1. leht 2-st
Postitatud: K Mär 05, 2008 10:33 pm
Postitas Leedu
Natukene OT, aga Inchcape Motors Estonia OÜ on minu silmis endale täiega vee peale tõmmanud. Kahe aasta jooksul, kui mul on tänu ühele Jaguarile olnud selle firmaga kokkupuuteid, ei ole ma kunagi saanud sellest firmast teenust, mis mind, kui suhteliselt tolerantset klienti võiks rahuldada. Esiteks, kui sul on Jaguar ja sa tahad seda hooldada, pead kontakti saamiseks kohale minema- telefonis lastakse sulle ainult muusikat ja sekretär vastab, suunab ja laseb muusikat.. Hooldust tehes tuleb arvestada, et oled saanud lahti suurest summast rahast ja pärast seda, kui oled peale igasuguste kokkulepitud tähtaegade oma auto tervelt kätte saanud, tuleb minna kuskile teise kohta hooldust tegema. Varuosa hinna ja saadavuse päringud võtavad Jaguarile aega umbes nädala-paar. Ja kägu aetakse sulle nii, et vähe pole. Kõige viimasem kogemus on järgmine. Mootoris täitsa teadaolevas kohas õlileke. Vaja vahtada tihendid(võibolla koos anduriga). Küsisin telefoni teel hinda, lubati tagasi helistada- ei midagi. Siis viisin auto ühte remondifirmasse, ütlesin et need- need asjad vaja teha, otsige jupid ja leppige aeg kokku. Krt ei midagi juba nädal aega. Uurisin vähe tagamaid- Inchcape pidurdab. Helistasin ise sinna küsisin mis nad asjast arvavad. Tuli välja, et Jaguari varuosade otsing tõepoolest on mingisugune imevärk ja võtabki kauem aega kui tavalistele autodele. Lubas asja uurida ja tagasi helistada kindlal kellaajal. Mitte kui midagi. Täielik sigadus. Nüüdseks jupid olemas tänu alternatiivsetele varuosafirmadele, aga sportlik huvi püsib. Tahan teada saada kuidas margiesindus kliendiga edasi suhtleb.
Land Roveri poole pealt on mul olnud kokkupuuteid ühe müügimehe ja LR Freelander IIga, mis kahepäevase kasutamise järel päris mõnusa sõiduauto tiitli minusilmis teenis.
Postitatud: N Mär 06, 2008 4:58 pm
Postitas Paheero
Küsisin telefoni teel hinda,
Kui Te hinda küsite siis pole (see) briti auto Teie jaoks....

Äkki see seletab suhtumist...

Postitatud: N Mär 06, 2008 9:05 pm
Postitas Leedu
Paheero kirjutas: Küsisin telefoni teel hinda,
Kui Te hinda küsite siis pole (see) briti auto Teie jaoks....

Äkki see seletab suhtumist...

Hinnas ei ole küsimus. Aga kui midagi teha vaja, siis on see ju elementaarne, et küsid millal saab ja mis maksma läheb.
Postitatud: N Mär 06, 2008 11:38 pm
Postitas 007
Olen nõus. Võttes arvesse, et nad müüvad seal autosid (marki) mille hinnad hakkavad miljonist, siis võiks ullult parem teenindus küll olla. Ma olen neile seda seal korduvalt rohke sapiga näkku ka pritsinud. Ise omasin Sporti ja ostan ka uue varsti, siis on väike võdin küll sees, et hakkab jälle pihta. Pealegi tuleb mul meelde, et nad vahetsid mul peale avariid ühte ukse plekki velge ja õhkpatja 2 kuud. Väidetavalt varuosa tarne probleem. Kuna mul sitt kees, siis ajasin ise asja ja Saksamaalt sain osa 2 päevaga, elik natuke tööd telefoni ja netiga

. Müügipool see-eest on tipp topp, no shitt

Postitatud: R Mär 07, 2008 7:33 am
Postitas raimo
Jutt jummala õige. Mu hea sõber Aarne, kes hoiab oma Mazda 323f-i laitmatus korras ja kasutab ainult a-varuosasid, võitleb samuti I.M.-iga. Kui on vaja midagi vahetada (andurid, puksid, mis iganes) küsib samuti telefoni teel hinda ja tarneaega ning vastuseks saab ALATI, et ma täpsustan hinna ja helistan kohe tagasi. Siiani ei ole seda kordagi tehtud. Iga kord on Aarne ise nädal hiljem tagasi helistanud ja küsinud, et milles probleem ja kas "kohe" ei ole veel läbi saanud. Vastused on erinevad - kord on varuosa programmiga jama, siis ei saada tehasega ühendust, siis läks teenindaja puhkusele ega saanud tagasi helistada. On ka juhtunud, et kui lõpuks on hind teada ja varuosa kohal ning paigaldatud, tuleb välja, et hind oli ikkagi vale ja tuleb veidi rohkem maksta.
Varuosade poole pealt on seal tõepoolest probleeme.
Postitatud: R Mär 07, 2008 9:05 am
Postitas Romek
Kui sealt enamasti s...a tuleb, siis miks te selle asutusega tegemist teete?
Postitatud: R Mär 07, 2008 10:36 am
Postitas paevaline
Romek kirjutas:Kui sealt enamasti s...a tuleb, siis miks te selle asutusega tegemist teete?
Inimesed ikkagi eeldavad, et kui sul on hea auto ning sellel on olemas teenindus ... siis võiks ju nagu saada teenindust.
Omades Mazda 6'te siis selle teenindusega mul ka probleeme ei olnud - töö oli korralik ning tarne oli heal juhul kolm päeva.
Kuid see oli Pärnu esindus.
Tallinna teenindusega olen isegi raksu läinud ning nii põhjalikult, et sinna oma jalga ei tõsta.

