1. leht 2-st
Uue safari raja ehitamine
Postitatud: L Mär 15, 2008 9:29 am
Postitas cladiz
Tere olen siin foorumis uus, aga mõtteid on olnud juba ammu.
Teema siis selline: mul on jõgevamaal 43h maad ja seal algavad pisikesed pinnasetööd ja teisaldada tuleb ligi 400 kuupmeetert pinnast ja seal on ka veel 5 vanat silohoidlat ja hunnikutes maakive.
Ja kui need asjad kokku panna siis oleks äkki võimalik ehitada sinna maasturite rada. aga kuna mul endal kogemused puuduvad siis oleksgi abipalve.
mida maasturimehed rajalt ootaksid milline peaks se rada olema???
ootan ettepanekuid
Postitatud: L Mär 15, 2008 9:57 am
Postitas Landy
Kui sul on plaanis sinna PÄRIS korralik safari/offroad park rajada, siis esmalt soovitaks vaadata veidi lääne analoogide koduleheti/pilte ja mõelda läbi kui suured võiks olla minimaalsed innvesteeringud:
1)Raja ehitamisesse
2)Infrastruktuuri rajamisse
3)Ürituse käigus hoidmisesse
Kui peale seda su entusiasm ikka veel (loodetavasti) alles on, siis soovitaks Eesti maasturiklubide
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6976
esindajd kohale kutsuda ja vaadata üheskoos sinu pakutab "materjal" üle.
Loodetvasti koorub sellet ühisest kokkusaamisest hulgim häid ideid koheseks ja ka tulevikus rakendamiseks.
Põhielemendid mida ikka sellises kohas soovitakse on:
*(Sügavam) veeloik
*Mõned järsemad tõusud/langused
*Ronimine küngaste/kivide otsas ja vahel
*Pehme põhjaga savine/mudane rajalõik
Sams võiks olla ka lihtsalt "halba metsateeed" meenutav lõik, kus linnamaasturite ja linnarehviga pärismaasturite omanikud saaks hakata köima kätt harjutamas ja kogemusi saamas.
Loomulikult oleks hea, kui sulle tekiks oma kodu-/partnerklubi. Sinule lähim on Tartu Off-Road Klubi. Ühiste jõududeudega on alati lihtsam.
Postitatud: L Mär 15, 2008 10:04 am
Postitas grand-cherokee
natuke teemast mööda küll aga küsin ikkagi, et ega keegi peale minu ei ole käinud siit foorumist sõitmas Kellisaare krossirajal? Kui ei ole aga soov oleks tulla siis andku teada ja roniks kah ise kohale. Rada on liivane ja suurte tõusude ja langustega niiet ikka stock jeep saab ikka stangealused mustaks
Postitatud: L Mär 15, 2008 5:00 pm
Postitas cladiz
aga kui palju jätkuks realseid huvilisi nii maasturimehi kui ka ATV-dega inimesi kes tahaks mudas ja kivihunnikutes mütata
sellest sõltuks ka investeeringute maht ja suurus
Postitatud: L Mär 15, 2008 6:57 pm
Postitas Una
Tahad garantiikirja?? Vaata palju siin foorumis maasturihuvilisi on ja arvesta siis, et need kõik ongi reaalsed huvilised. Kui hea raja teed on palju huvilisi ja kui ei tee, saad ise seal ringi kärutada. Nii lihtne see ongi.
Postitatud: L Mär 15, 2008 7:20 pm
Postitas Andrus Michelis
Kus kandis see 43 h sul on? Ma seepärast uurin, et ise kah Jõgevamaal toimetan. Ma pesitsen Mustvee- Kallaste vahel. Õigemini maakoht hoopis , või suvila või talvila, pigem rohkem.
Postitatud: P Mär 16, 2008 3:50 pm
Postitas yanekk
Kui rada saab olema Pala kandis,siis suvel kindlasti külastaks.Enda suvekodu jääb Halliku kanti,ehk siis peaegu nagu naaber.
