. Kui sa veel ei teadnud, siis Dodgel, Fordil jne on olemas ka väiksemad mudelid ja diiselmootorid.

Väike võrdlus Toyota Hilux vs Ford F150:
pikkus 5,3 m vs 5,7 m
laius 1,8 m vs 2 m

Kas 40 cm pikema ja 20 cm laiema auto parkimine on tõesti nii palju raskem? :shock:

Igatahes jah - kastika valikul ma usaldaks jr juttu ja valiks selle, mis on TUGEV (igas mõttes).

Postitatud: L Mär 22, 2008 12:02 am
Postitas jr
No kujuta ette olukorda, kus sul on 1 Tonn kastis ja sa tahad möödasõitu teha nii, et sul ei ole külm higi otsaees ... mulle kangastub ainult jänki kastikas silme ette. Hobused ja vääne ei ole kastikal eputamiseks, ikka selleks et sa mugavalt oma töö tehtud saaksid. Ise mõtlen oma Fordi puhul ülelaadija peale, kuna möödasõidud koormaga on liialt vaevalised 300HP'd ja 700-800kg kastis mis teeb auto kogumassiks 3400-3500kg on liiga vähe, et mõnusalt asjad aetud saaks.

Ja parkimisega seonduv ... nõus, igat parkimiskohta ei saa kasutada, aga mul tervis korras ja võin ka auto parkla kaugemasse nurka jätta, seal alati kohti. Ning linnavahel manööverdamise õpid ära kiirelt.

Üks selline natuke tögav koht veel, et kui Autobahnile satud, siis kas sa sõidad Eurokastikaga 160kmh ja sealjuures relaxid rooli taga? Ma tööst tingituna seda aeg ajalt juhtun tegema ja uue Fordi F150'ga on see täielik puhkus. Mäletan aegu, kus Patroliga tuli Tartu sõita ja siis oli juba mõte oh per*e küll, täna on sitt päev. F150'ga pole aga Warssavi ots mingi küsimus.

Postitatud: L Mär 22, 2008 12:14 am
Postitas Landy
Kui rahakott veidi paksem oleks, siis minu poolne kindel soovitus oleks Land Rover Defender 130.

Vähe on neid tööloomi, mida võid endale võtta teadmisega, et järgmise 25 aasta jooksul pole järgmise ostule vaja mõelda .
Kasutaja Keelutsoon võib rääkida neist pikaks veninud nägudest ehituspoe plastil, kui viis matsi kabiinis, tonn tsementi kastis ja veel neli tonni telliseid haagisel sealt minema veeres ja sedkõike 2,5L ja 90Kw toel. Samas jäi veel 75 kg varustuse jaoks mõeldus teoreetsilist massi katuseraami jaosk kasutamata.

LR D130-ga suudvad oma kandevõimes ja veojõus võsitelda vaid USA-kad. Japsid ja muud Eurooplased jäävad kaugele maha.

Ok Jaaguga olen nõus, et sellise mootori ja ca 8 tonnise rongiga eriti nobedat möödasõitu ei tee.

Tõsi, Defender on TÕSISLET askeetlik ja robustne tööloom ning mugavust ja lukśust ei leia sealt sendi eest ka. Samas võid iga kell auto suvrepesuga nii väljast, kui SEEST puhtaks pesta.

Veokasti suurus:
Width between wheel boxes 1092 [43.0]
Tailgate aperture width 1362 [53.6]
Largest box length 1640 [64.6]
Largest box width 1060 [41.7]
Largest box height 1160 [45.7]
Width 1790 [70.5]
Lisaks:
http://www.landrover.ee/est/files/manua ... ithout.PDF

Postitatud: L Mär 22, 2008 10:19 pm
Postitas GC
No fear! Sellised soovitused:
1.Proovi leida võimalus sõita kõigi välja valitud markidega.
2.Kui on mitu eelistatud marki, siis otsi võimalikult väikese läbisõiduga autot... mida suurem on autode läbisõit, seda rohkem nad teineteisele sarnanevad ja lõpuks on nad kõik ühtemoodi sitad ehk vanaraud.
3.Proovi kindlasti ka neid marke, mille suhtes sul on eelarvamus.
(kunagine töökaaslane pidas autoks ainult euroopa autot- bmw-d, audit ja mb-d, kuni saatuse tahtel sai endale honda accordi, sealt maalt pole ma teda eurooplase roolis näinud)

Aga populaarteaduslikult nii nagu landy soovitab alati lr-i ja jr ameeriklast, soovitan mina nissanit, sest igaüks kiidab oma riista.

Postitatud: L Mär 22, 2008 11:52 pm
Postitas paevaline
jr kirjutas:No kujuta ette olukorda, kus sul on 1 Tonn kastis ja sa tahad möödasõitu teha nii, et sul ei ole külm higi otsaees ... mulle kangastub ainult jänki kastikas silme ette. Hobused ja vääne ei ole kastikal eputamiseks, ikka selleks et sa mugavalt oma töö tehtud saaksid. Ise mõtlen oma Fordi puhul ülelaadija peale, kuna möödasõidud koormaga on liialt vaevalised 300HP'd ja 700-800kg kastis mis teeb auto kogumassiks 3400-3500kg on liiga vähe, et mõnusalt asjad aetud saaks.

Ja parkimisega seonduv ... nõus, igat parkimiskohta ei saa kasutada, aga mul tervis korras ja võin ka auto parkla kaugemasse nurka jätta, seal alati kohti. Ning linnavahel manööverdamise õpid ära kiirelt.

Üks selline natuke tögav koht veel, et kui Autobahnile satud, siis kas sa sõidad Eurokastikaga 160kmh ja sealjuures relaxid rooli taga? Ma tööst tingituna seda aeg ajalt juhtun tegema ja uue Fordi F150'ga on see täielik puhkus. Mäletan aegu, kus Patroliga tuli Tartu sõita ja siis oli juba mõte oh per*e küll, täna on sitt päev. F150'ga pole aga Warssavi ots mingi küsimus.
Kusjuures tuleb nõustuda täielikult - suurus ja mugavus on ikkagi närve rahustavad ja säästvad omadused.
Sõidan ise kah 4,6L bensukaga ning rahul sest tean, et võin kindel olla auto kestvusele.
Ainus reaalsem argument olekski ehk kütusekulu ...