1. leht 1-st

Izusu Trooper 2.8Tdi 89a.

Postitatud: E Mär 10, 2008 11:32 am
Postitas vip001
Käisin ostusooviga ühte isendit kaemas:
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... t_id=10697

autol enam vähem välimus(loe: mingisugune kereremont, mitte kaptrem. uue värvi alt rooste mullitab mõnest kohast). Raam üldiselt ok. Paremp. pooltelje kumm vajab vahetamist(katki), müüa sõnul 2 nädalat seisnud, enne käivitamist oli õli normis, käivitus hästi, käib ühtlaselt, kuid hirmsat sinist ajas tagant välja.....käis mõnda aega soojemaks, tegime proovisõitu-sõitis....kuid tühikäigul jäi nati sinist välja ajama(mitte niipalju kui alguses). Kas probl. võib olla süütenurgas, kütuses(kasutab sinist), pihustites või muus?Sellist õlipõlemise haisu nagu polnud, vaid nagu kütuse mitte täielik põlemine oleks olnd...pole nii spets ka sel alal. Esiklaasis mõra, üv. aegunud(lubas kohe ära teha kui diiliks läheb-kuidas iganes siis). Palju võib maksta esiklaas?
Jamasi oli veel: süütevõti oli süütelukku pooleks keeratud(käivitada muidu sai), lubas uue süüteluku kaasa anda!
Autom. rummulukkude asemele oli pandud manuaalsed, kuid käsitsi keerata ei jõudnud-hubid olid FREE peal....proovisime lume peal aeglustiga kas võtab rattad ringi-võttis, 4 vedu toimis, kuid imelik oli see et rummulukud polnud peale keeratud....müüa ise väitis suure suuga et kõik on autom. rummulukud(ju ei teadnud ise neist midagi).
Nende kohapealt sain juba Landy´lt info kätte.

Kuid paljudel siin keskkonnas muidu üldse sellise mootoriga Troopereid on? On nad vastupidavad, head, vms ...on mingeid anomaaliaid esinenud?

Teine masssin mida jahin on 2.5Tdi Pajero 90a -see juba teine teema-teine jutt!

Kumb oleks sinu(kogenud foorumlane maasturiga) valik( Pajero vs. Trooper)

Tänud kõigile vastajatele!

Postitatud: E Mär 10, 2008 12:20 pm
Postitas isakene
Sinine diislilõhnaline suits on kehvast pihustist. Kui enne müüki kaua seisnud on, siis tõenäoline, et läheb peale pihustipuhastusvahendi kasutamist üle, aga ega pihustiremont ka miljonit maksa. Mul peaks jooks 2.8 pihusteid vedelema ka kusagil.
Esiklaas - kasutatud ca 500, uus 1000 ringis. Kasutatu saab minult.
Mootorid - pommikindlad on jaapanlastest vaid Landcruiseri ja Patroli suured (üle 3 liitri) ridakuuesed. Ülejäänud on mootorid nagu mootorid ikka, alati võib juhtuda... :wink: Plokikaaned on nii trooperil kui pajerol mõlemal nõrgaks kohaks, nagu alumiiniumkaanega turbodiislitel ikka.
Pajero ja Trooperi vahel erinevus - paneks nad üsna ühte patta. Trooper ehk pisut väiksem koos kõige sellest tulenevate sõiduomadustega.

Postitatud: E Mär 10, 2008 1:11 pm
Postitas vip001
isakene kirjutas:Sinine diislilõhnaline suits on kehvast pihustist. Kui enne müüki kaua seisnud on, siis tõenäoline, et läheb peale pihustipuhastusvahendi kasutamist üle, aga ega pihustiremont ka miljonit maksa. Mul peaks jooks 2.8 pihusteid vedelema ka kusagil.
Esiklaas - kasutatud ca 500, uus 1000 ringis. Kasutatu saab minult.
Mootorid - pommikindlad on jaapanlastest vaid Landcruiseri ja Patroli suured (üle 3 liitri) ridakuuesed. Ülejäänud on mootorid nagu mootorid ikka, alati võib juhtuda... :wink: Plokikaaned on nii trooperil kui pajerol mõlemal nõrgaks kohaks, nagu alumiiniumkaanega turbodiislitel ikka.
Pajero ja Trooperi vahel erinevus - paneks nad üsna ühte patta. Trooper ehk pisut väiksem koos kõige sellest tulenevate sõiduomadustega.
tänud sulle-võtan pakkumised arvesse!

Postitatud: E Mär 10, 2008 4:29 pm
Postitas vip001
on keegi tdi ilma coolerita motole vahejahuti peale aretanud? on ka efekti, lihtne teostatav või mõttetu?

Postitatud: E Mär 10, 2008 4:49 pm
Postitas Landy
vip001 kirjutas:on keegi tdi ilma coolerita motole vahejahuti peale aretanud? on ka efekti, lihtne teostatav või mõttetu?
Eestis OLI üks LR 110, mille tdi mootorile oli vahele ehitatud.

Postitatud: K Mär 12, 2008 5:13 pm
Postitas vip001
on muidu Sellisele masinale raske juppe saada? Tuttav rääkis et osa asju ei näita kataloog enam ja ei ole saadagi...kuidas remondivad oma autosid trooperi mehed?

Postitatud: P Apr 13, 2008 1:37 pm
Postitas Mihkel89
Trooperi juppidega on jah väike jama. Neid eriti saada ei ole. Mul on endal kah probleem. Lammarites ei ole bensu paake ka mitte :?
Aga ma sellepärast ennast heidutada ei lase. Tuttav rääkis et selle sobivad osad Opeli , UAZi jupid. aga millised täpselt, seda öelda ei oska.

Postitatud: P Apr 13, 2008 10:01 pm
Postitas Mägilane
Pole see jupimajandus 2,6b ja 2,8 d midagi hullu

Postitatud: T Apr 15, 2008 3:02 pm
Postitas Mihkel89
aga kuidas 2.2 bentsuka jupimajandusega lood on ?

Postitatud: E Apr 27, 2009 10:33 pm
Postitas raivo rivimets
kust saada ja kui palju maksab isuzu trooperi 2.8 td turbo

Postitatud: N Apr 30, 2009 9:17 pm
Postitas isakene
raivo rivimets kirjutas:kust saada ja kui palju maksab isuzu trooperi 2.8 td turbo
Minu käest saab ja 3000 eeku maksab.

seda siis koos kolle ja muude vidinatega, mis kolle ja turbo küljes.

56 486769

Postitatud: N Apr 30, 2009 9:59 pm
Postitas raivo rivimets
see on hea uudis pean rahakotiga aru ja mõtlen aga hind on hea võtan ühendust kaua pakkumine kehtida võib

Postitatud: R Mai 01, 2009 2:38 am
Postitas isakene
Kehtib seni kuni ära võetakse. Kes ees, see mees.

Postitatud: R Apr 08, 2011 12:39 am
Postitas Känguru
Tegelikult pole Trooperi kasutatud juppidega üldse probleeme. Neid saab vabalt Austraaliast. Seal on sihuke masin vägagi igapäevane. Ja hinnad on kah normaalsed. Sai endalegi suunatuli sealt tellitud, sest Eestis oli ooteaeg paar kuud.