1. leht 1-st

millist kummi soovitate

Postitatud: K Mär 05, 2008 5:59 pm
Postitas tomm28
Patrolile 85a. sõita maantee 50% ja mets 50% ise mõtlesin Insa Turbo sahara aga äkki jäävad liiga räigeks maanteel!!

Re: millist kummi soovitate

Postitatud: K Mär 05, 2008 6:16 pm
Postitas Valge Hiir
tomm28 kirjutas:Patrolile 85a. sõita maantee 50% ja mets 50% ise mõtlesin Insa Turbo sahara aga äkki jäävad liiga räigeks maanteel!!
Insa Turbo Sahara on vast liiga karm kumm.
Mina soovitaks roosat mummudega suvest-suvenit. Muidugi on veel teisigi valikuid.

Postitatud: K Mär 05, 2008 6:17 pm
Postitas uputaja
Sahara on 80 maastik 20 asfalt . Enda cherol on need all ja maanteel on väga ok sõita natuke lärmakad on aga pole häda miskit.

Postitatud: K Mär 05, 2008 7:03 pm
Postitas urmas
Head suhteliselt vaiksed M/T-d asfaldil on BFG ja Bridgestone. Kuid ka rohkem mudasse kui teele.

Postitatud: K Mär 05, 2008 7:50 pm
Postitas reimo
Kas metsa all mõtled korralikku muda või lihtsalt poriseid metsateid?
Kui metsateid, siis on targem valik mingi AT rehv, maanteel vähe mugavam ja ökonoomsem. Aga kui ikka tõsist muda, siis on Sahara vast suht-koht mõistlik, päris kallist mudarehvi ei raatsi vast asfaldil kulutada (ma küll jätsin omale ka Saharade kõrvale väiksed AT-d teistele velgedele, aga ei ole viitsinud vahetada :( ).

Bridgestone

Postitatud: K Mär 05, 2008 8:11 pm
Postitas atdoom
urmas kirjutas:Head suhteliselt vaiksed M/T-d asfaldil on BFG ja Bridgestone. Kuid ka rohkem mudasse kui teele.
tunnistan pattu ... olen minagi kiitnud neid Bridstone AT`sid..., kui nad veel uued olid.
No ma ei tea... kulusid poole kiiremini, kui Nokiani WR`id, kuigi jah WR ikka põhiliselt sügis-talv-kevad (aga mis talv meil siin ikka on).

Re: Bridgestone

Postitatud: K Mär 05, 2008 8:14 pm
Postitas MahviaDeTyrk
atdoom kirjutas:
urmas kirjutas:Head suhteliselt vaiksed M/T-d asfaldil on BFG ja Bridgestone. Kuid ka rohkem mudasse kui teele.
tunnistan pattu ... olen minagi kiitnud neid Bridstone AT`sid..., kui nad veel uued olid.
No ma ei tea... kulusid poole kiiremini, kui Nokiani WR`id, kuigi jah WR ikka põhiliselt sügis-talv-kevad (aga mis talv meil siin ikka on).
Urmas rääkis MT rehvidest ju :roll:

Re: Bridgestone

Postitatud: K Mär 05, 2008 8:22 pm
Postitas atdoom
MahviaDeTyrk kirjutas:
Urmas rääkis MT rehvidest ju :roll:
oeh... ei noh.. ma pean täna ennast heaga foorumist eemal hoidma.. juhe täitsa koos... ummistan siin oma rumalusega vaid topikuid ja ärritan rahulikke inimesi :wink:

MT Bristonega minul kokku puude puudub... samas :roll: , kiidaks GY MTR`e :thumb:

Postitatud: K Mär 05, 2008 9:56 pm
Postitas tomm28
ega linnasõitu toimub suht vähe aga maanteed pidi on vaja liigelda 100-150 km. et minna näiteks kalale ja siis lihtsalt mingis jõeäärses tees ikka pidamist oleks. Muidugi ka igasugu metsateed jne lihtsalt enda lõbuks!!

Postitatud: K Mär 05, 2008 10:03 pm
Postitas tomm28
Et tegelikult saharaga sõita kannatab nagu aru olen saanud, hind neil ju suht mõistlik, noh nii pühapäeva sõitjale ja kummi mustrit on kah ju korralikult

Postitatud: K Mär 05, 2008 10:21 pm
Postitas reimo
Kannatab ikka sõita, miks ta ei kannata, hommegi plaanin temaga linna minna...

Postitatud: K Mär 05, 2008 10:25 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Protirehv on ikka protirehv - ja Insal on suurim mõõt 31x10,5 - minu meelest Patroli jauks ikka liiga pisike

Postitatud: N Mär 06, 2008 7:55 am
Postitas Maasturid
MahviaDeTyrk kirjutas: Insal on suurim mõõt 31x10,5 - minu meelest Patroli jauks ikka liiga pisike
See mõõt on rehvil peal kirjas aga tegelikud mõõdud on veidi suuremad.
Konkreetsel IT Saharal(31x10,5 R15) on diagonaaliks 790mm,seega 2cm madalam kui 33x13,5 R15 Mudzillal.

Postitatud: N Mär 06, 2008 8:44 pm
Postitas tomm28
Saharad ostetud panen mingi päev alla. Teema lukku.