Postitatud: R Mär 07, 2008 11:30 pm
Postitas Landy
I.M. aka Vilojett puhul peitub probleem reeglina esimeseses majas ehk vastuvõtu ja varuosa letis. Pelegi on selle kontori näol tegu vaid suure Inscahape käepikendusega, kellel endal erilisi volitusimidagi teha või mõjutada pole.
Tagatoa rahvast, kes tegelikud käed õliseks teeb ärge palun pekske. Neile antkase töö ette ja just sellise kirjeldusega nagu letis VAEVUTAKSE kirja panema. Seeg oleme ringiga eestoas tagasi.

Postitatud: L Mär 08, 2008 12:12 am
Postitas Leedu
Tõenäoliselt enne seal esimeses majas midagi ei muutu, kui suured Soome ninad Eestlaste appikarjete ja idiootsete lugudena näivate vihjete peale kohale tulevad ja korra majja löövad. Huvitav, et ühegi ajakirja hammaste vahele pole see asutus veel jäänud.. Aga minul isiklikult on soov seda asja parandada

Postitatud: L Mär 08, 2008 12:15 am
Postitas Landy
Leedu kirjutas:Tõenäoliselt enne seal esimeses majas midagi ei muutu, kui suured Soome ninad Eestlaste appikarjete ja idiootsete lugudena näivate vihjete peale kohale tulevad ja korra majja löövad. Huvitav, et ühegi ajakirja hammaste vahele pole see asutus veel jäänud.. Aga minul isiklikult on soov seda asja parandada

Väike vihje. Need kodanikud ei allugi enam (suurelt jaolt )Soomlastele! Nüüd kamandatakse seda kontoorat veel kugemalat ja kõrgemalt.

Postitatud: L Mär 08, 2008 6:52 pm
Postitas 007
Landy kirjutas:...... Nüüd kamandatakse seda kontoorat veel kugemalat ja kõrgemalt.

... et varuosa tellimise aeg x2 ?? oo my gaad.
Postitatud: L Mär 08, 2008 9:17 pm
Postitas Landy
007 kirjutas:Landy kirjutas:...... Nüüd kamandatakse seda kontoorat veel kugemalat ja kõrgemalt.

... et varuosa tellimise aeg x2 ?? oo my gaad.
LR inimesed on ehk kuulnud ka ühest alaternatiiv kohast kus vähemlt 2x odavamalt ja sama palju kiiremini (originaal) jupid kohale saab. Seduse järgi PEAB esindus need külge kruvima ja ka garantii ajal.
Postitatud: P Mär 09, 2008 12:53 pm
Postitas 007
......jah iga varuosa (A) saab tänapäeval kätte juba praktiliselt suvalisest (nii laias laastus) autovaruosa poest. Teema point on selles, et tahaks käia esinduses ja esinduse funktsioonist üldse. Mulle isiklikult pole see nii oluline, et ma pean 100% alati esinduses käima. Aga nagu eelpool mainitud , kui sa käid 1mlj + pappi välja auto eest, siis tahaks natuke teenindust ka näha või mis

. Jaguar ja Land Rover on mõlemad üli soliidsed brändid, teenindus peab vastama hinnale arvan mina. Inchcape kontori rahustuseks võin öelda, et ega see mujal ka väga parem pole. Ja kuna reisin suht palju siis võin kinnitada, et kogu Eesti klienditeenindus on täiega pees. Iga kord, kui tulen kuskilt , siis esimese šoki osaliseks saan juba lennujaamas

, alati on tunne kuskil teenindus asutuses, et miks ma küll neid teenindajaid tüütan oma probleemidega.....däämet.
p.s. garaazi poole pealt ei tahaks LR "tuukritel" motti alla tõmmata, olen saanud kiiret abi telefoni teel Veiko käest jne.
Postitatud: P Mär 09, 2008 5:31 pm
Postitas tarmo
007 kirjutas:......jah iga varuosa (A) saab tänapäeval kätte juba praktiliselt suvalisest (nii laias laastus) autovaruosa poest.
Palun jaga infot kus sellised varuosapoed asuvad (peale esinduste). Huvitaks Toyota A-osad just...
Postitatud: P Mär 09, 2008 6:07 pm
Postitas D-90
Landy kirjutas:Leedu kirjutas:Tõenäoliselt enne seal esimeses majas midagi ei muutu, kui suured Soome ninad Eestlaste appikarjete ja idiootsete lugudena näivate vihjete peale kohale tulevad ja korra majja löövad. Huvitav, et ühegi ajakirja hammaste vahele pole see asutus veel jäänud.. Aga minul isiklikult on soov seda asja parandada

Väike vihje. Need kodanikud ei allugi enam (suurelt jaolt )Soomlastele! Nüüd kamandatakse seda kontoorat veel kugemalat ja kõrgemalt.

Järsku valgustaksid siis, kellega üldse oleks mõtet rääkida.