1. leht 2-st
Ei oska kohe öelda on see nali või 4x4 tulevik
Postitatud: T Mär 04, 2008 1:07 pm
Postitas dzinn
... ehk siis - tuleviku maastur näeb välja selline:
allikas:
http://auto.delfi.ee/autondus/uuedmudel ... d=18352733
D
Postitatud: T Mär 04, 2008 1:15 pm
Postitas rommi
jumala normaalne vann ju!
vaata tõusunurki, ilmselt suht olematut kaaluga ja vaadates seda sirget põhja-alust - tõenäoliselt täitsa normaalse läbivusega katusega atv ju?

Postitatud: T Mär 04, 2008 3:52 pm
Postitas nohik
Sellist pisikest punni tahaks lausa ise proovida, võtaks tõsistele maasturitele sappa ja läheks KP 33 vallutama. Kui ta sellega hakkama saab, siis oleks nõus sellise ka ostma. Millegi pärast ei meeldinud mulle korduvalt kõlanud lause odav, eriti odav nelikveo süsteem. Aga tegemist ikkagi veel ideeautoga ja kulub aastaid enne kui selline Eesti teed vallutab, kui üldse.
Madis
Postitatud: T Mär 04, 2008 4:19 pm
Postitas ivan
rommi kirjutas:jumala normaalne vann ju!
tõenäoliselt täitsa normaalse läbivusega katusega atv ju?

Ja selle katusega ATV-l on 150 hj, meie kanti neid ilmselt tulemas ei ole, kui just keegi ise järgi ei lähe või järgi ei tee.
Postitatud: T Mär 04, 2008 4:26 pm
Postitas isakene
ivan kirjutas:rommi kirjutas:jumala normaalne vann ju!
tõenäoliselt täitsa normaalse läbivusega katusega atv ju?

Ja selle katusega ATV-l on 150 hj, meie kanti neid ilmselt tulemas ei ole, kui just keegi ise järgi ei lähe või järgi ei tee.
Austria toodang ju. Peaks iga kandi pealt euro olema... sama tehas toodab BMW X3, Grand Cherokee ja Chrysleri euroversioone. Esmaversioon kusjuures pidi gaasimootoriga olema, aga alus võimaldavat igat sorti jõuallikaid.
Krt, see vann paistab esmapilgul vägagi maastikuvõimeline...
Postitatud: T Mär 04, 2008 4:43 pm
Postitas tai
Krt, see vann paistab esmapilgul vägagi maastikuvõimeline...
Milline plastikudetail või elektroonikakuhi sellele viitab?
Postitatud: T Mär 04, 2008 4:58 pm
Postitas isakene
tai kirjutas:Krt, see vann paistab esmapilgul vägagi maastikuvõimeline...
Milline plastikudetail või elektroonikakuhi sellele viitab?
Olematud tõusunurgad ja kõrge sile põhi (hästi ei usu et plastikust, ja kui ka on, saab seda asjalikuma materjaliga asendada) kaalujaotus tänu keskmootorile, 150 heppa nii kerge auto puhul... no kuule, too kaasaja maasturitoodangust midagi ligilähedaseltki võrreldavat?
Või ootasid seeriatootmises TR3 masinat?

Postitatud: T Mär 04, 2008 6:06 pm
Postitas rommi
no magna steyr on läbi aegade üht teist viisakat ikka üllitanud... ei maksa kohe meelt heita

Postitatud: T Mär 04, 2008 7:03 pm
Postitas trc
Just tuli täna siseinfo et G (mis teadupärast on pea kuulsaim MagnaSteyr'i toodangust) sai feisslifti ja lähikuudel antakse teada ka uuest mootorist, mõtlen siin praegu et ega ometi nüüd siis nii radikaalselt ette võetud…

Postitatud: T Mär 04, 2008 7:30 pm
Postitas olevtoom
ivan kirjutas:...meie kanti neid ilmselt tulemas ei ole...
Ei ole neid kuhugi kanti tulemas. Praegu ju Genfi näitus käimas ja igaüks seal ideeautodega väljas. Tootmine on hoopis iseasi. Enne konveierit käivad raamatupidajad autost üle ning oletegi saanud mõne CR-V.
Postitatud: P Mär 16, 2008 2:03 am
Postitas jr
Postitatud: P Mär 16, 2008 4:50 pm
Postitas trc
CÄÄRFIILD kirjutas:trc kirjutas:Just tuli täna siseinfo et G (mis teadupärast on pea kuulsaim MagnaSteyr'i toodangust) sai feisslifti ja lähikuudel antakse teada ka uuest mootorist, mõtlen siin praegu et ega ometi nüüd siis nii radikaalselt ette võetud… )
Ega juhuslikult fassliftitud G st pilte pole? Kas vastab tõele ,et G on tootmises aastani 2010?
ei ole. tyybid andsid allkirja paberitele, et ei avalda yhtegi pilti enne ametlikku esitlust, mis kuuldavasti olla suvel miski autonäituse raames. meenutavat "viimase sprinteri" grilli. G on praegustel andmetel tootmises aastani 2011 (kui jälle kisa ei tõsteta

) edasi toodetakse aga ikkagi ka peale seda erinevatele instantsidele 461 workerit ja militaryt .- Slovakkia pollaritel ntx on G'de tellimus aastani 2012, Sveitslastel workerile aastani 2013, Canadian ja Australian militaryd minuteada aastani 2015…
Postitatud: P Mär 16, 2008 7:40 pm
Postitas Landy
Aastal 2010/2011 peaks enamikele kalssikalistele redelraamil ja talasildadel maasturile matusekellad helisema. (Seda loomulikult EL sisese tsiviilkasutuse osas) Eurodirektiivide järgi on need liiga ohtlikud (loe tugevad)Daewoo Dico-ga kokku põrkamiseks.
Samas ka militaristid on minemas üle palstikmaasturite kasutamisle.
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=1531
OT. Eile sai mustjõe maastikusõidualal veidi ajakirjanikele LR-e näidatud ja siis juhtus küll sikuke(ootupärane) asi, et kobujõududest pungil 2,7L Td Discovery 3 oma igasugu kolmetäheliste viledega jäi jänni tõusul, kus vaid mõnekümne KW-ga varustatud turbota diislemootoriga 37 aastat vana Series III kenasti hakkama sai.
Ehk siis saksa variandis näeks see väja tänapäev versus minevaik.

Discovery3 vs. Land Rover Tempo.

Postitatud: N Mär 20, 2008 7:57 pm
Postitas Leedu
Postitatud: E Mär 24, 2008 8:59 pm
Postitas metsaline
Krt,nagu seda plastikuprügi metsaall veel vähe vedeleb