Postitatud: P Mär 16, 2008 4:23 pm
Postitas cladiz
palalt paar kilomeetert alatskivi poole sõitta
Postitatud: P Mär 16, 2008 11:17 pm
Postitas ricardo
Pigem peaksid uurima, palju sinu kandis rahvast tegeleb offroadiga ja sellest järeldused tegema. Sest vaevalt et tallinnast viitsitakse iga päev kohale tulla ja pigem saab loota tartu peale. Ilmselt peaksid hakkama üritusi korraldama - võistlused, organiseeritud safarid ja muu, et meelitada rohkem rahvast kohale. Kusjuures ega hinnaga ei ole ka mõtet üle pingutada. Näideks pärnus tegi üks fanatt krossimotikate ja atv-rajad vana-pärnusse ja praegu reklaamib et 50 eeku päev(varem oli suurem tasu tüki maad) ja vaevalt et keegi tahab nii odava hinna juures jamada kohtades kus oht sattuda keskkonnakaitsjate otsa. Ja tulevikus kui rahvas kohaga mõnusalt harjunud ja käijaid palju võib jälle hinnad kõrgemaks tõsta ja äri keeb.
Edu plaanide elluviimisel. Ja oluline oleks teada ilmselt sul, et äris täiesti normaalne kui alles 4-5 aasta jõutakse kasumisse(Eestis arvatakse et ühe aasta jookusl vaja kulud tasa teenida ja mill peale ka) ja tavaliselt ka jäädakse siis pikemaks ajaks plussi.
Postitatud: E Mär 17, 2008 11:18 am
Postitas MahviaDeTyrk
Mõistlike hindade/suhtumise/jne. korral on Tartu poolt rahval huvi kindlasti

Postitatud: E Mär 17, 2008 11:28 am
Postitas Andrus Michelis
See on siis see Pala vana laudakompleks, mida alles hiljuti lammutati?
Postitatud: E Mär 17, 2008 11:49 am
Postitas garfield
Aint rõõm kuulda, et keegi viitsib esialgu kasvõi mõelda rajategemisele. Käisime eile näitex Kassinurme linnamäe kõrval asuvat karjääri piilumas -atv vennad olid seal omasoodu liiva pööranud ja võix ka maasturiga hullata.
Mis puutub aga Pala kanti, siis huvi kindlasti, sest ise samas maakonnas toimetamas ja teades selle kandi metsi, siis Palal võix päris huvitav olla.
Postitatud: T Mär 18, 2008 9:45 am
Postitas cladiz
aga kas kellelgi oleks aega tulla kohapeale vaatama ja nõu andma et kuidas teha ja mida teha.
mul endal on mingid mõtted ja ideed, aga kuna ma pole antud asjaga eriti kokkupuutunud siis oleks abikäsi igati teretulnud.
ekskavaatorimehega ma kohtun 24 märts kuskil lõunapaikku ja suure tõenäosusega kopp hakkab kaevama 7-10 aprill.
ja kui kellelgi juhtuks olema aega 24 märtsi õhtupoole võiks teha pisikese väljasõidu palale ja seda üritust kohapeal vaadata mida kus ja kuidas
Postitatud: T Mär 18, 2008 10:09 am
Postitas Andrus Michelis
Ma 20-23 tolgendan küll Pala kandis aga ma ei usu, et ma olen eriti hea nõuandja. Peaks katsuma siit mõne targematest meestest koosneva koleegiumi kohale meelitada. Tartu omadest ärksamad vennad tulvad äkki läbi? Neil pole kauge tulla kah, mingi 50 km.
Samas, kui juba rada teha, siis peaks vist kõigi "maastikuhulludega" arvestama, autod, ATVd , mootorattad? Et, kui sõiduki liike millega arvestatakse on rohkem, siis vast on tarbijaskond kah suurem.
Postitatud: T Mär 18, 2008 10:15 am
Postitas cladiz
täiesti õigus